{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

Spørgsmål - æl - sex - graviditet *S* {{forumTopicSubject}}

I følge testen skulle jeg have ægløsning i tirsdags - vi var sammen onsdag morgen......og kun den ene gang da vi ikke ses før i weekenden igen.....
Er det helt håbløst eller er der en chance...?

Lå med numsen lidt oppe i ca. 10 - 15 min og havde det lidt mærkelig i kroppen resten af dagen (onsdag) - kan man mærke noget så hurtigt ?

Tirsdag var 12 dagen efter første dag i sidste mens - kan man første teste, når man skulle have haft mens?

Hvis min mens ikke kommer den her gang - hvor langt er jeg så henne - hvornår tæller man fra?

Okay totalt uvidende på det her *S*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål - æl - sex - graviditet *S*
  • #1   14. aug 2008 ??? ? - du tæller din graviditet fra sidste dag du fik din menstruation. så det er vel ca. d. 1 august.
    Det er lidt underligt at man tæller de to første uger med når man ikke er gravid, men der gør man smiley
    Hvis du havde ÆL i tirsdags og i "hyggede" onsdag morgen, burde der være en god chance for at der er sket noget, men du kan nok ikke se det på en test før den dag du skulle have haft din mens...
    Men held og Lykke med det smiley


  • #2   14. aug 2008 Tania: tusind tak for svar.....dejligt....

    Ja det er da egentlig en lidt mærkelig måde at tælle på....inden der reelt sker en undfangelse ??? Så er man 4 uger henne eller ? Er der nogen som ved hvorfor man tæller sådan ?

    Nu må vi ses - håber....

    Kan det pas at jeg allerede nu kan mærke ændringer / lidt utilpashed eller er det bare influenza /indbilding ?


  • #3   14. aug 2008 De første 2 uger af din graviditet er du egentlig ikke gravid, men dem tæller man med alligevel smiley
    Nogle kan mærke på sin krop meget tidligt om de er gravide, jeg tror det kommer an på hvordan man har det med sin krop, op man er meget opmærksom på forandringer i kroppen.
    Måske er det graviditeten du kan mærke, men jo ellers kan det også være indbildning fordi man vil det så meget smiley

    Der er ikke andet for end at vente og se på en test.
    Krydser fingre for dig smiley


Kommentér på:
Spørgsmål - æl - sex - graviditet *S*

Annonce