{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.688 visninger | Oprettet:

Så, nu er det nu... {{forumTopicSubject}}

Som mange herinde sikkert ved og kan huske har jeg efterhånden haft 3-4 indlæg uden at tage mig sammen til at komme videre.
Jeg har besluttet at kontakte lægen i morgen da jeg ikke nåede det idag..
Men jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal få mig formuleret til min læge, så håber der er nogle kloge hoveder herinde som kan hjælpe mig..

Som sagt har jeg ikke haft mens i 8mdr (siden pille stop) Men da det snart er 9mdr siden bekymre det mig jo snart en lille smule, og jeg har haft fat i lægen men han ville ikke undersøge eller andet før efter 12+ mdr.. men så længe kan jeg simpelthen ikke gå uden vished..

Så hvordan skal jeg få formuleret mig så jeg kommer videre i systemet, feks. gyn..

Håber der er nogle kloge hoveder derude..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så, nu er det nu...
  • #2   19. sep 2011 Undskyld, men hvad er det dog for en læge du har?! Hvis jeg var dig, var jeg før længst gået uden om min egen læge og havde kontaktet en gynækolog! Det er ikke normalt ikke at have mens i 9 måneder.. Puhaaa jeg var blevet rasende hvis min læge havde sagt sådan..

    Find en gynækolog, og så ring til ham og forklar din situation smiley


  • #3   19. sep 2011 * stinnamus *

    Nu er det ikke fordi vi prøver at blive gravide, men vi gør heller ikke noget for at undgå det.. og min læge ved ikke at vi ikke beskytter os..

    I L

    Det er lægehuset i svinninge.


  • #4   19. sep 2011 Gå uden om din læge! Det er virkelig mit råd til dig smiley

  • #5   19. sep 2011 I L

    Hvordan skal jeg gribe det næste trin an..
    er simpelthen så dårlig til sådan noget..


  • #6   19. sep 2011 snak da med din egen læge om det gør hende /ham klart at i gerne snart vil være forældre så sender han jer os videre

  • #7   19. sep 2011 * stinnamus *

    Men hvis jeg så ikke får gjort noget før det hedder 12+ er jeg så sikker på de faktisk vil hjælpe mig med at få vished eller skal jeg være heldig for nu virker det ikke som om de overhovedet gad anstrenge sig selvom jeg jo snart ikke er tryg ved det stadig ikke kommet når man læser som andre hvor der så har været noget galt.


  • #8   19. sep 2011 morten & anne 29+ .

    Jeg har snakket med ham, men han vil ikke undersøge eller gøre noget før efter 12mdr + uden mens..


  • #9   19. sep 2011 Jeg ville ringe til en gynækolog og så kan du jo starte med at høre ad om det virkelig er normalt ikke at mens i 9 måneder medmindre man er gravid?

    Jeg har ikke selv prøvet det, men ville da ikke mene det er normalt. Og min læge tager det godt nok seriøst. Sidste måned udeblev min mens og jeg kom til tjek med det samme. Har også prøvet at have mens i 11 dage og der tog han mig ogsp ind med det samme.


  • #10   19. sep 2011 I L

    Ja det kunne være jeg sku ringe til sådan en.

    Ville da have været dejligt med sådan en læge..


  • #11   19. sep 2011 Altså jeg synes det er noget man skal tage alvorligt. Så ville klart ringe og høre en gynækolog ad.

  • #12   19. sep 2011 jamen for pokker han er sq da nød til at sikre sig at du ik er gravid altså men så skift læge. eller bank i bordet

  • #13   19. sep 2011 morten & anne 29+

    Han tjekkede om den var positiv for 1mdr siden da jeg var oppe med blærebetændelse igen.. men den var negativ.. og andet vil han ikke gøre..


  • #14   19. sep 2011 Synes det lyder vildt at de ikke vil sende dig videre.. Jge havde det ikke i 5 måneder så blev jeg sendt videre.. Synes godt nok du skal give dem klar besked smiley

  • #15   19. sep 2011 mor til fantastiske Hjalte

    Ja det er nemlig det jeg har tænkt mig.. men aner virkelig ikke hvad i alverden jeg skal sige til dem så de forstår jeg ikke vil vente..


  • #18   19. sep 2011 jo det gør der men vi har lige krise i forholdet eller hvad man skal kalde det der ret mange ting som vi skal ha styr på men lover det kommer hun har det så godt nu men tager ik rigtig på vejer kun 1546 g så lille det er hun

  • #20   19. sep 2011 Syntes også du skulle kontakte en gynækolog.
    Kan anbefale hende her :
    Karen Linnert Jensen
    59 44 13 01
    Ahlgade 59, 1. sal.
    4300 Holbæk

    Kun sætte min spiral op efter fødslen og er rigtig sød.


  • evy n
    evy n Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Svar: 55
    #21   21. sep 2011 jeg har talt med min læge og hun siger enten skal du banke i bordet eller skifté til en kvindlig læge eller kontakte en gynækolog. jeg fik min spiral ud i marts og vi skal prøve i 8 mdr og efter det blir vi sendt videre...
    Mit råd til dig: SKIFT LÆGE!

    pøj pøj med det hele...


  • #22   22. sep 2011 Håber på en update! smiley

  • #23   22. sep 2011 I L og alle jer andre smiley

    Jeg ringede igår til svinninge lægehus og ham jeg havde været inde hos som denne gang intet ville gøre eller undersøge var nu gået på pension efter bare 1 mdr.. SÅ jeg bad om at komme videre i systemet, men jeg har fået en tid hos en læge i morgen kl 13:30 hvor jeg så vil opdate hvad der skete der når jeg kommer hjem smiley


  • #24   23. sep 2011 Hjemvendt fra lægen...

    Nu venter jeg så yderligere 11dage, hun undrede sig meget over ham jeg var inde hos sidst da hun syntes det var meget underligt... Hun gav mig en tid hos hende D. 3 okt. til blodprøver og gynækologisk undersøgelse... og så må vi se hvad vi skal bagefter..


  • #25   23. sep 2011 Ej hvor lækkert! Det var godt du ringede. Glæder mig til at høre hvad de finder ud af smiley Jeg har netop i dag fået bestilt tid, så det kan blive sat igang og jeg kan blive undersøgt om jeg har PCO smiley

  • #26   23. sep 2011 I L

    Ja lige præcis...

    Jeg skriver igen herinde D. 03/10 når jeg kommer hjem..


  • #27   3. okt 2011 Opdatering !

    Så har jeg været til lægen igen, fået taget nogle blodprøver og gynækologisk undersøgelse.. så får svar om 14 dage...
    så nu det bare at vente..


  • #28   3. okt 2011 Hvor godt der endelig bliver gjort noget! smiley puhaaa nu venter jeg bare til det er min tur med alle de undersøgelser.

    Sagde lægen ellers noget?

    (og pænt navn, hedder selv Amanda) smiley


  • #29   3. okt 2011 Hun sagde kun at hun ikke kunne se noget alt så helt normalt ud...
    så jeg kunne kun vente og se hvad de mange blodprøver har at sige om 1½-2uger...


  • evy n
    evy n Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Svar: 55
    #30   6. okt 2011 det er vildt du skal vente så længe på blodprøverne? jeg har lige fået taget en masse i torsdags og kunne få svar mandag. Men krydser fingere for dig :0) pøj pøj med det

  • #31   6. okt 2011 evy N

    Jeg syntes også det er længe, kan være heldig at der var svar på onsdag, men det ville hun ikke love.. så mandag D. 17/10 ville jeg med sikkerhed ku ringe og få svar..


Kommentér på:
Så, nu er det nu...

Annonce