Og i har hørt den før ;) {{forumTopicSubject}}
Mmm .. Jeg sidder i samme lorte situation som mange andre ! og hold nu op hvor jeg føler med alle jer !! .
Har fået af vide at man skal tælle 28 dage frem fra man havde sin sidste mens og så sætte et kryds , og så tælle op til 35 og så sætte et kryds , og derimellem skal man have sin mens , og med mig er der lige nu gået 45 dage , og jeg har taget 2 test, begge negative men jeg tog sidst en hjemmetest den. 9 / 4 og så tog lægen en på mig i fredags , og den viste også negativ , men nu tager jeg til lægen her imorgen , og så ser jeg hvad der sker , håber da på at hun siger der er en baby i min mave , men lige nu ønsker jeg bare at få svar , syntes det er meget fustrerende at gå og vide ingenting .. Og det værste kommer nu !! Er begyndt at få ondt i halsen , og har den ONDESTE kvalme !!
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
uvished er ulidelig - kan ikke sige noget der kan gøre ventetiden bedre - kan kun sige at jeg krydser fingre for at du har en baby i maven
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 14 Svar: 67
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jan 2011
jan 2011
For jeg vil ikke risikere at jeg skader barnet hvis der er et ?
jan 2011
jan 2011
jan 2011
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Men har ikke fået min mens endnu på vej til 6 dage over forventet ^^
Og helt ærlig var jeg meeeget i tvivl først men er 97% Sikker på jeg er gravid. Skal til lægen imorgen ^^
jan 2011
Men hver gang jeg spiser får jeg en lille kvalme der lige vare i en 10 min tid , og det samme hver gang jeg hoster , ved ikke om det betyder noget men altså !
mar 2010
der var ellers lige e n overgang hvor jeg troede det var noget jeg bildte mig ind.. men ikke mere thats for sure (:
Men du har ret uvisheden er det værste møg -.-'
jan 2011
Mm .. Ikke fordi det er det samme på mig ..
Men hvordan ved du at du er , hvordan kan du mærke det? Hvad føler du ? og hvordan reagere din krop ?
Du siger bare hvis jeg spørger for meget
mar 2010
Allerede da jeg ventede Nena hvilket var min første gang, vidste jeg at jeg var gravid fordi jeg kunne 'mærke' der var noget som ikke plejede at være der.. Men kunne ikke rigtig forklare det.
Det kan jeg lidt bedre nu..
Grunden til jeg TROR jeg er gravid, er at jeg har ligesom en lille 'sten' i maven der ikke ''høre'' til der normalt xD Jeg kana ikke bøje mig forover i længere tid og jeg kan ikke ligge på maven på gulvet uden at føle jeg bliver 'mast' .. Og sådan var det også da jeg Ventede Nena..
Jeg har noget der godt kunne være mens smerter, men de vare ganske kort tid og derfor ved jeg de ikke er det.. (:
Det kan selvfølgelig godt være noget jeg bilder mig ind, men skulle have haft min mens i torsdags (Om morgenen) Og den er normal tidsindstillet ?
jan 2011
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Min cylus ligger imellem 26 og 30 dage.. Hvis jeg er stresset, så kan der gå ged i den..
jan 2011
mar 2010
Hvis du håber for meget, og virkelig tror på det kan der også godt gå ged i det med din mens osv. ^^
Jeg startede ud med sle tikke at tro jeg var det og så langt fra håbe det, men mine symptomer er bare blevet kræftigere så derfor tror jeg det nu men nu må vi se..
jan 2011
Var hel vild i starten da jeg var gået over tid .
Men nu vil jeg bare gerne høre et eller andet ..
mar 2010
jeg var mega forvirret og ikke ovenud lykkelig. men jeg er også alene, imod abort og med en pige på knap 6 måneder xD
og nu vil jeg bare gerne vide besked xD
mar 2010
det frarådes ihvertfald a alle
jan 2011
Nadiaa : Jaa.. Jeg er også meget imod abort . Og kunne aldrig selv tænke mig en . Men hold da op , hvis du er gravid nu , så får du da noget at se til ..
mar 2010
Men jeg kan jo bare hbe på baby bliver ligeså nem som min Nena (:
For så skal det hele nu nok gå, det skal det under alle omstændigheder det jeg slet ikke i tvivl om..
Jeg diskuterede det meget med min mor igår, for hun synes jeg skulle få en abort hvis jeg er gravid.. Men jeg ha snakket det igennem med mine tættese veninder, nogle få her inde, min Sp og Min kontaktpersonen på kommunen (sådan en ar jeg fordi min JM ikke synes min mor er støttende nok) og de siger alle sammen at hvis jeg ikke vil have en abort ser de ingen grund til jeg skulle få det, for de ved jeg kan klare det.. Min kontakt person sagde endda at hun slet ikke var i tvivl, da hun bare kunne se rundt og på Nena hvordan hun havde det. og at jeg faktisk klarede alenemor rollen meget bedre end de fleste unge de har mødt.. og det gav min sp hende ret i.. så ud fra hvad jeg selv synes og alle andre har sagt har jeg valgt at beholde hvis jeg er, for at få en abort ville for mig være som at slå et lille barn ihjel.. Men det jo bare min mening jeg er imod abort hvis man kan give barnet hvad den har brug for.. Men jeg er også imod a beholde hvis man ikke kan ^^
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
En normal cyklus hedder 28, men nogle har kortere og nogle en del længere
jan 2011
Og ja .. Hvis man ved man ikke kan klare et barn , så er det jo selvfølgelig bedst at få en abort , Men jeg ved også at jeg kan klare det , og jeg har den bedste og meget støttende kæreste , så er sikker på vi kan ..
jan 2011
mar 2010
der er heller ingen tvivl om at hvis jeg er gravid beholder jeg det.
alene mor til to som 21åring er da ikke drømmen. men hvis det såan det er, er der ikke noget at gøre andet end at se positivt på det, og få der aller bedste ud a det..det skal nok fungere og blive godt det ved jeg ^^
jan 2011
mar 2010
mar 2010
ganske rigtig også, man kan langt hen a vejen selv forme sit liv som man gerne vil have den skal udvikle sig. men der kan ske fejl og der kan dukke uventede ting op.
Jeg skrev også det ikke var drømmen at være 21 og alene mor til to..
Men hvis det var sådan situationen faldt ville jeg klare det og få det til at fungere ?
Når det så er sagt tror jeg ikke jeg er gravid.. alligevel?
for har lige testet negativ igen (:
mar 2010
præcis (: Man bliver jo nød til at få det bedste ud af tilværelsen.. og finde den læsning der passer til hver enkle ^^
Feks. mig!
Hvis jeg alligevel er gravid, ville en abort aldrig blive aktuel for mig.
for det første strider det mod alt i mig, og for det andet ville jeg ikke kunne være der for nena, fordi det ville ødelægge mig..
Hvor imod hvis jeg beholdte ville jeg kæmpe for at det skulle fungere og FÅ det til at fungere og være en fantastisk mor for begge to ^^
apr 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26
Kom med en mens, det er okay.. Kom med en positiv test, der er perfekt - men det her giver mig nærmest "stress" det er ikke særlig fedt ikke at have noget at forholde sig til...
mar 2010
Ved hvad du mener. Skal til lægen idag og snakke det igennem.
Men har lige testet negativ igen, og jeg har nok den punktligste mens, så det undre mig meeeget-
mar 2010
Ved hvad du mener. Skal til lægen idag og snakke det igennem.
Men har lige testet negativ igen, og jeg har nok den punktligste mens, så det undre mig meeeget-
Og i har hørt den før ;)