{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

anonym .
anonym .
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 17

spørgsmål om cyklus {{forumTopicSubject}}

Jeg har et spørgsmål om cyklus.
Jeg har været inde på billige-teste.dk under ægløsningsberegner
og der står at man skal skrive sin sidste menstruationsdag og vælge sin cyklus, men hvad er cyklus? er det rigtigt hvad jeg har forstået med at det er hvor mange dage man har i mellem de to menstuationer på 1 måned.
Også har jeg lige et spørgsmål mere, hvornår har man ægløsning er det efter man har haft sin menstuation eller før man har den?

Knus den anonyme.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål om cyklus
  • anonym .
    anonym . Tilmeldt:
    dec 2009

#1   19. dec 2009 Håber i kan hjælpe mig.

• anonym .
    anonym . Tilmeldt:
    dec 2009

#2   19. dec 2009 Linda Brøcher H
    Hvad mener du med 38 uger frem, det jeg spørger om er jeg havde min mens den 1 december og det slutted den 7 december så hvornår har jeg ægløsning?

• #3   19. dec 2009 Så vidt som jeg har forstået det...

Ægløsningen ligger midt i din cyklus, og en cyklus er det antal dage fra menstruation til menstruation. Du skal altså tælle fra 1. december og frem til næste gang du får mens.

Man anbefaler at teste fra dag 12-16, da det sandsynligvis er der du har ægløsning (med tryk på sandsynligvis) - jeg testede helt frem til dag 20 før jeg fik en positiv ægløsningstest.

Håber det hjalp lidt... smiley

• #4   19. dec 2009 man plejer at sige omkirng 14 dage efter mens .. altså lige i mellem de to menser smiley

håber det hjalp

• anonym .
    anonym . Tilmeldt:
    dec 2009

#5   19. dec 2009 Lullee 23+ Okay så det vil sige at jeg har ca ægløsning den 21 december når mit mens stopped den 7 december er det korrekt

• #6   19. dec 2009 Du skal tælle fra den dag du får mens. så du havde sandsynligvis ægløsning mellem d.12 og 16 dec. Men som sagt så kan det svinge en del...

• anonym .
    anonym . Tilmeldt:
    dec 2009

#7   19. dec 2009 Sidse Lund S okay, men nu er det så sådan at vi har haft sex en eller to af de dage, kan jeg så godt have blevet gravid

• #8   19. dec 2009 Ja, du kan godt være blevet gravid... men igen - der kan være en del forskel, så vil du være sikker på hvornår du har ægløsning, så bliver du nødt til at teste dig frem... det er bare sådan en generelt at man siger at der sandsynligvis er ægløsning mellem dag 12 og 16.

Men selvfølgelig er chancen der =) - og chancen/sandsynligheden er altså størst mellem de 2 mens.

• #9   19. dec 2009 Som sidse siger : jaae chancen er der ..

Altså jeg havde først mens dag den 11 juli og den 23 juli er vores lille viduner undfanget smiley

men tænk ikke for meget over det .. det kan godt udskyde din mens når den skal komme igen smiley

• anonym .
    anonym . Tilmeldt:
    dec 2009

#10   19. dec 2009 Okay tak for rådet

Kommentér på:
spørgsmål om cyklus

Annonce