{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

Mai L
Mai L
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6

Jeg tænkte på... {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg prøver at få en lille en.
vi har sex uden kondom nu, og da jeg ikke har fået min mens for novemeber - kan det så godt være den der udebliver eller bliver det først den for december? for jeg har altid hørt om at man får én mens når man bliver gravid og derefter udebliver de?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg tænkte på...
  • Mai L
    Mai L Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
    #2   4. nov 2010 okay, det er bare hvornår man så kan teste positiv hvis man bliver ved at med bløde som normalt? smiley

• #3   4. nov 2010 Typisk er det når man er 14 dage over forventet mens.

Jeg testede i hvad der viste sig at være uge 6 (altså 14 dage over ved normal cyklus) fordi jeg pludselig ikke kunne lide ting jeg plejede at kunne lidt og min kaffe røg retur smiley
    Min mens. har været komplet utilregnelig i over 1 år pga. p-sprøjter (efter jeg stoppede) så anede ikke hvornår den skulle komme.

Jeg har ægløsning næsten samtidig med jeg bløder (eller havde, er jo gravid nu smiley fandt ud af det fordi da jeg blev skannet sagde de at jeg var blevet gravid den 31. og min mens startede så småt den 26. *G* hurra for at min kæreste ville med i bad den dag *LOL*)

• #4   4. nov 2010 med den første testede jeg positivt da jeg var gået 3 dage over.
    med nr.2 er lidt usikker da jeg havde ureglmæssig mens på det tidspunkt.

• #5   4. nov 2010 jeg havde også mens lignedende blødning meget kort og meget lidt blod. og jeg var gravid men havde det kun en gang

• #6   4. nov 2010 Jeg fik ikke mens efter jeg var blevet gravid, men det er der nogen der gør... så får de som regel flere.

• #7   5. nov 2010 Normalt skal du slet ikke få din mens når du er blevet gravid. Og heller ikke 1. Normalt bliver du gravid og så får du slet ikke din menstruation efter I har været i seng sammen.

Og så kan du teste ca. 14 dage efter at I har været i seng sammen hvor du skulle være blevet gravid.

Så nej normalt får man ikke en mens og den så udebliver

Kommentér på:
Jeg tænkte på...

Annonce