{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

er det helt normalt??? {{forumTopicSubject}}

nu er det snart 8 uger siden vi fik beskeden om at jeg var ved abortere i uge 12, totalt nederen, men fair nok vi skulle jo så videre og ville prøve igen, nu er det så bare det at siden aborten blødte jeg 14 dage, herefter ca 14 dage uden blødning, hvorefter jeg så begyndte at pletbløde, det gjore jeg så 9 dage ;o( det stoppede og kun ca 1 uge senere begyndte det så igen, denne gang med mens agtige smerter, det varede så 6 dage og så stoppede pletblødningen men smerterne fortsatte og så er vi fremme ved nu... det vil jo så sige jeg har ikke haft en rigtig mens siden aborten, og nej jeg er ikke gravid, jeg har kun haft de her pletblødningperioder og mens smerter, er det helt normalt efter MA eller er der mon noget galt???
er der nogen der har prøvet noget lignende???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det helt normalt???
  • #1   3. nov 2010 slet ingen der ved om det er normalt??? eller nogen der har oplevet noget lignende???

  • #2   3. nov 2010 Kan desværre ikke hjælpe:(

  • #3   3. nov 2010 åbenbart ikke rigtigt nogen der kan øv øv, tror måske lige jeg giver lægen et kald, for lige at få en snak, måske hun kan svare mig på det, og fortælle mig hvad det er der sker med min krop...

    er jo nok lidt utålmodig, vil jo bare sååå gerne have en lille bebs mere, har sat mig 2 mål, 1: jeg VIL være gravid inden min 25 års fødselsdag 2: Marcus SKAL blive storebror inden hans 3 års fødselsdag, dvs det ene mål kan så erstatte det andet, men så heller ikke længere, og en fiasko mere og så vil jeg ikke igen.....


  • #4   4. nov 2010 Altså da jeg havde en MA var min mens stadig regelmæssig og jeg blødte ikke mellem mens..

    Jeg blødte en uges tid - ganske lidt efter udskrabningen, en måned efter fik jeg alm. mens og så blev jeg igen gravid..

    Synes du skal tale med din læge om det..

    P.s. gør mig ondt du har mistet. smiley


  • #6   4. nov 2010 nej jeg fik ikke udskrabning da jeg var en af de få med ma, hvor det kom ud af sig selv.. jeg blev scannet flere gange efterblandt andet efter en styrtblødning, hvor jeg fik at vide at det så ud til alt var ude, og igen godt en uge senere hvor de sagde alt så fint ud..

  • #7   4. nov 2010 men kan da godt ske jeg skulle ringe til lægen, men føler mig jo ikke syg, og de mens smerter er ikke slemme, men detbekymrer mig da lidt...

  • #8   4. nov 2010 hejsa

    det gør mig ondt at i har midste.

    sådan som du beskriver det husker jeg også det var ved mig efter ma. men hvis du er i trivl så kontakt din læge han/hun kan helt sikker fortælle dig om det er normal



  • #9   4. nov 2010 jeg prøver nok lige at ringe til lægen imorgen tidlig, for at høre bare for en sikkerheds skyld, for synes altså det er lidt underligt..

Kommentér på:
er det helt normalt???

Annonce