{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

Så blev det heller ikke denne gang... {{forumTopicSubject}}

ja som I kan læse, blev det desværre heller ikke denne gang, hvor jeg/vi skulle sidde med en positiv test i hånden.....Nej i stedet kom min mens på dagen (torsdag).....øv øv øv øv øv øv og atter øv!

Vi ønsker virkelig snart at det lykkes for os......så frem med alle jeres super gode fif, og babystøv....*S* .....nu skal jeg lige have overstået min mens og så køre vi på igen igen......

Er der andre som sidder og sukker over at de endnu en gang har fået jeres lort, i stedet for en fantastisk positiv test...???
Så skriv endelig så vi kan sukke og mukke sammen.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev det heller ikke denne gang...
  • #1   15. nov 2008 Jeg har netop fået at vide jeg har PCO.. så jeg er oz bare rigtig ked af det.. Vi prøver ikke ligenu, men kæft hvor er det bare ikk shovt at gå rundt og spekulere på om man overhovedet kan :`0(

• #2   15. nov 2008 Puha, det var ikke en rar besked at få.....sender tanker til jer.

Jeg kan heller ikke lade være med, at tænke over om der er noget "galt" med os, nok mest mig......Da jeg har en "fortid" med mit underliv....

Hvor er det altså bare trist, at der er så mange som inderligt ønsker sig en dejlig baby, og så vil det bare ikke lykkes....

• #3   15. nov 2008 kan følge dig.. testede idag og den var negativ.... skulle ha haft min mens i mandags...
    tre timer efter jeg har testet kom min mens smiley så kan sagtens følge dig

Kommentér på:
Så blev det heller ikke denne gang...

Annonce