{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.838 visninger | Oprettet:

anonym .
anonym .
Tilmeldt:
19. dec 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 17

Piller {{forumTopicSubject}}

Hej
Har et spørgsmål om at der er nogle vitamin piller eller noget andet man kan tage for at nemmere blive gravid ??

Jeg har list svært ved at blive gravid, da jeg ikke ved hvad min cyklus er !

Håber i kan hjælpe mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piller
  • anonym .
    anonym . Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 17
    #2   5. apr 2010 Okay er der nogle der ved hvor jeg kan købe dem henne ?

  • anonym .
    anonym . Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 17
    #3   5. apr 2010 er de her fine

    BabyPlans Folsyre / Folinsyre - 60 tabletter

    Er du gravid, eller planlægger du graviditet?

    Sundhedsstyrelsen anbefaler et dagligt vitamintilskud af folsyre / Folinsyre, allerede fra du planlægger graviditet og de første 12 uger af graviditeten. Risikoen for at føde børn med neuralrørsdefekter, især rygmarvsbrok, kan på denne måde mindskes.

    Babyplans Folsyre / Folinsyre leveres i en hygiejnisk blisterpakke med 60 stk. tabletter svarende til 2 måneders forbrug.

    Hver tablet indeholder 400 mcg folinsyre, og den daglige dosis er en tablet.


  • anonym .
    anonym . Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 17
    #5   5. apr 2010 Okay for dem jeg har skrevet om kan jeg lige sende et link til hvis du gider lige kigge om de er gode nok :
    (link fjernet)


  • anonym .
    anonym . Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 17
    #7   5. apr 2010 Har i været nemmere ved at blive gravide efter i tog de viraminer ?

  • #8   5. apr 2010 Vitaminer hjælper dig ikke til at blive gravid, men de er vigtige at tage når man starter projekt baby....

    Find ud af din cyklus, og ellers prøv at slappe af


  • anonym .
    anonym . Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 17
    #9   5. apr 2010 Jeg kan ikke finde ud af hvad min cyklus er for har meget uregl mens har lige haft det den 17 febuar til den 7 marts. Og har så ikke fået det igen siden

  • anonym .
    anonym . Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 17
    #10   5. apr 2010 Vil i synes at de billige som jeg linker til er gode nok, eller om jeg skal købe de andre gravitimin

  • anonym .
    anonym . Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 17
    #12   5. apr 2010 Okay så vil jeg prøve det. mage tak for rådet smiley

  • #15   5. apr 2010 Jeg tager også gravitamin og startede med dem for ca. 2,5 år siden...... Jeg har altid været glad for dem, da det er en pille med det hele.....og så dyre synes jeg nu heller ikke de er..... Når man er i gang med projektet skal man jo heller ikke købe kondomer eller p-piller eller lignende - så det gå fint op smiley


    Er du stoppet med p-piller, og hvis ja hvor længe er det siden,? Det kan nemt være derfor din krop ikke har sin naturlige cyklus, det kan tage helt op til et år inden p-pillerne er helt ude af kroppen.....

    Køb nogle ægløsningstests på apoteket når du alligevel henter gravitamin, og start så med dem, 4 dage før de tror din æl ligger..... De kan også findes billigere på nettet...


  • #17   5. apr 2010 Det er meget normalt med uregelmæssige mens, hvis man lige er stoppet med p-piller, det vil lægen helt sikkert også sige...... men hvis ikke det er tilfældet eller det er stået på meget længe - ja så skal man forbi lægen...

  • anonym .
    anonym . Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 17
    #19   5. apr 2010 Jeg stoppede med p-piller for et halvt år siden, og har været til lægen han mener også det er derfor, jeg skal til undersøgelse på torsdag angående at jeg havde min mens i tre uger og var nød til at få piller til at stoppe det.


  • #20   5. apr 2010 Ja så der var p-piller inde i billedet..... det er der jo egentlig tit, da det er en god prævention...

    Hvis det er et halvt år siden, kan det godt stadig være kroppen som driller, som de læge også tror.....men synes det er fint du får det tjekket...

    Ønsker dig held og lykke


Kommentér på:
Piller

Annonce