{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.627 visninger | Oprettet:

åh altså :( {{forumTopicSubject}}

Jeg skal lige ud med et lille udbrud

For 14 dage siden blev jeg scannet og de sagde det så ud til at jeg skulle have min ægløsning for 11 dage siden, men jeg skulle lige have taget en blodprøve,

Svaret fik jeg så igår, han sagde at tallene var meget små hvilket han ikke helt kunne forstå, da han var sikker på jeg ville have haft ægløsning.

Nåmen jeg skal afvente min mens, og er den ikke kommet mandag skal jeg teste sagde han.

Jeg føler jeg kan æde hele tiden, og det irritere mig da jeg jo som nogen ved passer meget på da jeg er inde i en ''slanke periode''. har ikke haft sådanne æde flip det sidste års tid. Men har bare hele tiden trangen til at skal spise.

Samtidig har jeg haft små jag i underliv de sidste 4 - 5 dage, og idag da jeg kom hjem fra motion og svømmehalen fik jeg total mave ''krampe'' nøj hvor gjorde det ondt.. Kan selvfølgelig også have de symptomer fordi jeg evt skal til at have min mens, men jeg er en af dem der aldrig har kunnet mærke når det var den tid på mdr udover blødningen.

Synes nu tiden var længe, og håber såen at jeg har haft en ægløsning, jeg var virkelig så glad ved scaningen fordi nu så det endelig ud som om jeg selv kunne få ægløsning uden at jeg skulle tage homoner først.. Men nu kan det være at det slet ikke var lykkedes alligevel. Jeg håber såen at jeg har haft ægløsning og min mens bliver væk.

Samtidig har jeg så store humørsvingninger, Igår begyndte jeg simpelthen at store tude smiley fordi jeg ikke følte jeg behandlede min mand godt nok, fordi jeg i de sidste dage har haft pludselige vredes udbrud som kom ud af det blå.

Sorry mit laaang udbrud smiley

Stavefejl er gratis


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åh altså :(
Kommentér på:
åh altså :(

Annonce