{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.079 visninger | Oprettet:

Hjælp, nervøs & bange.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle herinde..

- Min kæreste & jeg har talt om at vi snart vil tage det store skridt og blive forældre. - Jeg studerer hjemmefra så det ville passe perfekt nu..

- Meeeen, jeg er meget nervøs omkring graviditet.
Jeg er bange for at jeg ikke kan klare at føde.. Altså mine veninder forklarer at det er det værste de har prøvet men når det er sket så er de jordens lykkeligste mennesker..

Hvad med jer andre herinde? Har i fødselsskræk?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, nervøs & bange..
  • #1   21. sep 2008 Malene P: Tillykke med babyen smiley

    Jeg tror osse at noget af skrækken forsvinder når man sidder med babyen i maven..

    - Måsle alá noget af den følelse man havde da man fik at vide man skulle starte til kørekort.. Og når man endelig sad i bilen var man egentlig ikke nervøs længere.. (Det kan nok ikke sammenlignes helt meeen)



  • #2   21. sep 2008 Hehe.. smiley

    Men held og lykke med den bette smiley
    Og tak for snakken..


  • #3   21. sep 2008 det kender jeg godt, jeg er selv lidt nervør over at skulle føde, og jeg ved ikke engang hvornår fordi lægerne ikke kan finde ud af at blive enige, men skal føde engang i januar-februar.. øjjh gid det var mig der studerede hjemmefra. er det noget man kan søge om eller hvad?

  • #4   21. sep 2008 Tanja J - Har sendt et brev til dig med forklaring smiley
    Du kan sagtens begynde fjernundervisning nu


  • #5   21. sep 2008 le kan fjernundervise, der skal ikk søges om det eller noget,,

  • #6   21. sep 2008 kan godt følge dig smiley