{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.766 visninger | Oprettet:

negativ kassedame. !!! {{forumTopicSubject}}

Blev i dag udsat for en meget negativ kassedame i netto.
Jeg var ude for behandle ind som alle mennesker gør.
Da jeg havde lagt mine ting på båndet og hun begynder at pippe det ind, kommer hun til æsken med graviditets, hvor hun udbryder ( er det ikke for tidlig! ) blev simpelthen så gal og sagde at det overhovedet ikke kom hende ved og hun kunne bare få de sidste ting igennem. Og da jeg betalte sagde jeg hun nok skulle overveje om hun skulle side der!

Synes simpelthen det var så frækt gjort af hende.!

Hvorfor skal folk blande sig!:(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  negativ kassedame. !!!
  • #3   20. maj 2013 Hvad fanden bilder hun sig ind!!!!

    Havde det været mig, så havde jeg omgående skrevet dem en klage brev, og afleværet det til hendes butikschef!


  • #9   20. maj 2013 Det væreste af alt, det var nok en dame i 40'erne. smiley
    Jeg havde allermest lyst til at smide den i hovedet af hende igen..
    Hvis hun sidder der næste gang, er det ski lige før jeg køber en mere. Haha, så kan hun få den.
    Tester i morgen håber selvfølgelig den er positiv. Men tager det som det kommer:)

    Knuz pigen der ikke er gammel nok. Hehe:)


  • #10   20. maj 2013 Har heldigvis en veninde som arbejder der.
    Har forklaret hende det. Hun tager fat i hendes chef i morgen


  • #11   20. maj 2013 Hold da op for en behandling! Både den du har fået, og den ulvemor har oplevet.

    Jeg arbejder selv i butik, i kiosk/kasse, og det har jeg gjort i rigtig mange år! Og den der var ALDRIG gået!! Een ting er hvad man tænker, når man ser alt det private folk køber, er det umuligt ikke at tænke nogle ting, og jeg har også af og til tænkt at det godt nok var en ung pige. Men jeg ville aldrig aldrig kommentere det - ALDRIG. Og hvis en kollega kommenterede den slags, ville jeg påtale det.

    I den butik jeg arbejder i nu, kunne jeg godt forestille mig at det ville udløse en fyring. Vi har ret stor fokus på en positiv interaktion med kunderne, og flabethed tolereres altså ikke.


  • #15   21. maj 2013 Jeg havde nok svaret kægt tilbage og sagt hvad rager det dig
    Bare fordi du ikke selv kan

    Har jeg gjort en gang i samme situation
    Og dagen efter gik jeg op med en positiv test og spurgte om hun havde mere at sige

    Hun blev meget flov og lille
    Og sagdr undskyld


  • #16   21. maj 2013 hold kæft jeg tør ikke love for hvad scene jeg havde lavet i den butik. jeg ville også få fat i cheffen.
    hvad sagde testen smiler


  • #17   21. maj 2013 ps jeg syntes da ikke 20 år er for tidligt det er bare min mening

  • #18   21. maj 2013 Ej hvad pokker rager det dog hende smiley det kan aldrig blive andres valg ej heller hvor meget slik man køber til sine børn smiley
    Har prøvet noget lignende, dog ikke kasserne, men kom gående ind i netto med min datter i klapvogn og mave på (tror jeg var i 25 uge så kunne ses jeg var gravid igen) og en ældre kvinde kommenterede til sin mand mens hun medstuderende mig at unge mennesker burde få en uddannelse og et job før det fik unger på stribe, måtte lige kigge mig omkring om det kunne være en anden hun mente, og måtte så grine lidt, overvejede faktisk at sige tak, jo rart at blive anset for for ung når man bliver 35 lige om lidt og selv synes man er lidt sent ude smiley


  • #19   21. maj 2013 Hold da op, jeg har aldrig prøvet at en kasseekspedient har sagt sådan noget til mig.. har kun prøvet en ekspedient på tanken der kommenterede at jeg kom kl. 2 om natten og købte toiletpapir og chokolade hehe smiley

    men jeg synes virkelig det er flabet. Og når man kommer op fra de 20 år af begynder det altså at blive ret normalt. Jeg blev da også gravid med Papaya da jeg var 20 og det er da gået helt fint.

    Kunne forstå hun måske bare kun havde kigget en ekstra gang hvis du havde været 14. Derfor skulle hun stadig intet have sagt, for med sådanne ting kan det ofte være en veninde man køber for.

    Jeg har da købt både kondomer, ægløsningsteste og graviditetsteste til veninder. De to sidstnævnte har jeg gjort til to forskellige indenfor den sidste måned fordi de syntes det var pinligt.



  • #20   21. maj 2013 Ej hvor flabet!!!

    Hvad sagde testen Idag ? smiley


  • #21   21. maj 2013 Jeg kan ikke fordrage sure kassedamer!!!
    Hvad pokker kommer det hende ved?!


    Jeg kan ikke sige mig fri fra at have tænkt mit om enkelte kunder - Men ALDRIG sagt noget, vendt øjne eller gjort noget der på nogen måde kunne signalere til kunderne at han/hun var en nar, så sjov ud eller lign. Det er ganske uproffesionelt!!


  • #22   21. maj 2013 Ja hvad sagde testen

  • #23   21. maj 2013 Har i dag været i netto igen.
    Jeg snakkede med butik chefen omkring det der er sket.
    Hun undskylder rigtig mange mange og vil love at sådan noget ikke sker igen i butikken, fik både blomster og et gavekort på 1000 kr for den opførelse kassedamen havde gjort.
    Og ja hun fik fyrsedlen!!

    Hun har ingen børn selv!
    Er glad for hun ikke skal være der mere....!

    Og det med testen har jeg ikke taget da min mens kom i dag:(
    Så op på hesten igen


  • #24   21. maj 2013 Det var flot af butikken!!
    Dejligt de gør noget ved det.

    Øv med testen.
    Håber snart det lykkes smiley


  • #26   21. maj 2013 Hehe Jette B:)
    Ja det er rigtig det du siger, bruger hvis får meget tid på min hest.. må hellere hoppe på kæresten;) hi hi


  • #30   24. maj 2013 Fantastisk undskyldning du fik!!

    Det er da en undskyleding man kan bruge til noget! Stor respekt for chefen i din lokale Netto !!

    Og hold op hvor jeg synes at det er fedt at hun fik fyrresedlen!
    - Lige hvad hun fortjente!!!!!!!!

    Godt gået - Man skal ikke finde sig i hvad som helst smiley


Kommentér på:
negativ kassedame. !!!

Annonce