1.320 visninger
|
Oprettet:
Til jer med 3 børn :) {{forumTopicSubject}}
Hvordan var det at gå fra at have 2 til at have 3 ?
Fra begge siden jer's og børnene ?
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 143 Svar: 694
Syntes ikke det er slemt.. det er bare 1 mere.. :)1 mere man gir en masse kærlighed
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 34 Svar: 283
fra børnenes side har der ikke været noget ingen jalousi eller ligne. men det er jo forskelligt fra barn til barn
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 58 Svar: 449
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
jeg havde hørt og læst at nr 3 var skide nemt for man kørte bare på rutinen osv og det gør man jo også med hensyn til man ved hvad sådan en baby har at byde på og så alligevel ikke og man er ikke så nervøs omkring det hele. mine 2 første var mega nemme babyer men nr 3 var altså skide sur de første 4 mdr af hendes liv og når den ene sover vågner den anden og når den ene er færdig med at skide, så skider den anden og mens man er ved at samle mel op som en har spildt kan man hører en anden er ved at starte en ny katatstrofe op et sted for ikke at snakke vasketøj og så er det også lige gået op for mig hvor møj dyrt det er at købe vintergarderobe til 3
men kan jo også mærke nu her når liva er begyndt at kunne lidt selv og være lidt mere med i de andres leg så er det blevet lidt nemmere
og når de først er kommet så finder man jo ud af det og der har ikke været ret meget jalouxi mellem dem, der var lige de første mdr hvor bettefisen var en sur skid at victor lod nogle af hans frustrationer gå ud over freja, selvom jeg egentlig tror det var baby han var frustreret over for at tage al den mor tid.
men ville ikke for alt i verden undvære en eneste og er sikker på de får stor glæde af hinanden (har de jo allerede)
og jeg tror også kun det er nu her de første par år, hvor de jo er så små allesammen og på forskellige stadier. glæder mig virkelig til liva når børnehave alderen og vi allesammen kan lave ting sammen og alle kan være med hvis i forstår
Til jer med 3 børn :)