{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Stina B
Stina B
Tilmeldt:
19. mar 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25

HALSBRAND {{forumTopicSubject}}

Hej alle .

Jeg skal have min mens imorgen .

Her til aften har jeg oplevet en forfærdelig halsbrand .

Nej det er ikke min psyke der spiller mig et puds dette er SLEMT kan ikke sove , kan ikke bøje mig ned tanken om mad AD ..

Andre der har oplevet halsbrand som tegn på graviditet ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HALSBRAND
  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #1   25. mar 2014 Halsbrand kommer først senere omkring de 3 mdr og efter. Men prøv balancid tykketabletter, de hjælper hurtigt. Jeg lider af halsbrand fra før jeg blev gravid, så jeg må kun bruge balancid (: men i sidste ende vil jeg sige, graviditetstegn dukker op forskelligt fra krop til krop, måske din krop at reagere på. Ellers hvis du ikke ku få fat på dette øjeblik på balancid tabletterne, så drik en kop mælk. (:

  • #2   25. mar 2014 Tror bestemt ikke det er graviditet betinget dermed ikke sagt du ikke er gravid

  • Stina B
    Stina B Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25
    #3   25. mar 2014 Ok , jeg skulle ha haft mens her til morgen , den kan jo stadig nå at komme men håber da at den bliver væk smiley

  • #4   25. mar 2014 Jeg har haft mega halsbrand og for meget mave syre siden min datter blev født og det snart 5 år siden og er først blevet gravid i dec sidste år. Det kan være fordi du er stresset eller dine madvaner.

  • Stina B
    Stina B Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25
    #5   26. mar 2014 Min mens skulle ha været der igår , nu er den 1 dag forsinket , men jeg har taget en test og den er negativ , jeg har ømme bryster men ellers ingen symptomer

Kommentér på:
HALSBRAND

Annonce