{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  af sige det til far
  • #1   17. sep 2013 jeg sagde til ham jeg havde en overraskelse når han kommer hjem. og så lagde jeg testen på sofabordet. han både sad og spiste ved bordet og så tv med det foran sig uden at ligge mærke til den da vi så gik i seng sagde han lidt irreteret hvorfor jeg siger der er en overraskelse når der ikke var. siger så han kan gå ind i stuen og åbne øjnene og kigge på bordet. vil tro der gik ca 15 sek så råbte han jublende er det rigtigt er det rigtigt. og vækkede den store i bare iver haha

• #2   17. sep 2013 Jeg sendte en MMS med billede af testen mens manden så le Mans smiley

• Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
    #3   17. sep 2013 Jeg sage jeg lige havde noget jeg skulle vise ham.. hentede testen og han blev totalt glad. Gjorde ikke det store ud af det.

• #4   17. sep 2013 Jeg går også lidt og tænker over hvordan jeg skal sige det til min kæreste når det lykkes for os.

Jeg tænker noget med at lave et kort hvor der udenpå står: "Så skete det endelig..."
    og indeni ..."du skal være far <3"

Og så vil jeg tape den positive test inden i.

Men jeg ved ikke helt endnu om det skal være sådan, for vi har planer om at bedsteforældrene skal have det at vide ved at vi laver en invitation til 0 års fødselsdag (altså den dag jeg kommer til at have termin). Så det virker måske også lidt ideforladt at lave et kort til far.

• Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #5   17. sep 2013 Lytter lige med, aner heller ikke hvordan jeg skal fortælle det smiley
    Har tænkt på, at pakke testen ind som en gave, men jeg tror faktisk ikke han ville ane hvad det var... smiley Min kære hulemand smiley

• #6   17. sep 2013 Jeg tog den mens han var der smiley og han blev så overasket at han tabte testen i wc'et smiley

• Obsternasig.
    Obsternasig. Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 170
    #7   17. sep 2013 Hahahaha smiley

• #8   17. sep 2013 pyha den er svær. min mand samler på biler så måske købe en bil og pakke ind i br papir og en test eller noget. jeg sad en dag på you tube og så hvordan folk overrasket fædre og bedste forældre jeg hylet helt vildt selv pineri på højste plan hehe

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #11   18. sep 2013 Her testede jeg pos den 1 dec så det blev den første pakke i hans pakke kalender smiley dog lidt nederen vores daværende hund åd den imens vi var ude og gå senere

• #12   18. sep 2013 Her fik han testen i fars dag gave af vores datter som havde en T shirt med skriften: jeg skal være storesøster smiley

• Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 99
    #14   18. sep 2013 Min var ikke planlagt, så involverede min kæreste lige fra jeg troet jeg var gravid til de to røde streger kom, og han blev faktisk glad, trods vi ikke havde planlagt det da vi begge stadig er meget unge.

• #15   18. sep 2013 Jeg havde købt strømper i bog m, hvor der stod. I love dad.
    Pakkede dem ind og gav ham den i gave smiley
    Først lignede han en der tænkte, hva fanden skal jeg med dem, indtil det gik op for ham og så blev han elle vild smiley

• #16   18. sep 2013 Ingen gode råd her fra. Jeg tog et billede af testen og viste ham den. Han anede slet ikke hvad det var. Han kom med så mange underlige gæt, men intet tæt på.

• #17   15. okt 2013 Jeg havde købt en t-shirt som jeg vidste min kæreste gerne ville have og da han så foldede den ud for at prøve den, faldt der en lille body ud hvor der stod I LOVE DAD på:)

Kommentér på:
af sige det til far

Annonce