{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.739 visninger | Oprettet:

Lærke L
Lærke L
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55

Arrrgi altså :( {{forumTopicSubject}}

nu har jeg `prøvet at holde mig fra siden`men må indrømme jeg synes det er svært ikke at have et sted at komme af med ens frustationer.

Sgagen er den at vi desvære mistede i sa juledag sidste år efter vi i længede havde forsøgt graviditet smiley .

vi ventede så en mens cyklus inden vi prøvede igen jeg mistede den dec og min mens kom igen den 29 januar 2013. og nu har jeg i 3 uger haft lidt kvalme on and off det er så aftaget lidt nu samt lidt spænding i bryst, oppustet og de sidste 3 dage ondt i maven(/ stikken fornemmelse. jeg er idag på cyklus dag 32 ca men da jeg har pco er dette ikke til at regne med.

er i vildrede hvorfor kommer den mens ikke ?? ... trode lig den var nogenlunde normal efter saén da den jo kom næsten 4 uger efter. men men mine test er negatrive ( lørdags, tirsdags og idag ) smiley det blev lidt langt men må ud med det et sted smiley piv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arrrgi altså :(
  • Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

#1   28. feb 2013 det var 2 juledag jeg havde en sa

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

#3   28. feb 2013 En genetisk fejl hvor man producer for mange mandlige kønshomoner ens æg modnes ikke helt rigtig nogen gange kommer der ikk æg løsning andre gange er det ikk stort nok til at blive befrugtet:(

• #6   28. feb 2013 Føler med dig smiley også kan jeg gå og blive irriteret over dem som bliver gravid gang på gang og så vælger abort hver gang når andre skal kæmpe sådan for det smiley

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

#7   1. mar 2013 Vi har ventet en mens smiley den kom næsten en mrd efter sa. Netop fordi jeg ville give min krop en fair chance :). Har fået metformin mens vi prøvede og inden jeg blev gravid men skulle stoppe med det samme jeg blev gravid. Nu vil de først sætte mig i behandling når vi har prøvet i 3 cykluser uden hjælp smiley

Kommentér på:
Arrrgi altså :(

Annonce