{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Update på vores "behandling" {{forumTopicSubject}}

Som jeg har lovet nogle af jer herinde ville jeg lige give en kort update på vores behandlingsforløb..

Min mand har været på Riget idag og få taget den sidste sæd prøve.. det gik okay synes han..
Men som skrevet tidligere lider han af smerter et vidst sted når han laver nogle bevægelser eller er kommet.. og det bekymrer ham lidt da det gør ondt og hvis det er der sidder en blokade.. Lægen smidder os til Riget når vi ber om hjælp og riget siger vi skal vente til vi kommer til samtale derinde.. Manden gjorde dem så igen opmærksomme på det derinde idag og de synes det var vigtigt at vide, men fortalte også at de tester for blokader i sædprøverne, så vi ville få svar på om der er blokader eller hvad der er galt til samtalen i september.. Og så vil de også lave en scanning på ham..
Da jeg fik fortalt at de ikke havde gjort noget ved det og at vi skal vente de der 7 uger var jeg virkelig klar til at opgive det hele.. Tudede i 2 timer.. og var dybt ulykkelig.. føler mig bare som et nummer i systemet og synes det er spild af ventetid og forsøg for os.. smiley
Nu er jeg dog mere positiv og må sige til mig selv.. hvad gør 2-3 måneder til forskel når vi har prøvet 6 måneder og har overlevet et forhold uden børn i 7 ½ år.. det er jo værd at vente på.. men stadig synes jeg det er hårdt..
Nogen der ved hvad det er for en prøve der tager 9 uger at få svar på??

Nå lige en lidt lang update herfra..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update på vores "behandling"
  • #2   6. aug 2010 Systemet er forfærdeligt.. kan slet ikke have det.. desværre har jeg kort lunte med tålmodighed smiley så glæder mig bare til d. 20. september..

• #3   6. aug 2010 Øv øv.. lorte ventetid. Kan godt forstå at humøret ikke ligefrem er det bedste. Jjeg håber at de næste mange uger går hurtige og at i snart får svar på hvad der er galt og så håber jeg at du meget snart også kan flashe de to magiske streger. Jeg ønsker jer alt det bedste fremover og held og lykke.

• #4   6. aug 2010 Ja kan sørme godt forstå du er ved at miste tålmodigheden... 20 sep virker jo så langt ude i fremtiden. Håber godt nok I får en god snak der om det hele.
    Ved heller ikke hvad det er for en prøve der skulle være så lang tid undervejs, tror også nærmest bare det er forløbet der trækkes ud pga alt muligt andet...
    Men at han har ondt med mellemrum kunne da tyde på der er noget der ikke er som det skal være... så lyder da meget fornuftigt at få ham scannet og tjekket for blokader eller snoninger.

Ja lidt ekstra ventetid er træls, men som du selv skriver, så i det helt store forløb er det jo ikke så længe, og nu lyder det da endelig til i er i de rette hænder. Og det kan jo være at svaret på scan mv gør at det bare er et lille indgreb der skal til og så virker han godt bagefter.
    Synes det er rart at han bliver undersøgt ordentligt.

:o)

• #5   6. aug 2010 JA ventetiden er virkelig træls og lige nu virker det som om vi har tid næste år.. men ja vi har en travl måned i august med sølvbryllup, bryllupsdag og skal til at skifte arbejde.. synes bare det er vildt det kan tage så lang tid.. og man går jo og blir mere og mere nervøs for svaret.. og så tænker jeg lidt.. at den tid vi bruger på at vente på svar der mister vi 2 forsøg hvor det kunne ha lykkes eller de kunne ha sat os igang med behandling eller de kunne ha vidst om det var en blokade eller hvad der nu end er svaret.. så synes det er dum man skal vente så længe :-S tænk nu hvis det bare er noget simpelt og så vi har ventet så længe.. :-S

Men ja vi får da vished den dag nok.. men er mega nervøs..

• #6   6. aug 2010 Ja kan godt forstå hvis i er nervøse.... var jo rart om de kunne komme med en forklaring som kan afhjælpes så I ikke behøver igennem behandling for barnløshed - eller i det mindste igennem en hel masse.

Kan godt huske da vi fik svar på min mands lave sæ
    dkv. og de ville have vi skulle igennem 3 meningsløse i mit hovede, insemineringer...
    Det var jo dømt til at mislykkes med den sædkv og jeg følte da også det var total spild af tid, vi bliver jo ikke yngre!!

Og da vi så endelig kom videre til IVF var vi til samtale i december og der var ventetid til august!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hold da kæ.. mand det var spild af tid.... men det var vist også et meget uheldigt tidspunkt vi kom igang...

Krydser fingre for I kommer hurtigt igang med hvad det end må være og vil holde øje med dine opdateringer.
    Pøj pøj så længe!

• #7   6. aug 2010 Er meget nervøs.. især for at de fortæller os at alt er dødt der intet er at gøre :-S men må håbe og krydse fingre for det ikke går så slemt..
    Puhh en ventetid i har været igennem.. og her sidder jeg og tuder :-s

Men håber de kan sige de gyldne ord så vi slipper for alt det der..

Kommentér på:
Update på vores "behandling"

Annonce