{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.377 visninger | Oprettet:

Nelles-Pille :- )
Nelles-Pille :- )
Tilmeldt:
18. jan 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 60

Så blev jeg insemineret :-) {{forumTopicSubject}}

Så er jeg hjemme igen piger:-)

Det gik helt fint. Dagens sædprøve bød på 8 mio svømmere oprenset Så lige nu svømmer der 8 mio små sædbasser rundt oppe i mig Jeg kunne slet ikke mærke hun indførte kateteret, det værste var "papegøje-næbet" der skulle udvide mig, hun måtte ase og mase, og sagde jeg altså var ret snæver, jaja, så fik man da også den fra en kvinde

Bagefter blev mine arme mishandlet, da de havde glemt at tage blodprøver. Igen fik jeg afvide jeg var snæver, det var dog denne gang mine blodåre.. Måske jeg bare er en indtørret sveske Men først måtte sygeplejersken give op og finde en åre, så hun hentede en laborant, som så også kæmpede, og først stak i den ene arm, men der kom ikke noget blod. Så hun måtte gå over til den anden arm, og GAL det gjorde nas !! Og jeg ar som altid ved at besvime, så hun måtte lige køre mit hovede nedaf, så der kom noget mere blod derop, puha altså

Men nu skal de næste 14 dage bare gå hurtigt , så jeg kan teste, og finde ud af om vi får vores pirre i denne omgang, eller om vi skal igang med næste forsøg..

Krydser i ikke lige fingre for, at der i dag begynder at vokse en lille spirre i mavsen på mig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev jeg insemineret :-)
Kommentér på:
Så blev jeg insemineret :-)

Annonce