{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.951 visninger | Oprettet:

Sinædde *PB *
Sinædde *PB *
Tilmeldt:
5. maj 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10

Gravid (statistik) + uddannelse {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Hvor lang tid gik der fra du/i begyndte med projekt baby til der var gevinst?

Er der evt. nogle der ved hvor man kan finde nogle statistikker omkring det? Jeg har søgt lidt rundt omkring men synes simpelthen ikke jeg kan finde noget ordenligt...

Sidder lige og snakker med en veninde om det, da hun (og hendes kæreste) ligesom jeg og min kæreste så småt er begyndt at snakke om projekt baby. Jeg ved en graviditet ikke kan planlægges fuldt ud, men nogle overvejelser kan man jo gøre sig.
Jeg er snart færdig med min uddannelse og min kæreste starter på sin kandidat snart - så om et års tid håber jeg det kan lykkes at blive gravid.

Hvad er jeres erfaringer?
Hvor lang tid tog det?
Gik det som planlagt?
Fordele/ulemper ved at moren er under uddannelse?
Fordele/ulemper ved at begge forældre er under uddannelse?
Fordele/ulemper ved at faren er under uddannelse?

Skyd løs smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid (statistik) + uddannelse
  • #1   5. maj 2011 Første gang blev jeg gravidn2 mdr vi prøvede. Anden gan første måned vi prøvede
    Tredje gang prøvede vi slet ikke

    Fordele ved at være studerende er klart at man nemmere kan holde fri med sygt barn og lign
    Man har større frihed
    Ulemper DÅRLIG økonomi
    Rigtig svært at få tid til studieliv, lektier, eksamener og opgaver


  • #3   5. maj 2011 Begge gange har det taget os ca 8 måneder før jeg blev gravid smiley det gik som planlagt. Jeg skal først starte udd. Til august 2012, så der kan jeg ikk lige være med til at svare smiley Held og lykke til jer smiley

  • #4   5. maj 2011 Min graviditet var ikke direkte planlagt (Lang forklaring) ..

    Men, jeg har været under uddannelse, og er det stadig.. Jeg synes faktisk ikke der er de store ulemper, altså vi svømmer ikke i penge fordi jeg er på su, men jeg synes vi klarer det fint, vi har da råd til at tage ud og hygge os, og købe mærketøj til vores søn (ikk fordi jeg går vildt op i det) og tage ud og opleve nogen ting uden at pengene løber op!
    - Og hvad opgaver osv angår så laver jeg dem enten når Oliver sover, ellers har Anders været rigtig sød til at tage ham med ud og lege osv, men herhjemme har Anders også fuld forståelse for at en opgave er vigtigere end vores voksentid!!
    - Men den største fordel ved at studere med et barn er klart den med at man bare kan holde fri hvis de er syge osv!

    Så alt i alt har jeg ikke så meget negativt og sige om det, men KLART jeg glæder mig til jeg er færdig uddannet og får en job med noget mere udbeltalt i måneden, ingen tvivl om det..


  • #5   6. maj 2011
    Hvor lang tid tog det? - gevinst i andet forsøg

    Gik det som planlagt? - ja det syntes jeg -

    Fordele/ulemper ved at moren er under uddannelse? -er der nolge?

    Fordele/ulemper ved at begge forældre er under uddannelse? -er der nogle ?

    Fordele/ulemper ved at faren er under uddannelse? - er der nogle? det var mangus far dengang smiley

    jeg er lidt af den indstilling at man får flere penge når man vil udanne sig og er OVER 25år.



  • #6   6. maj 2011 Maiken
    Hvorfor mener du man får flere penge når man vil uddanne sig og er over 25
    Det er vel kune hvis det er elevløn, jeg synes i hvert fald ikke jge har meget at gøre godt med på SU


Kommentér på:
Gravid (statistik) + uddannelse

Annonce