{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.762 visninger | Oprettet:

Hemmeligt <3 10+
Hemmeligt <3 10+
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 45

Projekt Store søster!! {{forumTopicSubject}}

Hej piger..

Ja vi har i dag skudt projekt store søster i gang! Vi brugte 1 år sidste gang så vi er spændt på hvor lang tid vi skal bruge denne her gang!

Men, piger til jer der har fået nummer to eller undervejs, hvad med alle bekymringerne??

Havde i følelsen af at nu var det, det helt rigtige tidspunkt eller var der nogle der havde det som mig! At nu gør vi det men alligevel har en underlig følelse, kan ikke rigtig beskrive det. Jeg kan ikke rigtig se hvorfor det ikke skulle være det rigtige tidspunkt, vores datter er 3. Og vi har begge fast job osv. Men det mere sådan nogle bekymringer som har vi nu plads nok, hvordan går det med 2 børn, har man overskud osv.
Vi glæder os jo selvfølgelig helt vildt, men syntes også det er et stort skridt, er der nogle der har haft det som mig??
Og har er bekymringerne forsvundet med tid når man først er gravid!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projekt Store søster!!
  • #1   27. aug 2012 jeg havde rigtig mange bekymringer under min anden graviditet...

hvor sku vi flytte hen når nu vi sku ha noget større og ku vi nå og findenoet inden jeg skulle føde
    hvad med vores søn som knap ville være 2½ år når baby komm hvorn ville han tage det...
    ville vores ægteskab klare det..
    ville jeg ku klare det...

uhhhh der var SÅ mange ting men idag er min søn tre år og min datter liie knap 8 mdr og alt går godt...
    somkvinde og mor kan man ALDRIG lade være med og tænke og bekymre sig..

• #2   27. aug 2012 Tak det var lige sådan noget jeg havde brug for at høre smiley

Har det også sådan lidt tror egentlig aldrig der er det helt rigtige tidspunkt! Tænker med vores datter der gjorde vi det jo også bare, havde jo selvfølgelig det basale i orden. Men det hele passede jo godt og er gået som det skal. Men ja jeg kan ikke beskrive den følelse jeg har ;-D

• #3   27. aug 2012 altså det med det rette tidspunkt tror jeg altid man vil tænke på for der vil altid findes en grund til det ikke er den rette tid tror bare man er nødt til og sige til sig selv at men nok bare skal springe ud i det for ellers kan man konstant finde grund til ikk og gøre det...

begge vores var ikke planlagt men uheld... dog meget velkomne...

• #4   27. aug 2012 Uhh tak du kan virkelig sætte ord på mine følelser smiley

• #5   27. aug 2012 beskriver bare hvad jeg selv tænker og føler smiler er da glad for og ku hjælpe..

• #6   27. aug 2012 Hi hi . Hedder det ikke projekt lillesøster eller lillebror ? smiley
    Storesøsteren er der jo .

- kæmpe held og lykke smiley

• #7   27. aug 2012 Hihihi altså det går vel ud på at gøre hende til storesøster smiley

• #9   28. aug 2012 Dejligt emne for sidder selv med de samme spekulationer lige nu om det nu er det rigtige at prøve at få en mere og hvad så med Sara og hvad nu hvis og hvad nu hvis smiley

Jeg over tænker det og er nervøs for hvordan det hele vil gå og egentlig havde vi talt om at Sara bare skulle være ene barn for hun er en engel og et dejligt barn og jeg vil hade mig selv hvis vi kun gør det her for os og hun lider under det (ja de bare en dum tanke) Har også den om hun vil miste det hun havde med sine forældre vil vi stadig have tid til hende osv
    Og så det med plads - økonomi mm man bliver jo grå håret af alle de tanker.. smiley

• #10   28. aug 2012 sara m din datter vl aldrig ku miste det hun har med jer bare fordi der kommer en ny... det hele handler bare om og sørge for hun får lov og være med iså mange ting som muligt som meget ssom hun nu lyster det og at i så finder ud af at dele jeres tid lidt ud så hun får oget alene tid me mor og senere noget alenetid med far så hun stadig kan mærke at hun også er en del af både jer men også af lillesøster/bror....

• #11   28. aug 2012 Ja jeg tror også det er det men puh så mange skræmmende tanker man kan have om det smiley
    Jeg ved vi bare skal have hende med i det men hvis man sætter sig er det jo også dejligt bare med et barn og vi har en god rytme og ja det hele er bare perfekt lige nu

Åhh dumme dumme tanker smiley

Kommentér på:
Projekt Store søster!!

Annonce