{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Øvv er ked af det idag :( {{forumTopicSubject}}

Puhh tøser..
Synes det hele er noget underligt noget lige nu smiley
Vi skulle ha været til d. 1. samtale angående behandling idag kl. 9.20 men igår fik jeg en opringning fra klinikken at de desværre var nødt til at aflyse vores tid pga. sydom.. det kom som et slag i hovedet da jeg tog telefonen, og selvfølgelig ringede de mens jeg var hos mine forældre der ikke ved noget endnu smiley Men vi var så "heldige" at vi kunne få en tid allerede på tirsdag (ved at flere venter måneder når deres tid blir aflyst) så er selvfølgelig glad for det.. men er så stresset af det hele at min mens ikke dukker op endnu og dette gør det bestemt ikke bedre.. og samtidig skal jeg starte på jobsøgningskursus mandag så der skal jeg bede om fri tirsdag til det hele.. har jeg det SÅ skidt med.. smiley

Samtidig har vi en del problemer med svigermor og min mands bror der svigter os rimelig meget.. Dels med noget barnedåb da manden først ikke skal være gudfar, så skal han pludselig og så skal han ikke da det hele er en misforståelse... og lige nu ligger min svigerinde og føder og det er jo virkelig med blandede følelser når vi selv kæmper og vi fik en lille muggen opringning om det men havde kunne læse mere på FB om det så det er også lidt kaos.. Har det så skidt med det hele da jeg er bange for vi blir skubbet længere væk nu hvor de får barn og svigermor får hendes barnebarn, af hendes ynglingssøn smiley

Sidder og ryster for vildt og er så ked af det hele lige nu.. og samtidig skal vi ha fortalt mine forældre det hele, men kan bare ikke få mig selv til det smiley er bare så træt af det..

Øvv blev lidt langt men trængte til luft.. Håber nogen vil læse det ;(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øvv er ked af det idag :(
  • #1   5. nov 2010 Tak søde Rikke.. Det hele skal nok gå synes bare det er hårdt med familien og det lige nu..:( Forresten der er ikke nogen på FB der ved noget så det må gerne blive mellem os smiley (ved godt du ikke siger noget, bare mere så du var klar over det)

• #2   5. nov 2010 Vi har aftalt at fortælle mine forældre det inden vi starter i behandling så det er ikke fordi vi vil holde det hemmeligt.. har bare svært ved at få det sagt... det er utrolig hårdt også fordi de selv kæmper med problemer lige nu.. (min far har været meget syg, er blevet fyret og min mor står over for en fyringsrunde) så det er ikke nemt for dem heller ...

Er overlykkelig over at de kan give os en tid så hurtigt, er bare nervøs nu det falder sammen med de josøgningskursus..

Og så påvirker svigerfamilien os rigtig meget lige nu så det er ekstra hårdt.. så er lidt stresset og følelsesmæssigt nede smiley

• #3   5. nov 2010 Øv bøv bussemand smiley (mangler et bedre udtryk, sur røv osv. er efter hånden så "slidt")
    Men ja pas på du ikke gør det til mere ulykke end det er... Sender varme tanker i jeres retning og krydser fingre for at fremtiden vil bringe jer lykke smiley

• #4   6. nov 2010 Mia.. ja det skal jeg nok.. men det er nemt for folk at sige når de ikke står i ens situation smiley (selvom andre også har deres at kæmpe med) Men jeg synes det er hårdt.. og bægeret er fyldt lige nu.. så det er øv.. smiley

• #5   6. nov 2010 Det kan jeg godt forestille mig.
    Ikke at det på nogen måde kan måle sig med jeres kamp, men for os tog det over 1 år og 2 mistede før det lykkedes. Det synes jeg var rigelig hardt... Men omvendt må det have været en dans på vat i forhold til jeres. smiley

• #6   6. nov 2010 Åhh nej søde. Det er altså også bare en massse ting der bare fylder dit bæger op lige nu.

Men det er godt at i kunne komme så hurtigt til, efter aflysningen. Min kæreste og jeg blev skubbet 3 mdr da vi blev aflyst.

Ang din svigermor og svoger. Ja så ved jeg ikke hvad jeg skal sige, men vil hun vælge at for fordele det første barnebarn, ja så har hun valgt side, og så ved i jo hvor hun står.
    Kan sagtens forstå at du er øm over at din svigerinde var i fødsel da du skrev tråden. Men SØDE det er DIN tur inden længe, vent du bare og se.

SE AT FÅ SNAKKET MED DINE FORÆLDRE. Det vil lette dit hjerte, og dine forældre vil helt sikkert være triste på jeres vegne, men som forældre har en evne til, så finder de det positive, og så skal dine forældre nok stå bag jer. Også selvom de har deres at slås med. Lige der taler jeg af ekstrem stor egenerfaring.

Jeg ved godt at det er så nemt for os på sidelinjen at sige hvad du skal gøre, men søde snak med dine forældre, du er deres barn, og det vil ikke være en byrde for dem, nok nærmere en tillidserklæring fra jeres side.

• #8   6. nov 2010 Mia.. Det var ikke ondt ment Mia er bare træt af folk siger man tænker for meget over tingene når de ikke ved hvordan man føler og har det.. Jeres kamp har garanteret været lige så hård som vores.. Synes det er synd for folk der kæmper og mister som jer.. dem har jeg ondt af trods vores situation.

.Linda..ved de sagtens kan få styr på min mens, ville bare så gerne have den så vi kan starte i behandling fra tirsdag af....
    Det med mine forældre er lidt svært fordi de selv har problemer lige nu, og ærlig talt ved jeg ikke hvordan de vil reagere på "nyheden" og vi har valgt en donor.. men det tager vi som det kommer.. det er mine forældre som jeg holder meget af og vil ha de skal vide det..
    Det med donoren var jeg klar over, har jeg det helt fint med smiley Tak for infoen hvertfald..

Joan.. Er DYBT taknemmelig over de kan tage os så hurtigt.. det er så lækkert...

Det med svigerfamilien er svært... føler hun for mange år har valgt side.. og nu har min svigerinde født og det har vi IKKE fået at vide.. kun over FB.. Men det var vidst en kommunikationsfejl eller noget :S men alligevel..
    Synes bare det er så hårdt at de får deres barn nu og min svigermors første barnebarn.. havde jeg håbet at kunne give hende smiley
    Og vil klart få snakket med mine forældre selvom jeg synes det er svært..

Tania.. Manden er igang med at få lettet hjertet og fortælle sin skuffelse både over for sin mor og bror så håber det kan lette lidt på det hele.. de blir bare tit uenige ham og hans bror men de er jo brødre smiley

Tak Sine...:)

Camilla: SUPER Dejligt at høre at du har så god erfaring med at sige det til dine forældre.. Synes det er super hårdt at skulle sige fordi vores situation er lidt anderledes.. havde også svært ved at sige vi skulle giftes.. hihi men sådan er det med min familie tror jeg smiley Men skal nok få det sagt.. smiley

Tak for alle de dejlige svar..

• #10   6. nov 2010 Tak søde Camilla.. Håber virkelig det kommer til at gå stærkt så vi kan få lidt positivt.

• #11   6. nov 2010 Ved skam godt det ikke var ondt ment smiley
    Men ja lang eller kort kamp så er det noget hø anyway...

• #12   7. nov 2010 Det er det helt bestemt smiley

Kommentér på:
Øvv er ked af det idag :(

Annonce