{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.658 visninger | Oprettet:

Jane C
Jane C
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 114

At mærke ægget sætter sig {{forumTopicSubject}}

Er der nogen her inde der har prøvet det ? At mærke det befrugtede æg sætter sig fast ?
Jeg plejer normalt at ikke at mærke æl. Men mig og min kæreste prøver at blive gravide. Og her de sidste dage har jeg haft mens lignende smerte, og dog anderledes. Det er ligesom det hiver, niver og er mærkelig i underlivet.
Så læste jeg lige i et andet indlæg her inde at nogen kunne mærke ægget sætte sig ?
Jeg ved selvfølgelig ikke om det er det jeg kan mærke, som jeg selvfølgelig ikke kan teste for endnu hvis det er!
Det er godt en uge siden vi gik igang, så jeg synes det virker nærmst umuligt at det allerede skulle være lykkes ?!
Jeg spørger bar af nysgerrighed om nogen her inde, tror de har mærket ægget sætte sig fast, og hvordan de synes det føles ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At mærke ægget sætter sig
  • #1   5. sep 2011 kan det måske være din ÆL? Eller har du testet for den tidligere?

• #2   5. sep 2011 Jeg er sikker på at jeg mærkede det. Det var sådan en stikkende murrende fornæmmelse. Slog det dog hen, og turer ikke håbe, men den var god nok.

• Jane C
    Jane C Tilmeldt:
    aug 2009

#4   6. sep 2011 Forårs baby !! Uh tør ikke håbe. det er også kun en uge siden vi gik igang.. Men de sidste tre dage har det bar været mærkeligt i mit underliv ! Men jeg tør heller ikke håbe på noget endnu..
    Men det er da dejligt at hører at der er andre der har mærket det, så er der måske et spinkelt håb for det måske er det der rumstere rundt i mit underliv.. Hehe..
    Camillia, min æl plejer ikke at føles sådan.. plejer nemlig at kunne mærke det. Men har ikk testet for det, for vi bliver gravide når vi gør.. Vi har ikke været igang så længe smiley

• #5   6. sep 2011 ja jeg var heller ikke i tvivl om der skete noget der ikke plejede begge gange.. og den var der sørme begge gange...

• Jane C
    Jane C Tilmeldt:
    aug 2009

#6   6. sep 2011 ih, må bar være tålmodig og vente på en test smiley glæder mig.. håber det er det rigtige min krop fortæller..

• #7   6. sep 2011 Jeg mærker ægløsning men det var en helt anden smerte da æget satte sig fast, derfor er jeg sikker på at det var det jeg mærkede.

• Jane C
    Jane C Tilmeldt:
    aug 2009

#8   6. sep 2011 nej, for de første dage tænkte jeg, puha det føleles mærkeligt denne gang, men så blev det ved. Så tænkte jeg, kan det være det ? Nej, det kan ikke være rigtigt! Men så læste jeg det i et andet indlæg, så ville jeg lige hører.. hehe smiley Men må bar håbe det hurtigt er at se i en test, så jeg kan få af / be kræftet om det er det :o)

• #9   6. sep 2011 Det håber vi da det er... ;o)

• Jane C
    Jane C Tilmeldt:
    aug 2009

#10   6. sep 2011 Ja! :o)

Kommentér på:
At mærke ægget sætter sig

Annonce