{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til jer med 3 børn :)
  • #1   13. aug 2011 Nu har jeg 4 (så har prøvet at gå fra 2 til 3)
    Syntes ikke det er slemt.. det er bare 1 mere.. :)1 mere man gir en masse kærlighed smiley


  • #2   13. aug 2011 ja nu gik vi fra 1 til 3, og det har været fantastisk, men også hårdt

  • #3   13. aug 2011 altså jeg har jo kun 2 men har en del veninder som har 3. de siger alle sammen de ikke synes det var hård, men bare så meget lettere pga. første gang de blev mor var de jo som de fleste usikker på alt. anden gang følte de at de kendte det. men 3 gang vidste de bare at de vidste hvad de skulle alting var let selvfølgelig er der hårde dage men det er der jo uanset om man har 1 eller 10 smiley

    fra børnenes side har der ikke været noget ingen jalousi eller ligne. men det er jo forskelligt fra barn til barn


  • #4   13. aug 2011 synes det største skridt var fra 1-2 og ikke fra 2-3

  • #5   13. aug 2011 Tak for alle's svar smiley

  • #6   13. aug 2011 hmmm okay jeg synes så det er skide hårdt, men nu ligger mine også rimelig tæt. den ældste 4, mellem blir 2 i november og sidste skud er lige blevet 7 mdr.

    jeg havde hørt og læst at nr 3 var skide nemt for man kørte bare på rutinen osv og det gør man jo også med hensyn til man ved hvad sådan en baby har at byde på og så alligevel ikke og man er ikke så nervøs omkring det hele. mine 2 første var mega nemme babyer men nr 3 var altså skide sur de første 4 mdr af hendes liv og når den ene sover vågner den anden og når den ene er færdig med at skide, så skider den anden og mens man er ved at samle mel op som en har spildt kan man hører en anden er ved at starte en ny katatstrofe op et sted smiley for ikke at snakke vasketøj og så er det også lige gået op for mig hvor møj dyrt det er at købe vintergarderobe til 3 smiley

    men kan jo også mærke nu her når liva er begyndt at kunne lidt selv og være lidt mere med i de andres leg så er det blevet lidt nemmere smiley

    og når de først er kommet så finder man jo ud af det og der har ikke været ret meget jalouxi mellem dem, der var lige de første mdr hvor bettefisen var en sur skid at victor lod nogle af hans frustrationer gå ud over freja, selvom jeg egentlig tror det var baby han var frustreret over for at tage al den mor tid.

    men ville ikke for alt i verden undvære en eneste og er sikker på de får stor glæde af hinanden (har de jo allerede)

    og jeg tror også kun det er nu her de første par år, hvor de jo er så små allesammen og på forskellige stadier. glæder mig virkelig til liva når børnehave alderen og vi allesammen kan lave ting sammen og alle kan være med hvis i forstår smiley





Kommentér på:
Til jer med 3 børn :)

Annonce