{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.198 visninger | Oprettet:

er jeg mon skruk nu??? {{forumTopicSubject}}

kæresten har længe gerne ville have nummer 2, men jeg har været tilbageholdende da jeg virkeligt virkeligt er bange for at være gravid igen ;o( vi har ikke passet på siden november, men heller ikke forsøgt rigtigt, jeg har haft lyst at få en mere, men det med at skulle være gravid igen, måske sygemeldt, dårlig samvittighed, smerter og ubehag det kan jeg godt undvære ;o) ærligt talt er jeg bange for det... så på den ene side har jeg sagt ja til en mere, og på den anden har jeg hver gang ønsket lidt at den ikke har været der ;o(

men nu har jeg en helt anden følelse i kroppen, jeg savner maven, jeg savner sparkene, og jeg savner glæden ved at vente på et lille vidunder, er jeg mon skruk nu??? eller det bare en overgang, betyder det mon jeg er klar til rigtigt at forsøge???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er jeg mon skruk nu???
  • #3   14. jul 2010 jamen det tror jeg faktisk jeg er, men alligevel er der bare stadig noget i mig der siger nej, en lige så slem graviditet igen plus denne gang har jeg marcus at tage mig af også... fødslen er jeg slet ikke bange for, det var meget meget nemt og en super oplevelse..

    men har bare på fornemmelsen jeg aldrig bliver 100% klar, havde måske på en måde håbet lidt på at det bare skete, og så havde jeg ikke oget valg ;o) men det ser det så ikke ud til det bare gør denne gang.


Kommentér på:
er jeg mon skruk nu???

Annonce