{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.992 visninger | Oprettet:

Kroppen efter p pille stop {{forumTopicSubject}}

Hej Piger.

jeg smed pillen mandag d. 28 maj. Og jeg her de sidste dage følt mig voldsomt oppustet, og sover 12 timer.. (plejer at sove 7 ca) Og så har jeg haft jag i underlivet.

Tænker det muligvis bare er min krop der prøver at komme i balance efter 10 år på p-piller, men hvordan reagerede jeres krop da i stoppede med p-pillen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kroppen efter p pille stop
  • #2   7. jun 2012 Min krop reagerede bare med at give ufattelig uregelmæssig mens. som nu efter 1år og 4mdr stadig ikke er iorden.

• #3   7. jun 2012 Uhh.. Jeg smed P-piller efter 15 års brug i april fik mens, til at starte med mærkede jeg ingen forandring. Men begyndte at få ømme bryster, bumser og følte mine ben var trætte. Men det der skete var så, at i stedet for at få mens igen fik jeg en positiv test:-). Men troede symptomerne var min cyklus der forsøgte sig på egen hånd efter 15 års kontrol, så der blev jeg lige overrasket:-).

• Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #4   8. jun 2012 Det er jo ikke ret mange dage siden du smed pillerne så.. Nåede du at bløde efter? Som når man har p-pille-fri periode?

Jeg selv blev gravid i første hug, men nåede altså lige at bløde som i en p-pille-fri-periode - så fik jeg det underligt et par uger efter - og tog derfor for sjov en test 2 uger senere inden en bytur.
    Den blev så aflyst - eftersom der var 2 streger smiley

Skal siges det ikke var planlagt, men heller ikke uønsket.

• #5   9. jun 2012 Altså jeg smed pillerne og fik min mens som jeg skulle og er så self ikke startet på ny pakke.
    Men har læst mig frem til på nettet nu at man kan få mange bivirkninger af at stoppe, som kvalme, træthed, jag i underlivet osv. Bivirkninger som egentlig minder meget om graviditets tegn.

• Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #6   9. jun 2012 Da jeg stoppede med p-piller skrumpede mine bryster 14 dage - derefter begyndte de igen at vokse.
    Det skete samtidig med mine brystvorter blev så overfølsomme over for berøring af det halve kunne være løgn.

Jeg tænkte det da bare var fordi min krop var vant til at være så doppet på p-piller. Men det var det så ikke helt alligevel smiley

Har dog hørt om flere der får graviditetssymptomer af at stoppe uden der er gevinst - men test når tiden kommer - og regn med en negativ, så kan du kun blive positivt overrasket.

Kommentér på:
Kroppen efter p pille stop

Annonce