{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.572 visninger | Oprettet:

har så ondt af nogle af jer.. {{forumTopicSubject}}

jeg sidder dagligt og kigger tråde her på siden og synes der er rigtig mange der har svært ved at blive gravide.. Jeg har simpelthen så ondt af jer som virkelig går og ønsker jer en lille bebs og det bare ikke vil lykkes.

Jeg er selv blevet gravid mens jeg var på p-piller så kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være at der bare intet sker..

jeg bliver simpelthen så MEGA glad når jeg ser tråde hvor det efter lang tids forsøgen lykkes..

mine tanker går til alle som forsøger og har forsøgt i længere tid Jeg håber det snart lykkes for jer alle om i for hjælp eller ej smiley

Uanset hvor hårdt i har det skal i vide at i er nogle SEJE tøser som har en fantastisk vilje og gå på mod

jeg er sikker på der snart er 2 streger på vej til jer..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har så ondt af nogle af jer..
  • #1   6. maj 2012 Mange tak. Det varmer med rare tanker. Det er virkelig også hårdt smiley Jge har givet op flere gange, men heldigvis kan manden altid motivere mig til at fortsætte.
    Nu skal jeg vente 3 mdr, fordi jeg skal revaccineres mod røde hunde, og det er da ulideligt! Vil bare i gang igen efter det mislykkede forsøg.


  • #2   6. maj 2012 varme tanker herfra og en masse held med projektet og jeg er helt sikker på at der snart sker noget smiley

  • #3   6. maj 2012 Er jeg ikke, for jeg har lige været gravid uden for livmoderen igen. Har mistet håbet.

  • #4   6. maj 2012 Tak smiley
    Det var sødt skrevet..
    Vi har prøvet i næsten 2 år, og har lige haft første forsøg i behandling.
    Jeg har testet positiv her til morgen.. Fatter det slet ikke, og tror ikke rigtig på det.. Skal ringe til min gynækolog i morgen.. Håber vi vil scanne mig..


  • #5   6. maj 2012 Line - Hvor er det sødt af dig !!

    iliaca - det gør mig ondt at læse at der var ude for livmoderen, men må jeg spørge hvordan man opdager eller mærker det, fordi man kan ikke undgå og blive nervøs for om det kan ske for en selv ?


  • #6   6. maj 2012 det var lige din tråd christina der gjorde mig så glad fra morgenen af har fuldt lidt med på sidelinjen og hvor er det bare dejligt at der endelig sker noget hos jer smiley

  • #7   6. maj 2012 det var da en dejlig tråd at læse nu gælder den så ikke mig
    men blir selv så trist når jeg læser om folk der kæmper og kæmper og intet sker

    så krydser finger og alt andet for jer der prøver
    det skal nok lykkeds jer


  • #8   6. maj 2012 Blodprøver. Og ingenting på skanning. Tror ikke du skla være nervøs overhovedet. Din test ser jo fin ud

  • #9   6. maj 2012 Hvor er det dejligt at blive beroliget lidt ..
    meen er rigtig ked af det på dine vegne, håber snart det lykkedes for jer


  • #10   6. maj 2012 tak smiley
    Vi håber meget ¨på at den er god nok..


  • #11   6. maj 2012 Det var en sød tråd..... tak for den.....

    Vi kæmpede også ekstra for det - men det kan lykkes - vi er i dag forældre til skønne tvillinger på 19 mdr.....

    God dag til alle


  • #12   6. maj 2012 Ej sikke en dejlig tråd, hvor blir man bare glad af at læse den :9 Nogen gange kan jeg godt tænke lidt om andre tænker over hvor lykkelige de skal være for at de selv kan få børn, for denne beha´ndlingsverden er virkelig et helvede! Så det er dejligt at vide at I sætter pris på at det går nemt for nogen smiley

  • Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #14   6. maj 2012 ha hvor har jeg mange gange tænkt som dig Line - især nu her efter jeg er blevet gravid ved et held i "uheld" (altså ikke planlagt - men absolut ikke mindre ønsket af den grund).

    Jeg kender flere der prøver på både og virkelig ønsker sig det - og har prøvet ret lang tid (mellem ½-6 år).

    Jeg har simpelthen så "dårlig" samvittighed over at skulle fortælle dem at jeg er gravid - og har derfor indtil nu udsat det på ubestemt tid.
    Jeg ved godt jeg ikke bør have "dårlig" samvittighed, men det virker bare så uretfærdigt at det er lykkes for mig uden jeg har forsøgt - og de så virkelig ønsker det højere end noget andet og der ikke sker noget smiley

    Nøj hvor jeg klapper i mine hænder over at et par af jer her i tråden har positive tests nu - krydser hvad jeg kan for det hele går som det skal!!!


  • #15   6. maj 2012 jeg har selv i tidligere forhold prøvet i 3 år og haft 3 sa. kender mange der har kæmpet og nej det er ikke sjovt. heldigvis vil jeg sige hvis jeg bliver gravid nu er der ingen jeg har dårlig samvittighed at for tælle til. min ene veninde der har kæmpet i 3 år og mislykkes forsøg fik endelig sin søn i tirsdags og min veninde som har prøvet i 19 år er i dag 26+2 henne så jeg er fuld af håb lige nu. det skal nok lykkes når tiden er til det. men hvor er det skønt i tænker på os

  • #16   6. maj 2012 jeg havde simpelthen bare brug for at fortælle hvor dejligt det er at se når det lykkedes for jer og at mine tanker tit strejfer jer når jeg sidder her og kigger..

    jeg skulle lige til konfirmation så det er derfor jeg først svarer nu smiley


Kommentér på:
har så ondt af nogle af jer..

Annonce