{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.426 visninger | Oprettet:

Blødning efter fortrydelses pille ? {{forumTopicSubject}}

Halløj tøser smiley

Ved ikke lige om den ligger under den rigtige kategori .. så bær lige over med mig .. smiley

Ja jeg kan huske datoerne , men den 25 januar havde kæresten og mig sex, og da han så trak sig ud var der gået hul på kondomet.. Vi bruger kondom da jeg ikke kan tåle p-piller længere og har ikke lige været ved lægen og få noget andet beskyttelse.
Senere onsdag tog jeg så en fortrydelses pille - og dagen efter begyndte jeg og bløde og gjorde det i en uge .. Det var ikke som en normal menstruation .. Er der nogle af jer der er begyndt og bløde efter en fortrydelses pille ?
Jeg skulle have haft menstruation for 3 dage siden nemlig .. :S

Mvh Laura

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blødning efter fortrydelses pille ?
  • #1   13. feb 2012 Hej Laura. Jeg har selv prøvet det der med et kondom der sprang. Nu er det efterhånden mange år siden men da jeg tog en fortrydelsepille dengang, gik der total kuk i min cyklus. Jeg blev ikke gravid, så den virkede men der gik et par måneder, inden der blev styr på det hele igen.. smiley

• #2   13. feb 2012 Jeg blødte også en uge efter jeg to sådan en og fik heller ikke min mens som den plejede, den kom først senere. Men prøv at tage en test.

• #3   13. feb 2012 Jeg har taget en fortrydelse pille en gang før - der var der ingen problemer overhovedet ...

Iih gider da ikke til og have total kuk i det ! smiley

• #4   13. feb 2012 jeg har desværre taget en del af de piller da jeg har været lidt for uheldig med en eks når vi havde været i byen (alt for dyrt)

men de gange jeg har taget dem har jeg også blødt alle gange så det er vist normalt nok
    da kroppen bare renser ud og sørger for at der ikke er et æg klar

men er ikke læge så vil ikke hænges op på det hvis det er forkert hihi

Kommentér på:
Blødning efter fortrydelses pille ?

Annonce