2.992 visninger
|
Oprettet:
Kroppen efter p pille stop {{forumTopicSubject}}
Hej Piger.
jeg smed pillen mandag d. 28 maj. Og jeg her de sidste dage følt mig voldsomt oppustet, og sover 12 timer.. (plejer at sove 7 ca) Og så har jeg haft jag i underlivet.
Tænker det muligvis bare er min krop der prøver at komme i balance efter 10 år på p-piller, men hvordan reagerede jeres krop da i stoppede med p-pillen?
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 60 Svar: 282
maj 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 89 Svar: 606
mar 2012
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
Jeg selv blev gravid i første hug, men nåede altså lige at bløde som i en p-pille-fri-periode - så fik jeg det underligt et par uger efter - og tog derfor for sjov en test 2 uger senere inden en bytur.
Den blev så aflyst - eftersom der var 2 streger
Skal siges det ikke var planlagt, men heller ikke uønsket.
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
Men har læst mig frem til på nettet nu at man kan få mange bivirkninger af at stoppe, som kvalme, træthed, jag i underlivet osv. Bivirkninger som egentlig minder meget om graviditets tegn.
mar 2012
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
Det skete samtidig med mine brystvorter blev så overfølsomme over for berøring af det halve kunne være løgn.
Jeg tænkte det da bare var fordi min krop var vant til at være så doppet på p-piller. Men det var det så ikke helt alligevel
Har dog hørt om flere der får graviditetssymptomer af at stoppe uden der er gevinst - men test når tiden kommer - og regn med en negativ, så kan du kun blive positivt overrasket.
Kroppen efter p pille stop