{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.793 visninger | Oprettet:

Bogen: Spis dig gravid.. Råd/hjælp søges... {{forumTopicSubject}}

Hej Piger.. smiley

Er der nogle af jer der har erfaringer med denne bog..??
Har i haft held med brugen af denne bog..??
Hvor lang tid gik der fra i startede med bogen til i blev gravide..??

Håber i kan hjælpe.. smiley

Vi ventede os sidste sommer (2011) mistede ved en spontan abort i uge 14+.... Vi blev gravide i første forsøg.. Og har ikke haft held siden... Så vi tænker om denne bog kunne være en hjælp... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bogen: Spis dig gravid.. Råd/hjælp søges...
  • #1   11. sep 2012 Jeg eller rettere vi har levet efter den da vi skulle have vores første, da min gynækolog er ham som har skrevet bogen og ca. 80 % af alle som ikke kan blive gravide naturligt - blir gravide efter at have omlagt deres kost... De sidste 20 % ca skal have hjælp.

Men jeg havde næsten helt sorte æggestokke pga cyster, min mands sædkvalitet var ikk den bedste og efter 4 mdr med kostomlægning var alle mine cyster væk plus min mands sædkvalit var blevet bedre. Det skal siges at vores bmi ligger indenfor normalen - så vi skulle ikke tabe os men blot spise anderledes.
    Vi fik anbefalt også at spise en fiskeolie pille en gang dagligt og min mand skulle drikke en kop grøn the dagligt...
    Noget i bogen synes jeg er mere brugbart end andet... Jeg brugte også madlog for at få inspiration til andre madretter end kun dem i bogen.

Dog skulle vi i behandling med homon da mine æg ikk vokset naturligt også blev vi insimineret og det lykkes første forsøg smiley

Denne gang er vi så blevet naturlige gravide - hvilke vi havde fået afvide ikk var muligt men er idag 19+6 og venter en lille dreng mere smiley

Pøj pøj med det hele smiley

• #2   11. sep 2012 Synes ikke den har virket her smiley

• #3   11. sep 2012 christina: Tusind tak for at du ville dele din historie med mig... smiley Jeg finder bogen frem og så må vi prøve den... smiley

lliaca: Hvor længe har i spist og levet efter bogen..??

• #4   11. sep 2012 Selv tak smiley og alt mulig held og lykke...

• #5   11. sep 2012 Christina, tak skal du have... smiley

• #6   11. sep 2012 Ca en måned

• #7   11. sep 2012 Jeg skal ikke være gravid men tabe mig og jeg har tabt 16 kg ved at leve efter bogen og nu er jeg så også i metformin behandling.
    LLIaca- A: Der må være noget du gør forkert så for jeg tabte 15 kg første måned jeg levede efter bogen og min veninde tabte sig også rigtig hurtigt og hun levede efter bogen!

• #8   12. sep 2012 Af mad med lavt GI. Over 3 hovedmåltider. Køb bogen eller lån den på biblotektet.

• #9   13. sep 2012 Jeg gør ikke noget forkert, men jeg er normalvægtig, så¨skal ikke tabe mig smiley Og samtidig styrketræner jeg, så det der ryger af i fedt, ryger på i muskelmasse smiley

• #10   13. sep 2012 Lliaca: Min veninde var også normalvægtig og levede efter bogen og tabte sig. Dvs at du overholder den 100 % hvad vil du så have ud af at leve efter bogen?

• #11   13. sep 2012 At blive gravid selvfølgelig!

Kommentér på:
Bogen: Spis dig gravid.. Råd/hjælp søges...

Annonce