jeg vil også have :( {{forumTopicSubject}}
Ja nu sidder jeg her som 24 årig og har ville have børn siden jeg var 15 år men var dog klog nok til lige at få uddannelse osv. finde den rigtige jeg er nok en del skruk som man siger er møg jaloux og har bare lyst til at gå hen til hver en barnevogn og tage de små pus op. ved godt det at få børn ikke er en dans på roser:)
min kæreste vil også gerne have børn men synes vi skal vente til det rigtige tidspunk ???
Jeg har en uddannelse og har dog gået arbejdsløs i 2 år. Jeg vil gerne starte ny uddannelse som sosu men vil også rigtig gerne have børn og ærlig talt er jeg træt af at fordi jeg ikke kan få arbejde så bliver mine drømme om børn udskudt hele tiden. hvordan så jeres situation ud da i ventede jer ?
Skal jeg virkelig tage den uddannelse og stadig med chance for at jeg ikke kan få job bag efter? vil helst tage uddannelsen når jeg har fået det første barn. Så ved jeg med sikkerhed at jeg har noget efter barsel at gå igang med.
håber inderligt på at der kommer en upser men kan nu ikke helt få mig til at misse p-pillerne med vilje og så stor kan chancerne heller ikke være på p piller har glemt dem i ny og næ men ikke sket noget og ikke med vilje. Ved også godt at der kan gå laaang tid før der sker noget når jeg har været på p-piller i 9 år. Vil sige han har fast job og vi bor i en 3 værelses med have. Jeg er på dagpenge men til sammen har vi da en rimelig god økonomi synes jeg selv. Ved ikke helt hvor jeg vil hen med det her er nok bare møg skruk
jul 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 38
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 902
Min personlige holdning er at det er godt at have sin uddannelse først :o)
jul 2011
jul 2011
Charlotte H Ja men har en uddannelse og fordi der ikke er gang i markedet for tiden kan jeg ikke få job :(har startet uddanelse lige efter 10 klasse så har ikke været på gym og haft en masse jobs erfaringer. så derfor vælger de fleste mig desværre fra fordi jeg ingen erfaring har
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
min kæreste bliver færdig med hans uddannelse juni næste år, så vi ved ikke om han får arbejde eller hvordan?
men jeg er sikker på at vi nok skal klare det her i hvert fald.
jul 2011
jul 2011
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Det har aldrig været besværligt eller umuligt for mig. Hun er i dagpleje når jeg er i skole alligevel. Det eneste der kan ende med at blive bøvlet for mig er at jeg nok ikke kan komme på Københavns universitet og læse fordi jeg så skal pendle.. der bliver det nok dumt.. (Bor i Odense)
det er da altid smart at have uddannelse først men jeg synes ikke det har gjort det sværere for mig.
Men hvis kæresten ikke er klar til barn er det bedst at vente så der ikke er noget der bliver trukket ned over hovedet på ham
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 28
Jeg synes da bare i skal klø på
jul 2011
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Men du skal da starte på uddannelsen og så kan i gå igang med at prøve.. og hvis du bliver gravid så holder du "pause/barsel" og så starter du op igen bagefter
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 632
Min kæreste går også arbejdsløs dog på A-kasse, men her kan det sagtens hænge sammen, vi er så også så heldige at vores husleje er meget billig i forhold til størrelsen og standen
Jeg havde lige søgt ind på soso assistent da vi fandt ud af det, og jeg har så planlagt og gå igang efter barsel, så syns ikk i ska vente
jul 2011
(***Mor til Frederikke Emma-Line og Milla-Marie** * )
Ej det vil jeg bestemt heller ikke som jeg skriver det kan jeg ikke men ville ønske der kom en smutter som der gør hos så mange andre. Der kommer intet ud af at gå bag hans ryg og ville aldrig kunne holde dem hemelighed smiler men er sikker på at hvis der skulle være kommet en smutter så ville han aldrig sige nej til dette barn.
jul 2011
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
jul 2011
har i alle sammen været enige med jeres mænd da i begyndte på projekt baby ?
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
Jeg er 33+ og jeg tror stadig vi tænker engang imellem er det nu det helt rigtige tidspunkt, er vi klar til det?
Jeg glæder mig sindssygt til min lille prinsesse kommer, men det har også kostet dyrt...
Gør som I føler er det mest rigtgie... Alt kan jo ikke passe 110% i ens i ens liv og hvad der sker
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 382
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 382
Kæresten ville egentlig ikke ha barnet da jeg fortalte ham jeg var gravid (men han vidste vi ikke havde brugt beskyttelse) så sagde at jeg beholdte det men tvang ikke ham til at være en del af det men få dage efter lå han og lyttede til maven:) og han elsker jo Theis mere end noget andet. og ja den her gang er det så planlagt og vi glæder os begge:)
Men han blev ikke klar før vi stod i det:)
jul 2011
jul 2011
jul 2011
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 632
jeg vil også have :(