{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Trine P
Trine P
Tilmeldt:
19. mar 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14

Hey alle {{forumTopicSubject}}

har lige et spørgsmål...

jeg er helt vild efter at blive gravid og har faktisk været det længe, men jeg er igang med uddannelse og er elev i en butik i de næste to år, men føler bare dårligt nok at jeg kan vente, nu skal jeg være faster og nøøj hvor bliver det bare svært når jeg brænder så meget efter at få min egen lille baby... mig og kæresten har været sammen i snart 4 år og vi synes snart det skal være.....

er der andre der har prøvet at have det lige som mig eller i nærheden af det og hvad har i gjort.... ??
går det at blive gravid i elevperioden og hvad sker der hvis man gør det, kan de fyre en?????

ved det er mange spørgsmål men vil i ikke være søde at hjælpe mig/os...... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hey alle
  • #1   15. okt 2008 Ville det være helt skidt at vente 1½ år?
    Du er kun 20 og har hele livet foran dig. Du er pt igang med at forme dig en fremtid med uddannelse og sådan. ville du ikke være bedre stillet ved at vente til du er uddannet og dermed har lettere ved at få fast ordentlig job? smiley Og dermed kunne tilbyde lille bebs en mere stabil hverdag og din kæreste løber vel ingen steder vel smiley Bare et godt råd herfra

    Held og lykke med beslutningen
    Kh. Elisabeth


  • #2   15. okt 2008 Du skal følge dit hjerte søde, jeg er selv 21 og mor til en dejlig lille dreng på snart 9 mdr. Jeg kunne bare ikke vente længere :o) Det er det bedste jeg nogensinde har gjort :o)

  • #3   15. okt 2008 Tja, løsningen kunne jo være at trappe ud af beskyttelse og se hvad der sker, hvis du nu absolut ikke kan vente. Det vil jo være bedst at få uddannelsen klaret, så står du også bedre efter barsel.

  • #4   15. okt 2008 da jeg var 20 ville jeg også vild gerne være gravid og var igang med uddannelse og alle sagde jeg var for ung osv. jeg har aldrig fortrudt noget så meget som da jeg hørte på hvad andre sagde. så følg dit hjerte og hvad du føler dig klar til.

  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #5   15. okt 2008 ja oki.... dejlige råd fra jer alle sammen..... smiley men nu er det sådan så jeg faktisk har snakket med dem om det en lille smule fordi jeg gerne ville vide det og de siger jo selvfølgelig som nogen af jer at jeg burde vente, men hende der er lidt højere end os andre sagde at jeg valgte det fuldstændig selv, men at hun selvfølgelig ville sige at jeg også skulle vente.....

    men vil bare gerne vide om der er nogen risiko for noget, om jeg kan blive fyret og ja bare i det hele taget om der kan ske noget ved det.....

    grunden til at jeg vil have barn nu er også fordi kæresten fylder 23 nu her til november og synes bare heller ikke at han skal være for gammel også fordi jeg rigtig gerne vil kunne gå ud og købe hest lige efter min uddannelse og hvis jeg skal være gravid lige efter så kan jeg ikke ride og det vil jeg bare ikke ud i.... der er sikkert nogle der ikke kan følge mig i dette men har reddet siden jeg var 9 år gammel og nu vil jeg bar gerne snart have min egen hest og det passer lige ind at vi har råd til det når jeg er færdig..... HJÆÆÆÆÆLP (kæresten er også i tvivl....)


  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #6   15. okt 2008 vil bare så gerne være gravid og ha en lille bebs..... ååååårh hvor er det svært..... smiley

  • #7   15. okt 2008 trine : hvorfor ikke bare smide pillerne , og så bare have sex som i plejer ikke tænke over du vil have babse og hvis det kommer , så kommer der en hvis der ikke gør venter i smiley

  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #8   15. okt 2008 Lullee . :
    det er let nok og sige, men er så sk*de nervøs for at miste elevpladsen på en eller anden måde..... smiley


  • #9   15. okt 2008 trine : jah det er self rigtig nok . men du spugrte om råd og jeg kom med hvad jeg synes ..

  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #10   15. okt 2008 ja ja selvfølgelig.... og mange tak.... smiley

  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #11   15. okt 2008 men jeg har bare brug for at vide hvordan man kan gøre i forhold til elevpladsen....

  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #12   16. okt 2008 Jakob A :
    nej ikke sindsygt dyr det kommer meget an på hvad man vælger....
    og både mig og kæresten har det på den måde at vi ikke vil ha børn for sent.... og det er bare noget vi har besluttet.... smiley


  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #13   16. okt 2008 Jakob A :

    og tak for den side du linkede til....:)


  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #14   16. okt 2008

  • #15   17. okt 2008 har det på samme måde, jeg er også igang med uddannelse og vil rigtig gerne have barn nu... har villet det længe og kæresten vil også gerne, han er bare bange for vi ikke har råd... han mener det er alt for dyrt, men har veninder der har klaret det hvor fyren var i lærer og hun selv på su... så går bare og håber jeg er en af de heldige hvor p-pillerne glipper en dag smiley

  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #16   18. okt 2008 Mette L
    det er på nøjagtig samme måde her.... sjovt.... min kæreste er også bange for vi ikke har råd, men jeg har sagt til ham at vi har og ellers kan man jo altid få hjælp fra kommunen..... men for fanden det er irriterende når de er på den måde.... smiley


  • #17   18. okt 2008 Det er rigtig nedern. Og det bliver bare værre og værre. Går og er helt trist for tiden for lige nu har jeg virkelig lyst til at få børn... Det er min største drøm lige pt. og det gør det ikke bedre at alle omkring mig får unger pt. Men det skal dog siges det ikke er derfor jeg har det sådan for har haft det over et år...

  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #18   19. okt 2008 Mette L :
    vi to har det bare på fuldstændig samme måde.... jeg er også bare fuldstændig vild efter det..... men hvad vil du gøre ved det..... ???


  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #19   19. okt 2008 Jakob A:
    det har intet med sagen at gøre, det har han skam intet imod..... såååå


  • #20   20. okt 2008 Uha Trine P det ved jeg ikke rigtig, der er ikke så meget andet at gøre end at håbe pillen svigter, for så skal vi nok få råd siger han... havde godt nok overvejet det med "at glemme" pillen, men kan jeg dog ikke gøre mod ham for det er lidt svinsk smiley

  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #21   21. okt 2008 ja det har jeg nemlig også overvejet men ja det er meget svinsk overfor ham.... men der er jo en sindsyg lille chance for at pillen svigter.... sååå.... smiley

  • #22   22. okt 2008 Ja det er også det... Men jeg må bare vente, og så prøve at tænke på noget andet, for er lidt depri. lige for tiden pga. det, og det er ikke så fedt, så må bare glemme det igen...

  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #23   23. okt 2008 Mette L:
    jeg blir også meget depri af det.... det er ligesom at det lidt går ind og såre en... ved ikke om du har det på samme måde.... jeg kan i hvert fald godt mærke at det er hårdt...


  • #24   23. okt 2008 ja meget. det gør lidt ondt at få af vide når man ønsker sig det allerhøjest...

  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #25   25. okt 2008 Mette L:
    ja det gør det altså...men der er jo ikke så meget at gøre.... hvad jeg synes så bestemmer mændene lidt for meget nogen gange... smiley


Kommentér på:
Hey alle

Annonce