{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.426 visninger | Oprettet:

Ihhh udeblivende mense {{forumTopicSubject}}

Er ved at blive tosset.. siden jeg fik min mens efter fødslen af min datter i starten af december har den været enormt stabil, ja nærmest på timen..
Første cyklus kom den dag 26 aften og ellers er den komme dag 27 tidlig morgen (vågnet op ved det) ellertidlig formiddag..
Men men nu er jeg på dag 29 og stadig ingen menses, har haft menses smerter siden starten af ugen som lidt kommer og går, men ingen blod smiley
Har taget clarblue (ikke digital) tirsdag og torsdag begge med en meget svag måske streg.. taget valmed tirsdag, onsdag, fredag og lørdag alle negative smiley
Ih kan det lort så ikke bare komme så vi kan komme videre..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ihhh udeblivende mense
  • * Mamma *
    * Mamma * Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 58
    #1   12. feb 2012 så i teorien ville du være 4+2 eller 4+3 idag, ikke?
    HVis jeg har forstået det rigtigt.

Nogle kan jo først teste positiv en del dage over tid. Og hvis du nu har haft sen ÆL så kan det også være grunden.

Men måske er din menses ikke så stabil som du troede, det er jo ikke længe siden du har født.

• #2   12. feb 2012 Mor til Nadia: Det er min 7 cyklus siden jeg fødte, så den burde vel ikke bare pludselig blive ustabil.. før graviditet har min cyklus været stabil siden jeg fik min menses som 11 årig (før fødsel var den så bare 29 dage)..
    Jeg ved dog ikke om jeg kan teste tidligt eller sent.. med min datter testede jeg først på dag 31

• * Mamma *
    * Mamma * Tilmeldt:
    mar 2008

#3   12. feb 2012 Ok forstod at du havde født i december, sorry smiley

Nej okay ja nogle de danner jo ikke så hurtigt nok hormoner til det kan måles.
    Men så er der ikke andet for end at vente og se, selvom det er rigtig træls smiley

• #4   12. feb 2012 Hi hi smiley nej fødte 23 juni.. og fik min mens rimeligt hurtigt..

• * Mamma *
    * Mamma * Tilmeldt:
    mar 2008

#5   12. feb 2012 Ok på den måde, mig der lige ikke var helt hjemme smiley

• #6   12. feb 2012 Efter jeg havde født var min mens også på klokken. Men efter de føste 6 måneder med en normal cyklus gik jeg først en uge over tid og så gangen efter kom det et par dage over tid så den er slet ikke stabil mere smiley Min læge sagde at det er meget normalt, også selvom det er så lang tid efter fødslen smiley Fødte i April smiley

• #7   12. feb 2012 Lilo: Øv øv håber jeg ikke.. synes det er stress nok når man prøver at blive gravid, men en stabil cyklus gør det lidt nemmere.. hvis den pludseligt skal til at drille så bliver jeg da først stresset..

• #8   12. feb 2012 Ja det ville være trælst smiley Har du prøvet at teste om morgenen?

• #9   12. feb 2012 Lilo: Clear blue var begge om morgenen.. det samme var valmed onsdag.. fredag og lørdag var dog eftermiddag

• #11   12. feb 2012 Pernille: Alligevel mærkeligt den pludseligt er flere dage forsinket når den har været regelmæssig i over 22 år..

• #12   13. feb 2012 Desværre kom den her til morgen, 3 dage over tid..

• #13   13. feb 2012 Så vidt jeg har forstår ender rigtig rigtig mange procent af graviditeter sådan menner mansnakker 15-20 % af alle graviditeter.. ofte opdages det bare ikke.. skyldes vist at der enten er noget galt med ægget eller livmoderen ikke er klar til at gennemgå graviditeten..
    Men ja surt er det når man så gerne vil..

• #14   13. feb 2012 Mener jeg læste det var hele 35% smiley Havde selv en måneden før jeg blev gravid med Leon. Min søster fortalte mig at man har større chance for at blive gravid efter en bio pga kroppen er forberedt på en graviditet smiley

Det skulle være pga fejl i æget, f.eks hvis den deler sig forkert, der kommer mere end 1 sædcelle ind i ægget eller den får sat sig forkert fast smiley
    Håber i begge står med en positiv test i næste måned smiley

• #15   13. feb 2012 Lilo: Ja kan bare huske jeg blev overrasket over tallet.. men ok på en måde godt fordi man så ikke behøver føle der er noget galt med en... der skal åbenbart meget lidt til at naturen sortere fra..
    Og mange tak smiley

Pia: Ved ikke om man kan gøre noget.. tænker bare at slimhinden måske bare ikke er "god" nok nogle af gangene eller lignende og derfor afstødes..

Kommentér på:
Ihhh udeblivende mense

Annonce