{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Det er hårdt det her babyprojekt noget {{forumTopicSubject}}

Øvs syntes det er lidt hårdt det hele.

Jeg fik joen meget positiv ÆT her den 27. sep. Så ja gang i den.

Jeg ved jeg kan teste på lørdag, det er jo fint nok.

Men har ondt i maven, sådan menstrations agtigt, har ømme bryster og mere udflåd end jeg plejer og min temp er stadig høj.

Men men men har samtidigt en dejlig halsbetændelse/influ noget, så hvad er det lige der gør at jeg har det skidt? og er ret sikker på jeg også har fået en omgang blærebetændelse.

Så alle de der symptome, jeg normalt ville være glad for, kanjeg denne gang tænke, hmmm er det fordi jeg er syg? eller er gravid eller biller jeg mig det hele ind?

Har tagt en test, den var bragende negativ, men der er jo også en del tid til jeg bør kunne teste, men syntes godt nok den tid er laaaang.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er hårdt det her babyprojekt noget
  • #1   7. okt 2008 det ku være du sku ringe til lægen og sige du har en mistanke om at du har blærebetændelse og gerne lige vil have det tjekket. smil

  • #2   7. okt 2008 Uhh.... kender det bare alt for godt..
    vi har prøvedet i 10 måneder og hvor har jeg prøvet at få symptomer mange gange.. og der har jo så ikke været noget..
    men krydser da finger for jer... det kunne jo være..
    hvor længe har i prøvet


  • #3   7. okt 2008 Vi har kun lige prøvet i 3½ måned. Såå ja. Ved det ikke bliver nemt for os, min mand er 40, jeg 30 og jeg har haft livmoderhalskræft, så det stykkke der mangler gør det heler ikke nemmere.

    Kristina, ja ved jeg burde, men har en ti i næste uge så får det tjekket der. Og kan ikke tåle penecilin, så ved de ikek gør noget med mindre det er slemt, får bare besked på at drikke xx antal liter vand og komme igen 14 dage efeter.


Kommentér på:
Det er hårdt det her babyprojekt noget

Annonce