{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmmm
  • #1   12. nov 2011 Bowiie: Hvordan er det og være 4. Ja er selv ud af en flok på 4, men det liv jeg har været igemmen og det helt modsatte jeg giver mine unger

  • #2   12. nov 2011 Hvis i føler i har tid til dem alle, hinanden og alle de ting der nu er i hverdagen synes jeg i skal gøre det


  • #3   12. nov 2011 Nu har jeg ikke 4 børn, endnu smiley
    Men det helt sikkert drømmen, jeg ved min mormor er ud a en søskende flok på 8 og de havde/har alle et fantastisk forhold, og det gjorde min mormor gerne ville have 5 børn, det fik hun desværre aldrig pga. a en masse ting.. Men jeg vil gerne have 4 (:

    Jeg vil gerne have en stor familie, og jeg synes det vigtigt med søskende omkring sig (: Dog er min plan jeg har Nena og Mila (med 14 mrds mellemrum ca) -Når jeg har født.. Og så skal der gå nogle år med uddannelse inden jeg skal have de næste to efter hinanden (: jeg skal dog også lige finde en far først jo haha smiley


  • #4   12. nov 2011 Vi har 4 børn de 2 mindste med min kæreste gennem 9år de 2 største er 16 og 13 år og de er der altid for Laura på 7år og Marcus på 2 år Marcus var ikk planlagt, men tænkte da meget på det blev dyrt med tøj og ferie men har ikk fortrudt vi fik en 4 smiley

  • #5   12. nov 2011 Jeg er ud af en søskendeflok på 4, og jeg vil ikke selv have så mange børn smiley
    Det er bøvlet mht bil f.eks.
    Vi har aldrig haft mulighed for at komme så meget rundt, fordi vi ikke kunne være i en bil. Altså vi har selvfølgelig været ude og opleve, men ikke på samme måde som familier med 2 eller 3 børn.
    Så her skal vi kun have 2 børn smiley


  • #6   12. nov 2011 Bil har vi til 7 pers. Så det er selt ikke et problem, vores hus er okay stort men overvejer at sætte det tilsalg når vi er færdige med det. så vi kan købe noget der er større

  • #7   12. nov 2011 Det eneste vi vil skal gi mere om mdr er til vuggestue. tøj osv har vi.


  • #8   12. nov 2011 Har masser af nyt tøj også, ja det er så rigtigt men man tager vel bare et barn af gangen.. tænker jeg

  • #9   12. nov 2011 Vi venter nr. 3 ikke helt planlagt men her kommer de når de kommer. Jeg vil gerne nr 4 men manden siger vist stop nu. Hvis man er enige om det er det vel bare det man gør. Mange forstår ikke engang vi fik nr 2. smiley

  • #10   13. nov 2011 Det er rigtigt dyrt når de bliver ældre mine på 16-13 vil ikke hm tøj og det nort face jakker og converse light sko og det koster.

  • #11   13. nov 2011 mor til 4: Det er altså også hvad man gør det til, Får de det som små ja så forventer de det også som store

  • #12   13. nov 2011 Jeg synes det er sjovt at høre hvad man har af tanker omkring det at få nr 4 eller bare flere børn generalt.

    Jeg kunne rigtig godt tænke mig en nr 4, alle dem som jeg har drøftet det med siger det bliver meget dyrer med nr 4, bil - hus - ferie osv.

    Ja men da vi ventede nr 3 fik vi samme remse - og vi klare den da godt.

    Vi er på ferie hvert år, bor i nyt hus og har 2 nyere biler og 3 børn!! Har lidt den holdning, at man nok skal klare den og spare bare på nogle andre ting hvis det kniber med finanserne.

    Jeg skal dog lige sige jeg er IKKE gravid med nr 4.


  • #13   13. nov 2011 Vil jo sige at vi godt kunne bruge mere plads hvis nr 4 kommer men klare men sådan er det vel altid. Vi har også tre børn nu vi er godt nok ikke ude og flyve hvert år men ferie er vi på.... Altså camping. lalandia, feriecenter osv.

  • #14   13. nov 2011 Vi har 4 børn, men nr.4 var ikke planlagt men selvfølgelig hjertlig velkommen:-) Kunne ind imellem godt tænke mig en mere;-)

  • #15   13. nov 2011 Linda hvor er det rart at det ikke kun er mig...

  • #16   13. nov 2011 jeg har 3 og de ligger ret tæt, så nej tak til nr 4 herfra smiley men nogengange kan man da godt få lysten hehe altid lige plads til en mere smiley tror det er et større spring at gå fra 2 til 3 end 3 til 4, ved ikke hvorfor jeg tror det måske fordi så er man lidt vant til der er mange eller hva man skal sige smiley

    men kan da godt være jeg blir herre skruk igen når yngsten kommeri børnehaven og der ikke er så meget baby mere, kommer til at savne det tor jeg, men nu har manden også lukket permanent for det varme vand, så det tog er nok kørt.

    så som de andre siger er det nok overskud og økonomi der spiller ind smiley


  • #17   14. nov 2011 Kære Linda med .....
    Nu er det jo også kun for mig selv og min familie jeg kan svare, det var skam ikke for at jogge på nogen - beklager meget hvis det blev opfattet sådan.

    Og jo jeg er så vild efter at få nr. 4 - men manden kan ikke helt forholde sig til at blive far til 4....

    Mine 3 børn er der 2 år imellem hver





  • #18   14. nov 2011 Jeg kan så lige sige at vi ikke engang har 7000 om mdr til os selv men det går super alligevel

  • #19   14. nov 2011 Bare i også klare den hver mdr - man har jo hver sin måde at priotere sine penge og jo flere penge man har jo mere bruger man jo bare....

  • #20   14. nov 2011 Ja det er jo lige det..

Kommentér på:
Hmmm

Annonce