{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.904 visninger | Oprettet:

louise j
louise j
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13

åh hvor er det svært :( {{forumTopicSubject}}

ja jeg smed p-ringen i feb og siden har vi prøvet smiley Jeg lider af PCO, og har ikke reglmæssig mens, jeg havde haft kvalme i omkring en uge nu her, og tog til lægen da jeg troede den endelig var der, men desværre var den negativ smiley

Jeg har hørt om både om at både akupontur, zone terpi og en mirakel kur til folk med PCO skulle hjælpe, er der nogle som har prøvet noget af det? hjalp de? jeg er efterhånden ved at blive ret desperat...

håber nogle kan hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åh hvor er det svært :(
  • louise j
    louise j Tilmeldt:
    sep 2010

#3   29. nov 2011 Camilla>> jeg har været ved at læse den bog, og ejer den også, men synes ikke den er så PCO venlig... ANG akupuntor gør det så ondt?

• louise j
    louise j Tilmeldt:
    sep 2010

#5   29. nov 2011 hov undskyld smiley hehe fik lige læst det for hurtigt smiley

• #6   29. nov 2011 den skulle have hjulpet en hel del PCO kvinder med at blive gravide. vi prøvede 2 år og derefter fik vi hjælp.. og har nu tvillinger og 5æg i fryseren smiley

• #7   29. nov 2011 nu har jeg fået akupunktur mod bækkenløsning og det gør ikke ondt .. heller ikke når nålene falder ud smiley

• louise j
    louise j Tilmeldt:
    sep 2010

#9   29. nov 2011 mor til vigga og silja>> er det bogen du snakker om eller?

Elise>> okay, hvad koster sådan en behandling? og er det noget man får en gang eller er det over flere gange?

camilla>> er det bare ligesom en alm massage?

• louise j
    louise j Tilmeldt:
    sep 2010

#11   29. nov 2011 camilla>> okay, er det også bare en enkel gang man ska forbi sådan en eller er det behandling over længere tid?

• #12   29. nov 2011 ja bogen skulle have hjulpet en del kvinder med PCO har jeg hørt.

• #14   29. nov 2011 Jeg er nøjagtig samme båd som dig - vi får dog hjælp, fordi jeg ikke kan uden.. Min behandling kan først gå i gang efter OP, som der er forundersøgelse til i feb først smiley

• louise j
    louise j Tilmeldt:
    sep 2010

#15   29. nov 2011 Iliaca - håber på 2 streger A>> hvad er det for en OP du ska til??

mor til>> okay, synes ikke rigtig den hjælper så meget??

Camilla>> okay, så vil jeg prøæve og ringe og hører om de vil kunne hører noget for mig..

• #16   29. nov 2011 Jeg skal have lavet en kikkertOP for at tjekke passagen i æggelederne (har været ekstrauterin gravid), og så skal jeg have fjernet 2 cyster fra ve. side og evt også ve. æggeleder

• louise j
    louise j Tilmeldt:
    sep 2010

#17   29. nov 2011 Iliaca - håber på 2 streger A>> okay det lyder spændende... hvor længe har i været igang?

• #18   29. nov 2011 Siden feb som jer smiley

• louise j
    louise j Tilmeldt:
    sep 2010

#19   29. nov 2011 Iliaca - håber på 2 streger A>> får i anden hjælp? jeg synes ikke rigtig jeg får nogen hjælp fra min læge, selvom jeg har spurgt, det eneste svar jeg har fået er at vi ska øge intensiteten

• #20   29. nov 2011 jeg ved ikke hvad akupunktur koster da jeg fik det på fødegangen , hvor man ikke giver noget ..

• louise j
    louise j Tilmeldt:
    sep 2010

#21   29. nov 2011 Elise>> okay smiley

• #22   29. nov 2011 Jeg ved at zoneterapi hjalp min mor som har svært ved at blive gravid. Hun havde prøvet i 5 år, fik zoneterapi, og blev gravid med mig smiley

Så det er da en mulighed smiley

• #23   29. nov 2011 Jeg er jo tilknyttet fertilitetsklinikken..

• #24   29. nov 2011 Jeg ved at Akupunktur virker, jeg kender en kvinde der har PCO, der havde fået hjælp til at blive gravid uden held, hun fik akupunktur mod ondt i hoften, så gik der en uge og så var hun gravid.. Og derefter blev hun gravid med nr 2 kun 4 mdr efter hun havde født...

jeg kender også en anden, svær overvægtig der havde problemer med at blive gravid, så de gik i fercilitetsbehandling (staves?) og der lykkeds det første gang, hun havde så haft bækkenløsning, og fik akupunktur efter hun havde født for at hjælpe på det... der gik der 3 uger og så var hun gravid med tvilllinger (:

• louise j
    louise j Tilmeldt:
    sep 2010

#25   29. nov 2011 okay, jeg kan hører på det hele at jeg nok ska forbi dette akupunktur, så det vil jeg prøve smiley Alle i som har svaret, mange tak for hjælpen smiley

• #26   29. nov 2011 hejsa.. jeg har også pco. da mig og minmand prøvede at få vores datter på snart 2 år da havde vi også meget svært ved det.. jeg fik så nogel sukkersyge piller som hedder metformin. jeg har ikke og har aldrig haft sykkersyge. men de går ind og laver en balance med homonerne.. efter føsrste mdr. på metformin blev jeg gravid med vores datter.. vi ønsker igen at få et barn, og da de hjalp sidst er jeg igen igang med metformin... ville bare lige fortælle hvad vi gjorde...(0:

• louise j
    louise j Tilmeldt:
    sep 2010

#27   30. nov 2011 Micheala>> tak, jeg er selv på metformin og har været det i ca 3 år (den tid jeg har haft dia på min sygdom... der er rigtig mange som siger de hjalp, men synes jeg godt nok ikke de har gjort på min...

Kommentér på:
åh hvor er det svært :(

Annonce