{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.503 visninger | Oprettet:

at tænke sig om før man taler :-( {{forumTopicSubject}}

mig og min kæreste gik i gang med projekt baby i maj måned. jeg er en stor på og har de sidste par uger taget ret meget på, på maven. har noget mælke og gluten allergi og har måske ikke helt spist som jeg skule og så hæver min mave. Hvorfor tænker folk sig ikke om eller er sikker på man er gravid, inden de kigger sødt på en nåååh hvor langt er du henne eller nåhh gemmer der sig en lille baby derinde. hvor jeg jo så må kigge på dem og sige nej desværre jeg er bare fed. og det gør bare ondt for ville da gerne have der gemte sig en lille derinde.
har ikke brug for folk der ´siger ej men så må du tabe dig ligenu med flytning nyt job og bryllup syntes jeg det er svært at finde tid til det hele smiley
ved ikke hvor jeg ville hen med det her har måske bare brug for luft fordi jeg sidder her og ikke kan sove og er lidt ked


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at tænke sig om før man taler :-(
  • #1   25. jun 2012 stor på =stor pige undskyld stave fejl


  • #2   25. jun 2012 øv øv kan godt følge dig nu er jeg ikke selv stor men da jeg blev gravid fik jeg af vide at jeg måske skulle stoppe med at spise alt det junk food jeg blev sgu også ked af det de første par gange jeg fik den kommentar

    men krydser finger for at der snart sker noget for jer

    og ja folk burde tænke før de taler


  • #3   25. jun 2012 Min kæreste kørte galt i den 14 feb om aftenen, fik Gabriella afleveret hos min mor og tog straks ind på sygehuset, der kigger en sygeplejske også bare på mig og siger, "Ej det var da godt det ikke gik værre med ham nu i venter jer" sagde pænt "Det gør vi nu ikke vi har et barn" hun kiggede bare forlegent på mig og sagde "Nå okay" den gjorde også lidt ondt for har bare været så meget at jeg ikke har haft overskud til at smide alt fra fødslen igen smiley
    så ved helt klart hvordan du har det, det er en rigtig øv følelse smiley


  • #4   25. jun 2012 Vil nu sige man ikke behøver være tyk for at blive spurgt om man er gravid. Jeg var lige startet på nyt arbejde og 2 dag jeg var der kom en dame hen til mig og spurgte om jeg var gravid. Vejede på det tidspunkt 60 kg. Blev så paf jeg slet ikke kunne sige noget andet end syntes du jeg er tyk. Hun sagde nej nej. Men hvis du var skulle vi jo passe på dig.

    Det var måske ikke lige den optimale start på et nyt arbejde..


  • #5   25. jun 2012 vil lige sige at hende sygeplejsken som sagde det til mig var noget det første hun sagde da hun så mig, så tror ikke hun var siker i sin sag smiley

    men folk som ser en tit som føler sig lidt sikre i sin sag må blive lidt pinligt over de siger det..


Kommentér på:
at tænke sig om før man taler :-(

Annonce