{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange gange ?
  • #1   22. sep 2010 1 og man behøøver ikke engang fuldføre samlejet..

"Forsæden" (I mangel på viden af bede ord) kan også gøre kvinden gravid..

• #2   22. sep 2010 det krræver man rammer ægløsningen og lader være med at tænke på at blive gravid.. Det lyder tosset, men jo mere du tænker over det jo mere stresser du kroppen, jo mere stresset kroppen er, jo mindre chance er der for graviditet smiley

• #3   22. sep 2010 så det er bedst i ægløsnings perioden eller hva ?

• #4   22. sep 2010 Jeg er ikke på p-piller og har ikke fået min mens i 3 uger nu... smiley

• #5   22. sep 2010 Louise: ja man for det er der ægget vandre ad æggestokken og ned i livmoderen, det tager ca 24 timer, ægget bliver befrugtet i æggestokken og vandre færdig ned i livmoderen og sætter sig fast, er ægget ikke befrugtet når det kommer ned i livmoderen går det til spilde ( derfor menstruation ) sædcellerne kan leve og være befrugtningsdygtige i op til 5 dage. Håber det er svar nok smiley

• #6   22. sep 2010 Så ha sex hver 2-3 dag så skulle der ske noget hurtigt smiley hvis alt går vel self smiley

• #7   22. sep 2010 Jeg har ikke taget nogen test endnu, men har haft nogle ægløsnings agtige smerter, men har ikke fået min mens endnu.... kan man godt have sådanne slags ægløsninger inden mens og tage en test for det og prøve at blive gravid på det ?

• #10   22. sep 2010 takker... så er jeg blevet lidt klogere.

• #11   22. sep 2010 tidspunktet midt imellem dine menstruationer kan du blive gravid. Altså hvis du får menstruation hver gang der er gået 30 dage, så er det ca 15 dage før du skal have menstruation du kan blive gravid. Og så er det jo også det samme som 15 dage efter du havde første blødningsdag.

Du kan kun blive gravid når du har ægløsning. Og din ægløsning varer ca. 1-2 døgn. Ca 24 timer så hvor meget sex du har betyder ikke så meget, det er med at ramme tidspunktet for hvornår du har ægløsning midt mellem dine menstruationer.
    Når du får menstruation er det et gammelt æg som kroppen udstøder så der kan komme et friskt og frugtbart æg ned i igen som er klar til at blive befrugtet i ca. 24 timer hvorefter det bliver for gammelt.

på nettet kan du regne ud hvornår din ægløsning ca. ligger. Du kan google "ægløsningsberegner" og så kan du se hvornår du kan blive gravid ca. Men som de andre foreslår er det mere præcist at købe ægløsningsteste.

dvs. i din menstruation frastøder din krop et gammelt æg så der bliver du ikke gravid smiley

held og lykke med det hele smiley

• #12   23. sep 2010 Man kan god få mens. ligende smerter når man er gravid. Det er livmoderen der vokser. Vil di have barn eller ej..?? Tag en test.

Kommentér på:
Hvor mange gange ?

Annonce