4. maj 2008 Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Så kom svaret på prøven 2.. Update {{forumTopicSubject}}
Lige en opdate på denne tråd:
http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=34995
Lægen fra klinikken skulle ringe mandag eller tirsdag i næste uge og så kunne vi tage konsultationen over telefon, og det var vi selvfølgelig ret spændte på hvad han kunne sige..
Nu lå der så 2 ubesvarede opkald fra manden som er på arbejde og jeg gerne måtte ringe til ham han havde nyheder.. så ringer straks og han kan fortælle at lægen havde lige ringet og de havde fået en god og lang snak..
Lægen mener at når der ikke er anlæg for dårlig sæd i mandens familie og når han ikke tidligere har haft problemer så er han meget sikker på at der sidder en prop/blokade et sted nede i mandens ædlere dele nu at der intet levende kommer ud.. for efter sex får min mand også ondt i pungen og det kan så skyldes at sæden ryger baglæns pga. en forstoppelse et sted i systemet..
Lægen mente at det er derfor det ikke virker da manden jo heller hverken ryger eller drikker og har lagt sin kost om..
Vi skal så til lægen mandag kl. 10.20.. og have en henvisning til Rigshospitalet hvor han skal have trukket sædceller ud nede fra pungen (tror jeg) og derefter scannes for at finde ud af hvor problemet sidder..
Det skal så enten behandles ved enten et kirurgisk indgreb eller medicinsk behandling og ham lægen vi lige har talt med gav os 90 % chance for selv at kunne få børn efter vi har været derinde.. så lige nu er jeg så glad at jeg kan TUDE.. Håber virkelig det er som han siger så kan vi selv få børn
Lige en indtil videre god opdatering herfra..
Sorry det blev langt..
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
Så bliver det spændende at se hvad der sker på mandag og derefter.
Håber det kan gå lidt tjep så i kan komme igang med det projekt!!
Så er miraklernes tid ikke forbi!!
xxxxx fingre for at alt er ok derefter så. Og glæder mig til at høre hvordan det går efter sædudtagningen og fremefter.
Pøj pøj til manden denne gang!!
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Men typisk mænd.. han mener bare vi skal have en hel masse sex for at vi måske selv kan fjerne "proppen" det havde lægen sagt måske kunne lade sig gøre.. haha så nu er han helt vild.. det tvivler jeg dog på da vi har haft problemet i 6 måneder snart..
Men er vildt spændt på hvor hurtigt vi kan få en tid på Rigshospitalet og hvad de siger.. Ved i om man får svaret på den der sædudtagning samme dag? og kan de mon både tage sæd ud og scanne samme dag?
Håber virkelig det går stærkt så vi snart får vished...
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Ihhhhh... så kan drømmen måske nå og gå i opfyldelse, med et sommer 2011 barn :)))))))
maj 2008
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 359
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 158 Svar: 1.016
maj 2008
jun 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 25 Svar: 58
maj 2008