{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

Nelles-Pille :- )
Nelles-Pille :- )
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 60

Jubeltråd.. Hjemvendt fra klinikken {{forumTopicSubject}}

Så er vi kommet hjem fra klinikken. Vi skulle lige ud og handle og have noget at spise bagefter:-)
Det gik over alt forventning... Kæresten skal komme derud med en sædprøve onsdag morgen , så de kan tjekke den. Og jeg skal derud på torsdag og scannes for ÆL..
Lægen derude mente det var fuldstændig tosset at lave en HSU på mig, når jeg jo har været gravid fere gange, så der burde jo være passage:-) Han syntes vi skulle gå efter IUI til at starte med og syntes også vi skulle tage første gang uden hormoner , fordi jeg som sagt jo har været gravid før.
Så ja hvis kærestens sæd er ok, skal vi sgu igennem første IUI forsøg denne måned, hvilket vil sige at er vi heldige får vi en lille jan/feb baby smiley
Hold op hvor er det bare vildt, det hele er pluselig meget tættere på...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jubeltråd.. Hjemvendt fra klinikken
  • #2   20. apr 2011 Camilla: Ja det er virkelig fantastisk... Følte nærmest jeg svævede , da vi gik ud derfra smiley

Da vi sad og ventede på at komme ind, kom der et par ud som simpelthen smilede over hele femøren, der kom jeg altså også til at smile.. Så de havde nok også fået en glædelig besked ..

• #3   20. apr 2011 Heh... Jeg læste det som jule-tråd og tænkte: er det ikke lige tidligt??? smiley

Nåh men stort tillykke, det er da dejligt at det kan gå så hurtigt i det dansk system for en gangs skyld.

• #4   20. apr 2011 Pernille: Haha, rolig nu, så hurtigt er jeg altså ikke ude *Gg*

Vi er også henvist til en privat klinik, så ved ikke om det har noget at sige.. Jeg fortalte selv min læge, at jeg gerne ville henvises derud til.. Men blev bare så positiv overrasket, havde regnet med vi skulle igennem 40 forskellige undersøgeler først, men nej.. Iiiih hvor jeg håber det lykkedes, vil gerne vrælte som en gås til jul *Gg*

• #5   20. apr 2011 Det ville da også være super skønt hvis det kunne lykkes for jer at få hjælp så hurtigt. smiley

• #6   22. apr 2011 Dejligt at høre det gik så godt smiley

Kommentér på:
Jubeltråd.. Hjemvendt fra klinikken

Annonce