{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.705 visninger | Oprettet:

øv.. negativ test {{forumTopicSubject}}

Hej piger.
Som nogen af jer ved, skal jeg starte i behandling for barnløshed når jeg får min mens. Endelig. Da vi var til sidste undersøgelse, kunne hun se at jeg var lige ved at have æl. Den ville komme lørdag eller søndag i forrige uge. Så det var godt hvis vi gjorde det dér. Det gjorde vi self begge dage, og siden har jeg fået ufattelig mange bumser/prikker i hele ansigtet, meget meget ømme bryster, kvalme hver gang jeg spiser og humørsvingninger af pommerens til.
Jeg testede så igår med morgenurin (test fra billigeteste.dk) og der kom en streg ret hurtigt, men blev tydeligere jo længere den lå. (ikke knaldrød) om aftenen da jeg kiggede på testen igen, var den væk.
Testede så med de nye fra Rema1000 i morges, og den er negativ.
da jeg sad og ventede på de 5 min der skulle gå, kom der en hvid streg der hvor teststregen skulle komme, men efter 5 min var den væk, og der var kun en ensom lille streg tilbage..

øv altså smiley
Ingen af os "fejler" noget, så det ville have været så godt hvis vi var blevet gravide selv.. men næ nej smiley

Som min læge har fortalt, kommer mensen altid præcis samme dag efter æl. Der plejer at gå 14 dage med mig.
så den skulle jo komme lørdag eller søndag. men der er stadig ingen tegn smiley
Nu kan den bare godt komme, når der alligevel ikke er nogen bebs, så vi kan komme igang med behandlingen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv.. negativ test
Kommentér på:
øv.. negativ test

Annonce