{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

så er vi igang {{forumTopicSubject}}

mig og kæresten har været til gynækolog, jeg blev scannet og det så fint ud...

nu skal kæresten bare ringe til lægen så han kan blive tjekket... så det er næste skridt indtil videre..

sys tiden lige nu er rigtig hård, har mange i min omgangskreds som blir gravide eller føder, og det er ikke lige det jeg har behov for... men glæder mig da selvfølgelig på deres vegne....


hvordan tog jeres mænd at sku aflevere sådan en prøve?
min er ved at gå nedenom og hjem af det, han er så bange for det er ham der ikke virker....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er vi igang
  • #1   12. sep 2010 Ved godt hvor hårdt det er for dig, og også for din kæreste.

    Min kæreste tog det i starten ok, men jo længere vi kom hen blev det mere og mere svært for ham.

    Vi lavede en aftale med OUh om at vi lavede prøven hjemmefra, og så spænede vi ind med den.
    Grunden til dette var, at da han skulle ligge første prøve, fik han besked på at han kunne gå ud på et af de offentlige wc`er på OUH. Den oplevelse glemmer han ALDRIG da der for det første lugtede grimt af lort, og folk blev ved med at rive i døren. Så det var for ham en meget ydmygende omgang.

    Min kæreste følte ikke at hans mandighed svigtede, men jeg var nok også god til at snakke med ham om det, så han hele tiden viste at jeg var glad for at han ville være med.


  • #2   12. sep 2010 Louise. Joo det kan man så åbenbart godt bede folk om. Jeg var også helt mundlam. Men sagde ikke noget, da han var flov nok i forvejen.

    Men du kan tro at jeg sagde noget da vi afleverede den... Og det var ikke pæne gloser der kom.


  • #3   12. sep 2010 Hmm jamen det var nok også kun fordi jeg hjalp ham en del. Han var bare så ked af det bagefter, så han gik hjem og gik i seng.

    Har snakket med dem på fertilitets klinikken om den behandling, og den overlæge jeg sagde det vil, ville straks gå ned og sige nogle alvordsord til dem.


  • #4   12. sep 2010 Jeg er også dårlig til det, men da jeg så hvor ked af det han var, så smuttede alt mit pædagogiske pis altså.hehe.

    Det er jo slemt nok når han ved at sædkvaliteten er dårlig, men når han så også skal have sådan en behandling oveni, så knækkede filmen for ham, og han lukkede sig inde i sig selv et døgns tid.


Kommentér på:
så er vi igang

Annonce