{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.123 visninger | Oprettet:

Lærke L
Lærke L
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55

Øv øv {{forumTopicSubject}}

Så har vi fundet årsagen til den lange cyklus og udebleven mens.. smiley var i torsdags til gynekolog og svarene var ikke for fede... jeg har en stor grad af pco eller er det poc aner ikk hvad der er hvad... chancen for graviditet er der dog stadig jeg vil nok bare skulle have en homon kur som de så først til give mig når jeg har tabt mig 16,2 kg ... pyhh var godt klar over der vare noget galt og at jeg sikkert skulle ned i vægt.. men det rammer nu mere når lægerne siger det end i mit hoved smiley

Beklager i måtte lægge øjne til men måtte bare ud med det er sted..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv øv
  • #1   28. apr 2012 sender dig en krammer kan sagtens godt forstå du er ked af det og du skal slet ikke undskylde. det hedder pco og du kan læse en masse om det på nettet. hvis du mangler opbakning til vægt tab så er der lige startet en gruppe herinde.

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

#2   28. apr 2012 Camilla Marie: Mange tak for krammeren det vat tiltrængt :D. jah har læst lidt hist og pist... ang vægttab så vil jeg da overveje den gruppe smiley det sværeste bliver at mig og manden skal en weekend til tyskland her i maj og en uge til tyrkiet såå håbrer ikk der kommer for mange kg på på de ferier,, :S er ikk bangwe for at jeg ikke kan holde mig fra søde ting og sager det mere generalt maden der nede :S

• #3   28. apr 2012 Øv øv smiley Det er ikke fedt at få afvide. Kender en anden med det, og hun har snakket om at der tit fulgte vægtproblemer med PCO, så syntes du skal læse nogle sider om PCO, da der kan være nogle specielle gode råd der vil virke bedre for dig grundet situationen.

Skal for øvrigt tilføje at hun har en datter, som er lavet uden hjælp smiley så helt umuligt er det ikke.

• #4   28. apr 2012 Øv en træls besked smiley Kan selv huske for 3 år siden da jeg fik at vide jeg havde pcos smiley Vidste godt der var noget galt med mig, men at få at vide hva gjorde "ondt"... Derudover fik mangen også at vide at hans sæd var meget nedsat smiley

Vi har heldigvis den dag i dag en datter på knap 2år og håber snart vi bliver gravide igen smiley Vi blev gravid ved IVF behandling på Fertilitetsklinikken i Skive.

• #5   28. apr 2012 føler med dig..
    men se det som en udfordring..
    jeg har selv pco, startede med pco-s lidt svære grad end pco, har jeg læst mig frem til, nu er jeg på pco.
    jeg har været gravid, mistede dog. det kan lykkes, der havde vi prøvet i 4 år.
    jeg har tabt mig næsten 15 kg.

men jeg vil helt klart anbefale dig weight wehteres, tror jeg det staves. det koster dog lidt i den dyre ende. det er et sted hvor man står sammen om et vægttab, og der er intet der er forbudt og spise eller drikke, blot man vejer sin mad og tæller points.

Du er velkommen til og skriv til mig.

Ellers held og lykke med det hele.

Lotte

• #6   29. apr 2012 K og T .. Undskyld jeg bruger denne tråd, men hvor lang tid gik der før i blev gravide via skive... Og var det hos rolighed? smiley

• #7   29. apr 2012 Øv øv kan selv huske at jeg fik besked på at tabe mig inden jeg kom på homonkur!
    Men jeg havde det hele tiden i baghovedet hvor meget jeg ønsker at blive gravid og det motiverede fuldstændig ! Jeg har nu tabt de kilo jeg skulle og er i behandling nu, også i skive smiley

• #8   29. apr 2012 Maria R: Det var på det offentlige smiley Blev gravid ved 1. forsøg smiley

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

#9   29. apr 2012 Det dejligt at der er så mange som gider skrive en lille kommentar og at det for alle er lykkes at få ønske barnet.. har en tisd ved min læge i slutningen af maj .. gynekologen har skrevet til ham om en evt henvisning til prof diatist.. jeg kan mærke at jeg er 100 instillet på at jeg nak skal tabe mig .. men føler bare den udsigt er flere 100000 km væk .. føler faktisk en smule tomhed inden i pt men der går nok nogen dage så er det vel på plads.. . . det bestemt ikk mennere at jeg har en søster og 4 veninder der alle skal være mor i år ... ikk fordi jeg ikke er glad for deres vejne men ville sådan ønske det var mig smiley

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

#10   29. apr 2012 nemmere skulle der stå

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

#11   7. maj 2012 Lig en update.. Så er de første 4 kg tabt.. og jeg føler mig stærkere end nogen sinde.... så er der 12 kg endnu til de vil sætte mig i behandling... smiley MÅTTE lig blære mig et sted smiley

• #12   7. maj 2012 sådan.. super flot..

• #13   7. maj 2012 super flot..

• #14   7. maj 2012 Super flot ! Fortsæt det flotte arbejde smiley

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

#15   8. maj 2012 jah vil jeg gøre håber ikke min ferie i tyskland og tyrkiet ødelægger det hele smiley

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

#16   24. maj 2012 Og så er man 7 kg lettere smiley .. Det går da den rette vej

• #17   9. jan 2013 Hvordan taber du dig s hurtig? Ved godt det er længe siden nu - men jeg står i samme problem som dig. Jeg skal af med 15-20 kg..

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

#18   10. jan 2013 jeg var /er i fitness centeret 2-3 gange i ugen i ca 1-2 timer . rider 3 dage i ugen og løber ca 1 gang i ugen ... og så det farveller til kage slik og det .... kan man ikk undlade det så er det et par stykker vingummi en dag i ugen ... vola ... det hårdt men de holder ... jeg vejer nu 84 kg startede på 108 og jeg er igang med at se om jeg ikke kan smide de sidste 8 kg har nu vejet det samme i 3 mrd... altså de 84 kg.

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

#20   12. jan 2013 tak.. ja var oss lykkelig da jeg opdagede jeg var gravid... men så kom den sa i uge 7 + 3 desvære... og nu sidder man jo self med tanken om at det igen vil tage 2 år eller smiley ... ja har netop fået bogen spis dig gravid ind af brevsprækken samt en bog der hedder spis dig ud af pcos... snupper lidt opskrifter fra dem og sammensætter min dag efter dem .. håber på ejg evt kan smide de sidste 8 kg og at mens snakrt kommmer efter saén og så self at jeg til næste cyklus står med en ny positiv test smiley

oG TILLYKKE med din lille i mausen smiley

Kommentér på:
Øv øv

Annonce