{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.828 visninger | Oprettet:

Hmm :( {{forumTopicSubject}}

Ja jeg skulle scannes idag for at se hvordan det hele så ud og så skulle jeg insermineres på mandag. Men da vi kommer derned i dag viser det sig jeg har dannet 6 æg, da de har informeret mig forkert og jeg derfor har fået for meget pergotime. Så nu skal jeg komme til scanning igen mandag og hvis der stadig er 6 æg bliver det først næste måned.

Hun sagde at hvis vi hygger i weekenden skal vi bruge beskyttelse... Øv øv, så tæt på og nu føler jeg det er så langt væk fra smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm :(
  • #1   30. aug 2012 øv altså smiley
    Var alle 6 æg store??
    For da jeg havde 5 æg, var kun to af dem så store at de kunne blive til noget, så vi fik lov..


  • #2   30. aug 2012 Ja det var de smiley Men jeg spørger hende simpelthen på mandag om vi ikke godt må alligevel...
    Derudover synes jeg det er rigtig irriterende, for de lavede også en fejl ved vores første forsøg. smiley

    Mon jeg nogensinde bliver mor smiley


  • #3   30. aug 2012 Undskyld jeg spørger men hvad sker der i værste fald hvis i ikke beskytter jer?
    Og held og lykke håber snart i har gevinst


  • #4   30. aug 2012 Værste fald er at alle æggene bliver befrugtet, hvilket ikke er ønskelig hverken for mor eller børn.
    Men tror desværre ikke at de vil gennemføre, med mindre du kan få dem til at tage æggene ud og befrugte dem for at sætte dem ind igen.


  • #5   30. aug 2012 Ja selvfølgelig vil jeg ikke have 6 befrugtet æg, men årh ... smiley Ja jeg må vente...

  • #6   30. aug 2012 Åhh ja selvfølgelig tænker bare hvis man har svært ved at blive gravid og chancen er stor for alle 6.. Men skal selvfølgelig ikke tage chancen

  • #7   30. aug 2012 Nej vil heller ikke tage chancen. Men synes det er irriterende at skal vente endnu en måned smiley Og så fordi de har lavet en fejl ..

  • #8   30. aug 2012 Hvor er du i behandling henne?
    Hvorfor tager de ikke bare dine æg ud - befrugter dem og sætter 1 op igen? Altsp IVF i stedet for IUI - det kender jeg da andre som fået gjort....

    Jeg vil VIRKELIG fraråde ubeskyttet sex - lige nu - tror faktisk jeg ville holde mig helt fra sex ..... Det er BESTEMT ikke ønskeligt at blive gravid med 4 - 5 eller 6 på en gang....der er for mange risici....


    Ved godt det er MEGA frustrerende og føler med dig - men er sikker på du bliver MOR


  • #9   30. aug 2012 HNar også lige fået negativ blodprøvesvar i dag.. Jeg tænker også om, jeg nogensinde bliver mor, og om vores forhold kan blive ved med at klare de her belastninger..
    At se flere herinde som bliver gravid 1 gang, får ungen og bliver gravid 2 gang eller følges med nogen i pb og se dem blive mor - pyha jeg kan næsten ikke bære det mere smiley
    Og de klokkede fandeme også i mit forsøg denne gang! Vi er sgu mennesker


  • #10   30. aug 2012 Det ved jeg ikke hvorfor de ikke gør... Jeg er i Skive på privat klinikken...

    Ja vi må holde os fra sex..

    Glad for I andre tror jeg bliver mor. Jeg håber stadig men efter 4 år bliver håbet mindre og mindre


  • #11   30. aug 2012 Hvor Skive privatklinik? Vi var på Skive fertilitetsklinik og de ville tage dem ud (tror jeg) de har gjort det tidligere....
    Er I ikke henvist af jeres læge?

    Føler virkelig med jer tøser - det er en HÅRD kamp og belastning - men hæng i .... tror på det - er sikker på det bliver jeres tur!


  • #12   30. aug 2012 Der er jo vikar på skive privat klinik nu, så ved ikke om hun vil tage dem ud. Ja jeg er henvist af læge... smiley

  • #13   30. aug 2012 Og så kan jeg ikke lade være med at tænke på hvad nu hvis jeg allerede er gravid. Igår og tidligere idag vidste vi jo ikke det her smiley Ville hun kunne have set det idag da hun scannede mig, det kan hun vel ikke allerede??

  • #14   30. aug 2012 Hmmmm det tror jeg ikke hun kan - tror det er for tidligt.....

    Vi havde ikke sex, "på egen hånd" før vi vidste hvor mange og sådan - vi ture ikke tage chancen.... smiley

    Hvorfor mon du/I så ikke er på Skive Fertilitetsklinik ?


  • #15   30. aug 2012 Det er fordi vi er henvis til privatklinikken. Og selvom Jørn ikke er der, er der bare vikare...

    Krydser fingre for at i hvertfald 4 æg er mindre på mandag smiley Men det er dælme hårdt at blive ved med at have håbet...


  • #16   31. aug 2012 Underligt I ikke blev henvist samme sted hen som os men men....

    Snak med dem om at få taget dem ud.....der sker ikke noget ved at spørge til det....


    xxxxxxx for det bedste for jer....


  • #17   31. aug 2012 Tak smiley

  • #18   31. aug 2012 hun ville godt have kunnet se om du vra gravid.. For i og med hun kan se alle dine æg, er fordi du ikke har haft ægløsning endnu, og dermed kan de jo ikke blive befrugtet..
    Men sæden kan jo leve op til 2 døgn mener jeg.. Men du skal vel have en æl sprøjte?
    Så er det først der du får æl..

    Kan godt forstå du synes det er hårdt.. synes jeg bestemt også det..
    Håber det lykkeds for os alle en dag!


  • #19   31. aug 2012 Jamen hun kan da få naturlig ægløsning eller?

  • #20   31. aug 2012 ja. men som jeg forstår det, har de ikke haft sex efter scanningen der viste 6 æg?


  • #21   1. sep 2012 lliaca-A. Det er skide hårdt for begge parter. MEN mist ikke modet... TRO på det...
    Jeg var ved at opgive håbet efter næsten 4 års kamp, men idag har jeg en dejlig dreng... SÅ TIL ALLE... TRO PÅ DET...


  • #22   3. sep 2012 Tak søde

Kommentér på:
Hmm :(

Annonce