{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1. lægebesøg?
  • #1   1. jul 2012 Jeg testede positivt igår:) Så jeg kontakter lægen i morgen:)

• #2   1. jul 2012 Gør du? Jeg overvejer det os smiley

Stort tillykke til jer smiley

• #3   1. jul 2012 Den gang jeg testede posetiv kontaktede jeg også lægen den først kommende hverdag. :o)
    Så du skal da bare ha ringet imorgen :o)
    Jeg er også gået over tid... men har ikke testet endnu :o)

Stort tillykke til jer <3<3<3

• #4   1. jul 2012 Okay tak for det smiley Så vil jeg da lige ha ringet i morgen smiley Mange tak smiley hold da op hvor er det bare uvirkeligt.. Skal godt nok lige vænne mig til tanken smiley

Kan du godt holde ud ikke at teste?er selv overrasket over jeg kunne vente hele 3 dage smiley

Et forsigtigt tillykke herfra smiley

• #5   1. jul 2012 Jeg testede positiv dagen før nytårsaften,, så måtte lige vente et par dage, men kunne da ikke vente med a komme til lægen og få det bekræftet... Og stort tillykke,, er det længe ventet eller??

• #6   1. jul 2012 Mange tak smiley
    Nej vi har faktisk været rigtig heldige. Har kun været i gang i 2 måneder, så det må vi vist ikke klage over smiley

Skal man have lavet g. undersøgelse så? Eller hvordan? Bare så man er lidt forberedt smiley

• #7   1. jul 2012 Ja det fik jeg da, så mærker hun din livmores størrelse osv smiley

Alt efter om din mens har været regelmæssig så regner hun en termin ud..

Min var desværre ikke regelmæssig så hun kom med et bud på hvor langt jeg var henne, men valgte a sende os ind til en scanning for a fastsætte det helt præsis smiley

Der så vi så den lille sorte cirkel hehe var næsten 8 uger henne der, det lignede intet der hehe

Det skal jo fastsættes hvor langt du er henne præsic da man skal have blodprøver osv i uge 8 smiley

• #8   1. jul 2012 Og ja to måneder må være skønt, vi brugte 1,5 år smiley

• #9   1. jul 2012 Mange tak og ilm!:D
    Jeg er også stadig selv lidt i chok. Vi smed pillen d 20 maj, så det er sket i første forsøg !:) tog idag en test igen i eftermiddags. (den igår var med morgen urin ) og stregen på den nye test er allerede meget tydeligere end igår. - ( se mit album smiley så den er vidst god nok ;p

• #10   1. jul 2012 Super, tak for det Gitte. Så er jeg da lidt forberedt på hvad der skal ske smiley

Glæder mig til at få det overstået og bekræftet smiley

• #11   1. jul 2012 Først tillykke med det lille spir smiley Det er helt uvirkelig når man står med en positiv test i hånden.. Men en fantastisk følelse..

Jeg testede positiv den 1 april men ringede først efter at påsken var overstået. Fik så afvide at jeg skulle aflevere en urinprøvve og ringe til min egen læge dagen efter og der fik jeg en tid den 2. maj til blodprøver og fik skrevet vandrejounal smiley

Kommentér på:
1. lægebesøg?

Annonce