Modning af æg.?! Hormoner.? PCOS.? {{forumTopicSubject}}
Hej Piger..
Ja, hvordan skal jeg starte..
Jeg har altid haft uregelmæssig meno. så har været på p-piller rigtig længe.. for to et halvt år siden lagde jeg dem på hylden, grundet jeg tog på.. Min forlovede og jeg har prøvet at få barn i godt to år nu, uden held.. i de første 6 mdr af 2010 havde jeg slet ikke min menstruation, så jeg tog til lægen i juni 10'.. og har fået diagnosen PCOS.. i september startede jeg på Metformin, og fik 10 dage senere min meno.. og har haft den regelmæssig lige siden, med 25-30 dages cyklus.. hvilket er godt nok.. jeg var så til gyn. i mandags, da hun ville følge min modning af æg.. der var så ikke noget, og jeg skulle komme igen idag.. - idag var der heller ingen æg.. og vi hun har givet det én sidste chance, så skal der ned på onsdag, hvis jeg heller ikke der har nogle æg, sagde hun at så var det nok hormoner vi skulle igang med..
Jeg synes det er rigtig hårdt, ønsker inderligt at få børn..
min forlovede har en dejlig datter på 5½år..
min bedste veninde, går højgravid og har termin d. 18 feb.. (hvilket var en stor ups'er) åhhh dyb suk.. og en smule misundelse..
med dette lange indlæg vil jeg egentlig bare gerne høre om der er nogle der har stået i samme situation? nogle der har fået hormoner? nogle der har PCO/PCOS ?
Mange knus Michelle
* Og god weekend til jer alle..
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
men det er bare at komme igang og håbe på det bedste.. vi havde først held med os da vi skulle have reagensglas og vi venter nu tvillinger.. så det kan godt lade sig gøre - man skal bare arbejde for det og kæmpe for det
Vi klarede den og vi brugte mine forældre rigtigt meget - støttte er det bedste man kan få i mens man går igang med dette..
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 123 Svar: 832
aug 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
Modning af æg.?! Hormoner.? PCOS.?