kæresteforhold, måske gravid m.m. {{forumTopicSubject}}
hej piger.
der er nok rigtig mange af jer, der har fulgt mig lidt her på det seneste. og undskylder for alle mine tråde.
sagen er den, at jeg nu er 25 dage over mens. fredag den 6. var testen negativ ved lægen. jeg fik bud på, at hvis mens ikke var kommet inden fjorten dage (det er så på fredag), skulle jeg teste hjemme, eller komme igen. samtidig skulle jeg holde meget øje med graviditetssymptomer. ja tak, nu er mine brystvorter simpelthen så ømme, at det er helt åndssvagt, jeg får sure opstød og begyndende kvalme.
HVIS barnet er der, det er jo ikke sikkert eller noget som helst, så er det virkelig ønsket! og jeg troede også, det var ønsket fra min kærestes side.......men jeg tog åbenbart fejl.. han spurgte ind til min mens, mine teste osv igen i går, og jeg sagde, den ikke var der, og hvordan jeg havde det.. hans kommentar var "sig lige til, når du er 6 måneder henne, for så sparker jeg dig i maven så det lorte barn dør" HVAD FANDEN SKER DER FOR DET? jeg har fortalt ham alting omkring min mens, nærmest fra dag til dag, hvis han ikke selv har spurgt. han vidste, jeg havde æl, og HAN nægtede at bruge kondom, og ville sexe rigtig meget.. og han spurgte mig, om jeg stadig var på ppiller, sagde nej til det, så der ville stadig være mulighed for graviditet, og så ville han (igen) sexe rigtig meget..
skal lige siges, han er sindssyg.. ja, undskyld mig.. ved godt, jeg er sur på ham nu, men jeg vil mene, han er sindssyg, fordi han før har givet mig tæsk, og han har vidst voldeligt adfærd overfor mig adskillige gange. såsent som lige efter jul fløj han henover mig, klemte mine ben, og råbte, jeg skulle tage et tyggegummi ud af munden. jeg fik blå mærker på mine ben. +nytårsaften ringede han til mig og sagde, jeg var, citat: "fed møgluder der kan kneppe alle omkring mig" ..
ja, hvad fanden laver jeg med sådan en, jeg ved det godt.. det er en lang historie, som ikke vedkommer denne sag..
men nu tror jeg, vi er gået fra hinanden, og jeg tænker lidt, hvad skal jeg stille op med barnet? jeg ønsker det, og jeg er imod abort! men hans kommentar har gjort mig så bange, for jeg VED, han kan finde på det.
han nævnte også igår, han er psykisk syg, og har adhd i en forvrænget version, og HANS FORÆLDRE gerne skulle have fortalt mig det ½ år inde i forholdet, fordi han ikke selv vil, så føler han sig som et "misfoster" .. vi har været sammen i 2½ år, og jeg har intet hørt omkring det..
puha, jeg er helt ude af den lige nu..
jeg vil gerne frabedes kommentarer som, at jeg er en idiot, at have blevet ved ham osv. for jeg er udmærket godt klar over det, og det er bare ikke det, jeg har brug for nu.
jeg tør ikke teste, for er "bange" for at være gravid, men ville alligevel blive lykkelig, hvis de to streger kom.
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 44 Svar: 606
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
okt 2008
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 388
Hvis jeg var dig ville jeg tænke alt dette rigtig grundigt igennem, er han en du kan/tør, evt at ha et delebarn med.. Føler du du ville magte det alene osv osv..
Jeg håber alt løser sig til det bedste for dig.
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
Det er jo også svært når du ønsker dig et barn rigtig meget, men din kæreste åbenbart ikke gør længere.. Håber virkelig ikke han gør dig (og barnet) noget, hvis du er gravid..
Held og lykke med det hele
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 1.060
Jeg vil aldrig snakke med idioten igen..!
Men vil os overveje om jeg virkelig vil have et barn med sådan en mand???
Så heller vente til du finder en sød og god mand kærester eller ej...
Jeg vil ikke turde have et barn med sådan en mand!!!!!!!!!
Håber det bedste for dig...!
aug 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 118 Svar: 1.088
Både for din egen og for barnets skyld (hvis du er gravid).
Personligt ville jeg aldrig få et barn med sådan en mand!
okt 2008
jeg ved, det i hvert fald ikke bliver et delebarn, hvis den er der. han vil intet have med det at gøre, ikke betale, ikke se det, ikke være far, osv. men ja, en ubehagelig situation at stå i
lykke;
det kan jeg godt huske. og dengang var han "ellevild" med det hele, men det har åbenbart taget en stor drejning. hvad der sker oppe i hans hoved, kan jeg ikke vide - åbenbart.. jeg troede, jeg kendte ham, men åbenbart ikke den rigtige person. ét er jo, hvad han siger - noget andet er, hvad han tænker.
m & s;
han har skrevet en del til mig hele dagen, men det har hele tiden været ":/" og ikke andet.. jeg vil ikke svare på hans beskeder, fordi jeg mener, vi har gjort det forbi nu. det sidste jeg hørte fra ham i går, var, at han ønsker, jeg finder mig en, der er bedre end ham, behandler mig ordentligt, og han takker mig for alt, hvad jeg har givet og gjort ved ham, både fysisk og psykisk. og til aller sidst "you will always be in my heart" .. men det kan bare ikke hjælpe noget..
malthes mor;
jeg ønsker mig barnet rigtig meget - og det gjorde han også, bare ikke længere. kan ikke forstå, hvordan ens holdning til det kan ændre sig så hurtigt.. hvis jeg er gravid, skal han da lige prøve på, at gøre mig noget under graviditeten + barnet, så kommer han til at fortryde det.. men lad os nu se, om jeg er gravid.. overvejer at købe to tests.. en til senere idag og en imorgen tidlig.
okt 2008
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
Hvis i ikke bor sammen synes jeg du skal skrive eller ringe til ham og sige du har fået din mensruation og der ikke kommer noget barn. Selvom du så er gravid ville jeg ( hvis jeg stod i din situation ) evt. flytte hvis det er muligt, oplyse faderen er ukendt og klare alt med barnet selv så han ikke kan få ret til at se sit barn og slet ikke ved det eeksistere.
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 388
Jeg ville sgu ikk ku sove om natten, når mine børn var hos deres far, hvis jeg vidste han. For det første. Engang har sagt han ville udøve selvtægt for at få dem udryddet, men oz med tanke på hvordan han har været overfor dig..
mar 2008
Håber du finder en der er bedre.. Og så tænker man i sin dårlige tanker KA JEG FÅ EN DER ER BEDRE bla bla bla.. Lad vær og faldt for det...
Jeg siger dig det bedste jeg har gjordt var og gå fra min x og finde en som er 100% bedre ...
Men er bange for på dine vejne hvis han er så voldlig og ligeglad at han måske også er ligeglad med så meget andet.. Han måske gør dit og babyens liv surt..!!
Han lyder ikke helt rask oveni pærenen.. !! og han ka ikke nægte o betale til barnet.. DU SKA OPLYSE HVEM FAREN ER.. Ellers ka du få straff af en form.. Og hvis han ikke betaler skylder han jo bare staten dem ... !!!
Det er rigtig øv .. og ka godt se du står i lort til halsen var jeg ved og skrive.. Men tænk dig virkelig godt om hvis du er gravid.. Om du virkelig ønker et barn så brændene det ka skade dig og dit barn i sidste ende..!!!
Og ikke vente til der kom en rigtig mand som ikke er sådan.. Om i forblir sammen eller ej..
Du er jo ikke ved og dø af ældredom der er masser af tid til og finde ham i
PS jeg valgte og beholde mit barn pga han ikke var voldlig og når det kommer til stykket er han nok mere bange fo rmig end jeg er for ham.. .. Men han er stadig en idiot i dag.. Og har ikke set sin søn siden juleaften.. !!!
aug 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 83 Svar: 1.058
Du kan ik skrive ukendt far mere!! du skal skrive navne på mulige fædre..
Men så må du jo skrive nogle kammeraters navne milica..
du har min støtte ang graviditet også selvom vi ik kender hinanden, har ingen kommentar til det med din x, da jeg selv har været i sådan et forhold
okt 2008
anonym, ja, jeg TROR (ikke noget, jeg ved), han er sindssyg nok til at skade et lille barn, når han kunne sparke mig flere steder, imens jeg lå ned. samt slå mig.. så det tror jeg bestemt, han kunne, men håber det virkelig ikke!!
har også tænkt lidt over det, at babyen måske kan få hans gener, hvis jeg beholder det? (hvis den er der) .. er fuldstændig ude af den mht alt.. tankerne kører gennem hovedet af mig..
tak for krammeren ..
ja, hvis nu ikke, der er en baby, så finder jeg en ny, sød fyr og får en skøn baby med.
prinsesse silke, det kan godt ske, han bliver ellevild igen - hvem ved? det kan være, han "bare" var i bad mood i går. men det er bare heller ingen undskyldning. den kommentar han kom med, gjorde mig sur, ked af det og bange..
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 58
nov 2008
mar 2008
Og muligvis får noget med barnet og gøre..!!
Du ka ikke holde faren 100% væk..!!!!!!
med mindre han er yderst farlig.. !!!!!!!
Jeg havde ikke trude med det system vi har i dag!!
okt 2008
ja, men han går i sin egen verden og tror, han kan nægte at betale til mig. altså, jeg er ligeglad med, om jeg får penge fra ham eller ej, hvis man kan sige det sådan. ville da hellere have, vi levede lykkeligt som en lille familie.
haha, jeg føler mig gammel sommetider ;p men ved at dø af alderdom, der sætter jeg godt nok grænsen
maria b, jeg vil ikke udnytte mine kammerater på den måde. vil hellere være ærlig omkring det og sige, hvem der er far, åh. jeg ved ikke, hvad jeg vil skrive eller gøre. tankerne har overtaget min krop lige nu, kan jeg mærke.. men under alle omstændigheder køber jeg to tests idag, en til idag og en til imorgen. hvis de begge er negative, bliver jeg bare glad. men hvis de er positive, bliver jeg da også glad, men bange for at fortælle ham det..
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 274
okt 2008
der er ingen beviser på, han er psykisk syg. da han fortalte mig det, spurgte jeg ind til medicin. (har en gammel ekskæreste med adhd, så kender en del til medicinen) hvortil han så svarede, han ikke er på medicin, for lægerne kunne ikke finde noget på ham..
okt 2008
nov 2008
okt 2008
okt 2008
skrukkedukke, som jeg har skrevet i andre indlæg, var han ellevild og ville gerne have børn, og derfor sexede vi omkring æl i november. men så ændrede han mening i går.
mar 2008
Det er svært og det er sur røv og stå i..!!
Håber du træffer det rigtige valg..!! Hvis der er en baby...
okt 2008
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 144 Svar: 2.011
sikke da en kæmpe narrehat af en idiotisk torskedumt røvhul og være....
hold dig langt fra ham han er dig langt fra værdig.....
jeg sys bestemt at det for dig er værd og overveje hvad du kan leve med..... kan du bedst leve med og sætte barnet i verden og vide det aldrig ville ku få noget med sin far og gøre fordi han ikk er til og regne med....
eller ville du bedre ku leve med og få det fjernet og huske på at du har gjort det for barnets bedste...??
det er utroligt hårdt og være barn og skulle undvære den ene forældre...
men jeg er også sikker på at det vil være et utroligt heldigt barn fordi det har dig...
det er en rigtig øv situation for dig det her søde...
husk at jeg vil støtte dig uanset hvad du vælger...
mange trøstende kram herfra mig af...
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
Selvom han siger nu at han ikke vil se barnet, så kan han ombestemme sig, og du risikere aldrig at slippe af med ham ...det gavner hverken dig, eller barnet.
Jeg håber du kommer frem til en god beslutning for dig, hvis du er gravid.
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 18 Svar: 104
skrukkedukke, som jeg har skrevet i andre indlæg, var han ellevild og ville gerne have børn, og derfor sexede vi omkring æl i november. men så ændrede han mening i går.
Du modsiger dig selv. Det at han spurgte ind til din mens, at du fortalte ham du havde ÆL er langt fra det samme som at han er ellevild efter at få et barn. Som du selv siger manden er sindssyg og han ville sikkert bare have noget på den dumme, og var nok temmelig ligeglad med om du blev gravid eller ej.
Pisse dum situation du står i og håber at du kommer godt ud af den. Men det eneste jeg kan sige her er, hvad fanden har du tænkt på??? Du skriver han har været voldelig, har tæsket dig, svinet dig til verbalt. Selvom disse ting skete for dig, valgte du at dyrke usikker sex med ham. Havde det været mig og jeg ikk kunne komme ud af det forhold kan jeg garantere dig for at jeg nok skulle æde mine p-piller hvis det var fordi han ikke kunne acceptere et nej. Jeg skulle nok gøre alt for ikke at blive gravid med sådan en idiot. Skulle det så ske at man alligevel blev gravid så ville jeg vælge en abort, for at skulle dele noget så kostbart med så stor en idiot som ham resten af livet ville være uudholdeligt.
aug 2011
Forstår ikke hvordan du an skrive sådan?! At du godt kan være fair overfor ham og han har ret til at vide hvad testene siger.
Gu' har han da ej ret til noget som helst!!!!!!!
Han har slået dig, og truer med at sparke dig i maven osv hvis du er gravid!
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Uanset om du er gravid eller ej, så skal du være glad for at det er slut, og for alt i verden holde fast i det.
Jeg tror ikke på han kan ændre sig på nogen måde, så man skulle bo sammen med ham igen.
Hvis du er gravid, og vil beholde det. Skal du ikke tænke på om barnet vokser op uden en far. For det er da LANGT bedre end en voldelig far man ikke ved hvornår går amok og evt skader barnet.
Der skal nok være en sød mand til dig derude et sted, som helt sikkert vil tage sig af dit barn sammen med dig. Og være den far som dit barn vil mangle.
Så du skrev du ville teste. har du gjort det?
Mange tanker herfra, Håber du har en familie der støtter dig.
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 46 Svar: 973
Knus
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
men kunne da godt tænke mig en update på den test
og tja vil da sige at du er bestemt ikke dum
nogle fyre/mænd har det med at manipulere så meget at man virkelig tror på dem
har selv prøvet det
så håber da at du finder en løsning på alt sammen din stakkel
øv øv at skulle stå som 20 årig med alle de ting
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 100 Svar: 694
- Da jeg var 15 fik jeg en kæreste (min første faktisk )
men som tiden gik blev han mere og mere ubehagelig. - men jeg var alligevel sammen med ham i 3 år..
Jeg er LYKKELIG over at jeg fik modet til at gå fra ham - jeg blev en helt anden person bagefter, eller jeg blev rettere sagt mig selv igen.
og idag er jeg gravid med min dejlige mand jeg har været sammen med i snart 4 år
Fuck den idiot, selvom det er svært - så smut fra ham, og tal aldrig med ham igen.
Om et stykke tid vil det vise sig at være den bedste beslutning du nogensinde har taget! - trust me!!
med hensyn til en evt graviditet - så ville jeg ikke turde få barnet med sådan en mand
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
okt 2008
mange tak! jeg ved ikke, hvad jeg vil gøre overhovedet. hvis jeg står med en positiv test, vil jeg tage op til STÆRK overvejelse, hvad jeg vil gøre.
sofie, jeg fik tæsk i december 2010, så det er nok for sent at melde - også selvom jeg var på sygehuset.. mht trusler, har jeg nogle pr sms, men det er jo ikke nok. så beviser er der ik meget af desværre - tanken har ellers strejfet mig.
mulle, jeg ved ikke, om jeg er gravid. har ikke testet i 14 dage men det kan sagtens være tankerne, der spillet et puds, hvilket jeg også har skrevet i de andre tråde.
men han er helt ude af verdenen, selvom han fortsat skriver til mig pt. og har skam en dejlig familie og nogle skønne veninder, der er her for mig - men et backupteam her på bg ville heller ik være ringe. haha.
ckh, nej, og det kan jeg også sagtens forstå, uden tvivl.. jeg er bare forvirret..
camilla, du har fat i noget. jeg ved godt, jeg ikke kan slippe af med ham for evigt, hvis jeg vælger at få et barn med ham.
lille spir, nu har jeg ikke skrevet herinde ALT hvad vi har snakket om.. jeg har kun skrevet det, du sidder og læser. men okay, han sagde til mig, han med glæde ville have børn med mig nu.
stephanie, hvis jeg bærer hans barn i maven, har han sku da ret til at vide det. det vil jeg sku da på ingen måde holde hemmeligt for ham. for som de andre siger, skal han sku da nok finde ud af det, på den ene eller den anden måde? jeg er nødt til at skrive ham på som far, vupti, så bliver han da først tosset, hvis han intet ved????
christina, åh tusind tak det var en opmuntring! nej, jeg har ikke fået testet idag. rema 1000 havde ikke flere invitro-teste, så må vente til imorgen med at købe dem desværre.
tania - jeg vil ikke finde sammen med ham igen! vil ikke leve i sådan et forhold mere.. så det lover jeg dig
frk jylland, jeg er så langt væk som muligt lige pt har fået lov af et par venner at flytte ned til dem i en periode.
rikke, tak for din forståelse. og jeg har desværre ikke testet endnu, da rema ikke havde flere så må vente til imorgen..
okt 2008
aug 2011
Ja sorry, men hvis det var mig så ville jeg ikke fortælle ham det hvis jeg valgte at beholde barnet!
Han har ikke RET til at vide noget som helst, når han slår dig og truer dig.
Jeg ville være røv bange for at det samme ville ske med barnet!!
okt 2008
mulle, jep, jeg overvejer at teste i aften og igen imorgen tidlig.. fik nemlig en veninde til at komme med to teste, hehe så nu har jeg to liggende..
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 46 Svar: 973
jul 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 56 Svar: 328
Jeg syntes det må være den værste situation at stå i.. Puha.
Jeg ville være ulykkelig over at skulle fravælge barnet hvis jeg var gravid, men ville samtidig heller ikke kunne leve i konstant frygt for at der ville ske barnet eller jeg selv noget, hvis jeg valgte at beholde det.
Han virker som en rigtig styg og syg person, ham din x..
Ved ikke om jeg kunne tænke mig at "dele" noget så STORT, som sit eget barn, med sådan en som ham. Tror jeg havde valgt at få fostret fjernet og vente med at få barn, til jeg fandt en jeg virkelig elskede og kunne leve resten af mine dage med.
MEN, nu sys jeg du skal tage den test Så vi kan finde ud af om der er noget eller ej!!! Kom igang!
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
Men jeg syntes at du sal gøre det op med dig selv, da du skal følge dit <3.
Håber og ønsker det bedste for dig og et evt. barn.
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
Først Vil jeg sige godt du har smidt idioten ud...
Derefter dukker han op hos dig og gør noget så gi mig et kald så kommer
Vi lige med det samme
For det andet kan man altid sidde og være bagklog og tænke man skulle være skredet for længe siden...
For det trejde har jeg en tidligere veninde der for 1 1\2 år siden fik skrevet faren ukendt ved at holde godt fast i hun ingen anelse havde om hvem faren var... Hun fik vidst en bøde men ikke andet... Så er du gravid så må du holde på du ikke aner hvem faren er...
Og så....
KRAM HER FRA...
Du ved altid hvor jeg er hvis du har brug for at snakke
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 138 Svar: 1.103
citat:han nævnte også igår, han er psykisk syg, og har adhd i en forvrænget version, og HANS FORÆLDRE gerne skulle have fortalt mig det ½ år inde i forholdet, fordi han ikke selv vil, så føler han sig som et "misfoster" .. vi har været sammen i 2½ år, og jeg har intet hørt omkring det..
okt 2008
tusind tak, søde sandra. du bare skøn<3.
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 73 Svar: 447
jun 2009
jeg var sammen med den samme mand i lidt over 4 år hvor han under de sidste 3½ var både fysisk og psykisk voldelig ved mig... jeg ønskede så brændene og tro på min kærlighed til ham var nok til og få ham til og ændre sig... og han var da også i perioder utroligt sød og dejlig ved mig.... vi prøvede da også og få barn sammen for jeg var overbevist om at han nok skulle ændre sig og vi nok skulle få det godt sammen...
heldigvis blev jeg aldrig gravid med ham det er jeg glad for den dag idag... og jeg er lykkelig for at være kommet ud af det forhold... men skulle jeg ha været blevet gravid med ham ville jeg beholde barnet for jeg ville aldrig tilgive mig selv hvis jeg fik lavet en abort bevidst...
du kan bare ikk altid sætte tingene så fandens logisk op.... selvom det da klart ville redde mange børn fra og have forfærdelige forældre...
okt 2008
diana, det er præcis det samme, jeg har tænkt og følt, som du har..
testen var negativ. heldigvis, kan man sige..
nov 2008
jun 2009
du må love mig at holde fast i ikk og være sammen med ham....
jeg ved at den første periode væk fra en man elsker på trods af alt er mega mega hård.... men det er det bedste for diiig... får du brug for lidt afstand til det hele så sig til så kan du komme et smut her til randers så kan vi tage en pige dag også kan vi snakke hvis det er det du har behov for og hvis ikk snakker vi da bare om alt andet....
er her for diiig
mar 2008
Du siger bare til...
maj 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 64
Håber du på en måde har en "glad" følelse i maven over testen var negativ. Du skal i hvert fald ikke være ked over det, det ville være meget værre at få et barn med sådan en mand, hvor der er frygt og vold. Ikke godt for dig eller barnet.
Jeg synes du skal finde nogen og snakke med tingene om, om det er veninder, familie eller en psykolog, kan for mig være ligegyldigt, men jeg synes i hvert fald du skal ud og søge noget hjælp for at komme ud af det her og så synes jeg du skal skrive en pæn besked til ham om du ikke vil have kontakt til ham og han ikke skal kontakte dig, hvis det ikke virker, så synes jeg du skulle få et politi tilhold.
Jeg tænker det ville være det bedste for dig selv, men jeg er selvfølgelig ikke psykolog eller anden form for pædagogisk ekspert.
okt 2008
tusind tak, søde diana! ja, det er skide hårdt den første tid. puuuha
nadia, med en som mig? ;p
nana, ja, jeg burde nu nok finde nogen og snakke med om det.. jeg blev både glad og trist, da jeg så, der kun var en streg.. vil gerne have børn, men ikke med en som ham!
kæresteforhold, måske gravid m.m.