{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Sæddornor ???!! {{forumTopicSubject}}

Jeg og kæresten har nu få bekræftet at
hans sæd ikke virker , men at jeg har frugtbare æg
men nu har vi snakket lidt om at finde en donor hvilket vi måske allerede har fundet , men der end masse tanker som flyver igennem hovederne på os for tiden omkring det .


1. kan i anbefale en pålidlig side hvor man kan finde en seriøs donor ?

2. hvad koster den slags?

3. ham vi ( muligvis ) har fundet vil have at det skal ske naturligt . hvilket vi er meget betænklige ved.


Please giv os et seriøs svar på hvad vi kan gøre for at finde den rigtige og evt. hvor .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sæddornor ???!!
  • #1   18. nov 2008 jamen kan lægen ikke henvise jer,... de har da en sædbank, mon ikke i kan få noget derfra?

  • #2   18. nov 2008 Det her mener du ikke seriøst vel?

    Vil han have at du skal gå i seng med ham, for så bliver jeg da nødt til at grine lidt :o)


  • #3   18. nov 2008 men spørgsmålet er jo om i vil gøre det selv derhjemme som man ser på film eller i vil på en klinik? for så mener jeg bestemt ikke det koster noget i får jo de 3 forsøg.. men i skal igennem lægen

  • #4   18. nov 2008 Ina > han sagde at det skulle ske naturligt ..altså at han kun var oppe i 10sek til han kom GG ...det har jeg osse svært ved at tage seriøst

  • #5   18. nov 2008 Christina > hvordan gør man det hjemme ?
    jeg har ikke en dyt forstand på hvordan det foregår udover at man kan blive insimineret filteringsklinik ( staves ) ?


  • #6   18. nov 2008 nu har vi ikke fået hjælp til at blive gravide, men i min verden lyder det der meget perverst og det ville jeg never ever gå med til..

  • #7   18. nov 2008 Ina > heller ikke jeg , det lyder mere som en der gerne vil have udlevet sin fantasi .

  • #8   18. nov 2008 ja præsis..

  • #9   18. nov 2008 Elise > det er osse det vi har tænkt os .

  • #11   18. nov 2008 Undskyld blev bare lidt chokeret, det er jo ikke sådan det foregår med en sæddornor, det der lyder perverst og det må være hårdt nok for din mand i forvejen så forstår jeg ikke manden (undskyld hvis han er en ven) at han vil tillade sig at sige sådan og tage mandens kone og gå i seng med dig. Det er da at trampe på din mand. Jeg syntes i i burde finde en anden donor for kan ikke se hvis han bare er interesseret i at hjælpe hvorfor han vil have at det skal ske naturligt. For mig lyder det bare som en pervers tankegang hvor han kun vil udnytte situationen til at få sex.

    I skal kontakte en fertilitetsklinik. Det må også være nemmere for din mand hvis donoren er anonym fremfor han ved at.. ja.. det må ikke være spor sjovt og vil nok kun usløse ekstreme konflikter og skænderier for det vil nok begynde at gnace volsomt i ham så tror kun det vil føre skidt med sig at benytte ham i har fundet. Tror ikke det vil ende i noget positivt fremfor hvis i fik en anonym fra en sædbank.


  • #12   18. nov 2008 Jeannie > det var en fra en side hvor man kan søge en donor ..og det er osse meningen at vi ville have en anonym , men det var hans foreslag at gøre det naturligt ..men det har hverken jeg eller kæresten lyst til ,...planen var muligvis at finde en godkendt donor som kunne levere sæden til en klinik hvor jeg kunne blive insimineret .


    forresten , hvordan foregår det når man gør den slags hjemme ?
    jeg har læst rundt omkring på forum om folk der spørg ind til den slags osse ....og blev lige nysgerrig .


  • #13   18. nov 2008 jeg ville for det første aldrig går med til at det skulel ske naturligt.
    for det andet ville jeg slet ikke have en kendt donor, som så lige pludsleig havde rettigheder i forhold til barnet for jeg går ud fra at det er din mand/ kæreste der skal være far for barnet.

    hvorfor går I ikke gennem lægen??


  • #14   19. nov 2008 tror bare han vil udleve sin fantasi, sån foregår det jo slet ikke.. man kan snakke med lægen om det også kan man få sæd fra sæd banken. din læge sætter den så op eller han tager dine æg ud og befrugter dem udenfor dig og når de er befrugtet bliver de sat op igen. også skal du gerne være gravid.. min veninde fik gjordt det og det var på sån en klinik der var hel ovlig og der vælger du selv sæden.. hvis man kan sige det på den måde hehe
    så ring til din læge og hør ad


  • #15   19. nov 2008 Hjemme bliver det gjort ved at fx doneren tager sig en spiller med gummi på og kommer der i. hvor efter du fx kan tage det op med em prøjte og føre det oppe i skeden, du kan få din mand til det får at få et bedre resultat. Jeg går ikke selv ind for sådan noget, da jeg synes man skal have det gjort privat på et hospital. men vil man ikke det er der mange muligheder for at gøre det hjemme uden at have sex.

  • #16   19. nov 2008 jeg ringer til min læge i morgen

Kommentér på:
Sæddornor ???!!

Annonce