{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.258 visninger | Oprettet:

Så sker der da lidt {{forumTopicSubject}}

Efter 1 års prøven, 2 år i behandling for barnløshed og 3 mistede graviditeter sker der nu noget nyt.

Skal i næste uge på sugehuset og have lavet en kikkertoperation for at se om der er noget galt derinde, skal under fuld narkose.

Har fået lavet 2 HSU ( vandgennemskyldninger ) og 2 insermineringer og allesammen gjorde så ondt at jeg ikke kunne gå fra fertilitetsklinikken selv og smerten var mest i venstre side. Hver eneste månede har jeg fra ca midt cyklus og helt frem til et par dage ind i mens ondt i venstre side og fik nok lidt mere svar da jeg var ude på sygehuset hvor de kunne se at der var masser af æg i venstre side på trods af at jeg 8 dage tidligere oppe på fertilitetsklinikken havde fået afvide at jeg havde æg i venstre side som var lige straks klar til at komme ud....
Fertilitetsklinikken har lige fået ny gyn læge og han mener at det er tegn på en forsnævring i venstre æggeleder men han ville ikke udelukke at det også er galt med højre side.
Er mest nervøs for at vågne efter narkosen og få afvide at vi ikke selv kan få børn da begge æggeledere er lukket.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så sker der da lidt
Kommentér på:
Så sker der da lidt

Annonce