{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.129 visninger | Oprettet:

Den ventende. L
Den ventende. L
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10

Endelig blev vi enige ... {{forumTopicSubject}}

Kæresten og jeg er nu blevet enige om at vi skal i gang med at lave baby. Jeg har været på P-piller siden jeg var 15 og er nu 19. vi er først lige blevet enige om det så stoppede på pillerne d 8 december, fik så min mens her den 11- 16 .

Mit problem er så at jeg er blevet usikker på hvornår jeg får min æggeløsning, og hvornår det vil være chance for at blive gravid ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig blev vi enige ...
  • #1   17. dec 2010 Hvis din menstruation er regelmæssig med en cyklus på 28 dage, vil din ægløsning sandsynligvis ligge ca 14 dage efter den første dag i din menstruation.

• #4   17. dec 2010 I princippet er det jo lidt svært at regne ud da du endnu ikke ved hvilken cyklus du har som det normale.. På ppiller har man jo en fast cyklus pga af homonerne, men du ved jo endnu ikke hvilke cyklus din krop har..

• #5   18. dec 2010 Jeg stoppet med p piller og der gik 7 mdr. og intet skete, så blev min mand og jeg enig om at prøve æggeløsningstest og vuti så var jeg gravid i første hug.

Jeg var ellers sikker på hvornår jeg havde æggeløsning men det viste sig at jeg tog fejl smiley den kommer ikke efter de normale udregninger.

Kommentér på:
Endelig blev vi enige ...

Annonce