Projekt baby, starte nu eller vente?? {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Min kæreste og jeg har aftalt at starte projekt baby til August, da der var nogle ting jeg gerne ville have "overstået" inden :-)
Jeg ringede derfor til min læge den anden dag og bestilte en ny recept på p-piller bare til en enkelt pakke til 3 mdr. Dem skulle jeg så starte op på idag men glemte at de skulle hentes på apoteket inden kl 17 (ja flot, kom i tanke om det kl 16.57)
Nu har jeg så siddet og spekuleret på om vi bare helt skal droppe de p-piller nu (det troede min kæreste at jeg ville til at starte med) da jeg har været på p-piller siden jeg var ca 16 år mener jeg - er 22 idag.
Har læst at det kan tage måneder og ja enda år før det lykkedes at blive gravide når man er stoppet på p-piller?! Og ville jo gerne at det skete når jeg stoppede på dem til August..
Det skal lige siges at de p-piller jeg er/var på er nogle specielle nogen, som gerne kun skulle give kroppen de hormoner som den ellers selv ville danne uden p-piller. Jeg har aldrig kunne springe en mens over på dem da jeg så plet blødte alle 21 dage indtil jeg skulle holde pause igen - tænker så om det ville være lettere for mig at blive gravid når jeg stopper på dem når nu det er sådan nogen?!
Er så forvirret lige nu, hvad ville I gøre? Stoppe nu eller drøne på apoteket og hente pillerne imorgen?
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
sep 2010
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 213
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Min ene veninde som fik de samme som mig, blev gravid 3 mdr efter hun var stoppet.
En anden veninde blev gravid allerede 1 mdr efter hun var stoppet på de stærke p-piller.
Så tror det er meget meget forskelligt hvor længe det tager for hormonet at komme ud af kroppen.
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 64 Svar: 732
Har også læst mange forskellige holdninger omkring det at drikke alkohol når man er igang med projekt baby.. Og vil jo helst ikke ødelægge en chance
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Personligt ville jeg lade dem ligge, som de andre siger kan der gå år, men der kan også bare gå uger hvis du forstår? der er ingen der ved hvor hurtigt det går, for det jo meget forskelligt..
Bliver du så gravid før august, og er forhindret i at drikke?
jamen så fyre du bare et eller andet a med du har lavt blodtryk eller sådan et eller andet og derfor ikke MÅ drikke ?er sikker på de kan bære over med dig når de finder ud a det ikke passer
nov 2009
Må lige snakke med manden en gang til og så må vi finde en løsning derfra :)
Tusind tak for råd
nov 2009
Larsen koncert og rock under broen, og det ville da være træls hvis man blev grebet af stemningen
Hvad er jeres holdning til alkohol indtag under projekt baby? Skader det og skal ma. Bare ligge det helt på hylden?
nov 2009
nov 2009
Mht hvad der ligger til familien og ej, så ved jeg godt man ikke kan regne med det skrev også bare at man kunne håbe på at det gik lige så nemt
Jeg tror man skal passe lidt på med at tænke for meget over hvad man gør og ikke gør som du selv skriver, og så bare gør tingene som man plejer i videst muligt omfang og efter hvad man har det bedst med selv har jeg ikke tænkt på at lave så meget om udover at jeg skal stoppe med at ryge!!!
nov 2009
Tror jeg også det ender med, og tusind tak ;o)
nov 2009
nov 2009
nov 2009
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 148 Svar: 746
Men op til dig selv. Men jeg ville os blive hurtig afsløret hvis jeg sagde af jeg fx havde lavt blodtryk og kan ikke tåle pencellin såå.
Men held og lykke
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
nu starter vi jo i juli så kan være vi kommer til at følges ad og det der med rygning og alkohol er jo en del lettere for mig, for jeg hverken drikker eller ryger
kan du ikke bare til koncert bestille "rom" og cola og så er det bare cola hihihi
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 81 Svar: 408
Projekt baby, starte nu eller vente??