12. nov 2008 Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 21 Svar: 143
mærkelige kvinde krop ?? {{forumTopicSubject}}
uha er lidt forvirret det plejer at komme på klokkeslet...
jeg plejer at få min mens den 2 i måneden, har efter jeg stoppede med p-pillerne for ca 1/2 år siden haft meget store mens-smerter op til og meget luft i maven 2 dage før den skal komme, det havde jeg også her den 1 januar og jeg plejer at kunne mærke præsis hvornår det begynder at bløde men ikke denne gang ??
den 5 og 6 januar begyndte jeg så at få brunligt udflåd ikke meget men kun efter toilet besøg.
den 7 kom der så lidt blod ikke meget til at starte med men lidt mere i løbet af dagen, det skal lige siges at jeg plejer at bløde meget meget ...
igår fredag den 8 til middag glemte jeg simpenthen at tage tampax i da der ingen blod kom overhovedet og i løbet af hele aftenen i går var der kun en smule i trusseindlæget. og har ikke blødt idag ??
det virker meget meget sært gør det ikke ??
min kæreste og jeg var sammen da jeg havde ægløsning ( i følge min normale cyklus ) "men han stod af i roskilde"
og så har vi været sammen siden også men uden at stå af før tid...
er der nogen der har prøvet noget lignende eller har en ide om det bare er cyklusen der flytter sig hvis den kan det ??
hilsen et stort ?
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 67 Svar: 258
Du kan være gravid
Din mens/cyklus skubber sig fordu du er stoppet p-piller
Du tænker for meget over om du er gravid/hvorfpr din mens ikke kommer, så du selv får den til at udeblive..
Ja der er sikkert mange andre ting til hvorfor det er som det er..
(Prøvede det selv sidste måned, hvor jeg troede/håbede jeg var gravid, tog en test som var negativ, og vupti, så kom mene
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 21 Svar: 143
jeg synes ikke jeg har tænkt så meget over det udover idag hvor der ikke kommer mere.
men kroppen skal jo begynde at producere gravilitetshomon ( ved ikke hvad det hedder ) for det kan testes ikke`??
måske jeg er blevet smidtet hæ hæ alle mine veninder er gravide 5 stk hi hi tænk hvis man var så heldig.
mar 2009
Følger: 7 Følgere: 9 Emner: 4 Svar: 77
*Jeg klør også over hele kroppen, hehe * Ved heller ikke lige hvad der sker. .
nov 2008
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 127
Har også her til aften rigtigt meget luft i maven, så meget det gør vildt ondt når den puster sig op.
Havde virkeligt håbet på det var noget den her gang, men lader til at 1 år og 3 mrd stadig ikke er nok for min krop at ville have en lille en
nov 2008
ja det lyder som det samme som her ?? har du testet ?
har du haft det sådan før ??
okt 2008
nov 2008
nov 2008
okt 2008
Håber dog stadig for at det er lykkes for dig.
nov 2008
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Det kan nemt være din krop der er ude af balance, det sker nemt, når man er igang med projekt baby og især hvis det ikke er så længe siden du stoppede med pillerne...... Vil I gerne være gravide eller ...siden han stod af i Roskilde?
Men test igen, det starter nogen gange mens og eller vent og se tiden lidt an......
nov 2008
jeg ved ikke hvad der lige sker men det var nok ikke meningen jeg skulle bløde mere denne gang, testen er negativ.
nov 2008
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
nov 2008
okt 2008
Tampon uden at bløde.. well. for ikke at give for mange detaljer, så kan det sagtens lade sig gøre for mig, da jeg op til mens får mere udflåd, og jeg render hele tiden rundt og tror det er mens, og vil helst ikke opdage at den er begyndt mens jeg er i byen eller på arbejde eller noget.
Bare det at sidde i sofaen og mærke, hov er det nu det.. det irriterer mig. Så tamponer er mine bedste venner
mærkelige kvinde krop ??