{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.323 visninger | Oprettet:

Mega ondt i underlivet? ægløsning=? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg ved ikke helt hvor jeg skal smide det her indlæg , men nu bliver det her da det handler om æl...

Jeg har så pisse ondt i mit underliv , det startede igår med at være lidt ømt, og imorges + middag gjorde det så ondt! nøj bare at løfte magnus gjorde virkelig ondt..
nu er det så lidt mere end ømt , gør stadig ondt.

Hvad er det ? Kan det være min æl? jeg prøvede det også sidste måned , men det var en dag eller 2 før udregnet æl ...

Hjælp? (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mega ondt i underlivet? ægløsning=?
  • #1   11. nov 2009 jeg har det os sårn en gang imllem som om der er en kniv der bliver stikket op i mit underliv og virkeligt gør ondt .. har fået at vide det min ægløsning .. er bare glad for det ikke er sårn hvar gang

• #2   11. nov 2009 jeg har det også sådan når det passer med jeg skal have/ har æl. så tror da godt dine smerter kan skyldes det.

• #3   11. nov 2009 åh det plejer kun at være et lille stik i ½ time , nu er det jo i et døgns tid smiley åh det gør virkelig så ondt at jeg måtte kalde kæresten hjem fra arbejde da bare at gå gjorde ondt..

øv! ej hvis det er æl som gør så ondt vil jeg gerne fravedes at have det så tit ..

• #4   11. nov 2009 Det har jeg oplevet få gange siden jeg fik mit mens for første gang, ca 11 år siden. Oplever det nok hver 10ende gang eller noget, at det gør så ondt at jeg nærmest græder af det, ikke kan sove, og piller hjælper ingenting. Havde det for ikke så så mange cykluser siden, og kan huske det gjorde så ondt at jeg måtte vække kæresten, og sige at hvis jeg besvimer eller noget, så skulle han være klar at ringe efter en ambulance, troede jeg skulle dø. Ved ikke om det var så slemt for dig, men jeg blev virkelig bange så ondt gjorde det. Vi prøver projekt baby, så troede det måske var fordi jeg var gravid og havde en spontan abort op til mens eller noget.

• #5   11. nov 2009 ja nemlig !! åh det gør så ondt .... føj ... tja det er først her efter jeg har været gravid at jeg har det sådan smiley det er bare surt .. og især hvis det begynder at komme hver gang ..

Kommentér på:
Mega ondt i underlivet? ægløsning=?

Annonce