{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Mange tanker om projekt baby {{forumTopicSubject}}

Hej Tøser

Nu er jeg der igen med lidt spørgsmål..
Vi er jo nu startet på projekt baby, men går med rigtig mange tanker i hovedet idag synes jeg..
Tænker meget på om det nu lykkedes i første forsøg? eller hvor lang tid der går før det nu lykkedes.. Eller om vi er så uheldige at det ikke lykkedes denne gang..
Hvor tit man skal ha sex for at det lykkedes, og om vi nu gør det rigtig så vi kunne håbe på den er der denne gang..
Blir lidt forvirret og tænker meget over disse ting.. har fået at vide at det er bedst ikke at tænke for meget, synes bare det er meget svært ikke at gøre det.. og er lidt utålmodig synes jeg..
Er jeg den eneste der har det sådan?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mange tanker om projekt baby
  • #1   7. feb 2010 Om du er den eneste, der har det sådan... nej bestemt ikke!!!

    Jeg (eller vi) spekulerer alt for meget over det... da jeg først hørte at man nærmest bare skulle lade som ingenting, så tænkte jeg at det var da noget pjat - men jeg må sande at jo mere vi har spekuleret, talt dage, taget ægløsningstest, og skulle sørge for at have sex på de rigtige tidspunkter - jo sværere har det været. Men det er jo nærmest umuligt ikke at tænke over!

    Efter 3 måneder er vi dog begyndt at tage det lidt mere stille og roligt - selv om jeg i bund og grund er meget utålmodig, så bliver vi bare nødt til at tage det, som det kommer... og jeg har ingen ide om, hvor lang tid vi kommer til at vente - men umiddelbart tror jeg, at jeg godt kan slå lidt koldt vand i blodet.... eller i hvert fald prøve på det!

    Så ja, jeg kan bestemt godt følge dig og dine spekulationer!!!

    Mange tanker herfra smiley


  • #2   7. feb 2010 "Dejligt" at høre jeg ikke er den eneste..
    Vi har sankket meget om hvordan vi gør for at ramme plet denne gang, men synes det er svært.. Aner ikke hvornår jeg har ÆL da jeg har været på p-piller indtil nu.. så synes det er svært at regne ud.. Men vi har snakket om at prøve at gøre "det" hver anden dag fra nu af og så lidt mere omkring den tid jeg ifølge diverse sider skulle have ÆL.. og så begynder jeg at spise baby-me-now piller, og andet kan vi vidst ikke gøre..
    Kamilla: Stoppede du på pillerne i november da? lyder da meget underligt..

    Sidse: Uhh 3 måneder er også længe, synes jeg.. ved godt folk kæper længe og nogen flere år for det.. Håber bare at det lykkedes med det samme.. så vi ikke skal tænke for meget over det.. men man må jo nok tage det som det kommer..


  • #3   7. feb 2010 Det var da irriterende.. håber du snart får vished om hvorfor din mens er så længe om at komme.. Jah det er rigtigt.. har heldigvis aldrig haft problemer med min mens så håber det er som det skal være..
    Ahhh okay.. så er det ca. den 18 i denne måned.. det er også hvad de forskellige sider har sagt.. men håber da den er der så..


  • #4   7. feb 2010 Kamilla: Okay håber ikek at jeg får problemer.. det er jeg nød til at tænke positivt på smiley Håber du finder ud af hvad dit skyldes..

  • #5   7. feb 2010 det er ikke altid din ægløsning ligger omkring 14 dagen.. min ligger på 17 dagen.. det kommer osse an på hvor lang din cyklus er.. smiley

  • #6   7. feb 2010 Hej smiley

    Neej, du er laaangt fra den eneste...

    Vi prøvede i 3 år.... UDEN held...
    vi prøvede alverdens ting, ægløsningsteste, bidronning føde (Gele royal, som skulle give større æg), ja alt hva jeg kunne.... Jeg var SÅ utålmodig... Vi snakkede navne fra den dag vi begyndte projekt, vi snakkede opdragelse, så alt var klart, når jeg snart stod med en positiv test... Den kom bare meget sent..

    Jeg blev så bange for at gå til lægen, var bange for at der var noget galt med mig :(... så vi gjorde det først efter 2 år og 9 mdr. Manden blev testet først, og han havde meget ringe sædkvalitet.... Så vi blev henvist videre til en privat klinik, og inden der var gået en måned, sku vi insemineres.... Nu gik det stærkt...

    Dagen kom, og vi sku insemineres, de rensede sæden op,..... Den var dårligere end de havde regnet med smiley
    de inseminere når der er mellem 2 og 5 mill. sædceller. Min kæreste havde 0,5 mill. smiley Så vi ville kun få det ene forsøg, fordi de havde lovet det... Ellers hed de andre forsøg ICSI (Mikro insemination) Og endnu længere ventetid....
    Vi blev insemineret og gik hjem, lægen sagde vi ikke skulle regne med noget smiley Øv øv....

    Men jeg begyndte og få symptomer, vidste ikke om det var de hormoner der spillede min krop et puds eller noget???!! Tog en test præcis 14 dage efter, og bingo, 2 streger efter 5 sek. smiley

    Jeg ville ønske vi havde fået testet kæresten noget før... Men nu må det være så'n ..... Vores tur kom nu. smiley

    er idag, 6+3 uger henne... Så har lige været igennem det du beskriver...
    Syntes i skal nyde hinanden, pas på ikke at planlægge sex for meget, Det kan blive en meget hård rutsjebane, følelsesmæssigt i forholdet... Det kan jeg skrive under på.... Det er fint og ha et mål og så'n... Men pas på at planlægge det hele for meget..... smiley Bare et godt råd...
    Og hvis der ikke er sket noget efter nogle måneder, syntes jeg i skal få din mands sæd testet.... smiley

    ALT held og lykke til jer smiley


  • #9   8. feb 2010 Mie: Aner ikke hvornår jeg har ÆL da jeg ikke har haft det mange år pga. p-pillerne..

    Lea: SIkke dog noget i har været igennem, godt i fik testet din mand, og at det endelig er lykkedes for jer.. Stort tillykke med det smiley

    Linda: Jag har læst statistikkerne.. Håber da vi er en af dem.. men må bare tage det lidt med ro og så håbe den er der..

    Natasha:Har hele dagen overvejet at prøve og købe sådan nogle test.. kunne være man skulle prøve det.. for aner ikke hvornår jeg har ÆL..

    Men har tænkt meget på .. Kan man ikke blive gravid ud over ÆL dagen.. for det sker vel når det er "en smutter" eller hvis man fx. glemmer en pille eller noget.. ?



  • #10   8. feb 2010 Okay læste det var 2 døgn.. smiley Joh selvfølgelig.. det satser vi da også på..

  • #11   9. feb 2010 jeg vil mene .. HAV SEX NÅR I HAR LYST TIL HINANDEN OG IKKE BARE FOR AT LAVE EN BABY .. Nyd hinanden i stedet for at blive ''besat'' af og skulle sexse kun fordi i skal ha baby smiley

    held og lykke smiley


  • #12   9. feb 2010 Lullee: Tak for det gode råd smiley Personligt er jeg ikke så god til det med at have lyst til sex, men kan mærke at projektet her nok har hjulpet lidt, så vil prøve at tage dit råd til mig smiley

  • #13   9. feb 2010 Kamilla: Det må jeg vidst huske at fortælle manden ;-P
    Det skal jeg nok huske. Tror bare det blir til at vi gør det når vi har lyst og så i ÆL perioden gør vi det lidt mere eller når testen viser man har ÆL.. smiley


  • #14   9. feb 2010 enig med kamilla .. i får tværdigmod mindre ud af det .. jeg har den holdning at når man går og tænker på at lave baby , have sex lige på klokkeslettet af æl så ender det galt i stedet for .. for så bliver det ikke en nydelse men en PLIGT .. Hvis du forstår smiley

  • #15   9. feb 2010 linda : der er også forskel på at tage et par æl test og så vide nogen lunde hvornår det er og så på at man kommer til det punkt at der bare SKAL sexes på klokkeslettet ..

    Men det bliver bare tit sårn at det bliver en pligt og lave baby .. det sys jeg i hverfald det lyder som om her inde tit ..

    men det er min mening smiley


  • #16   9. feb 2010 Nu skal jeg lige passe på ikke at i misforstår mig...
    Selvfølgelig har vi ikke kun sex for at få et barn, men fordi vi elsker hinanden.. Og vil prøve at lade vær med at tænke for meget over det og så slappe mere af og nyde hinanden... Og tage ÆL test når det er så man nogenlunde rammer den.. smiley Håber det giver mere mening..


  • #17   9. feb 2010 liz : det var nu heller ikke min opfattelse af det overhovedet <.9
    Var bare mere for at sige HUSK og nyd hinanden .. Det er det der kommer det bedste resultat ud af <:)


  • #18   9. feb 2010 Kamilla: Kunne ikke være mere enig.. har det på nøjagtig samme måde smiley
    Lullee: Det ved jeg godt du mente.. var også bare så i ikke misforstod mig på den måde smiley


  • #19   9. feb 2010 Kamilla: Sådan var det slet ikke ment.. er bare en den der har sex flere gange om ugen, tværdigmod.. men får jo heller ikke barn af sex hver 3-4 uge.. Så håber da at kunne få lidt mere lyst, ikke kun pga. projektet men fordi jeg elsker min mand..
    Håber det giver lidt mere mening.. Ville aldrig ha sex kun for at få et barn.. det er jo mere tvang end lyst så.. er ked af hvis jeg har fået det til at lyde sådan.. Men kender også flere der har sexet lidt mere i projekt perioden end de normalt gør..


Kommentér på:
Mange tanker om projekt baby

Annonce